Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Třpyt Měsíce 3. kapitola

Stephenie Meyer


Zázračný svit luny - Třpyt Měsíce 3. kapitolaV minulé kapitolce Jacob trošku na Renesmé přitlačil... a jí se to nelíbilo. Mno, v téhle budeme trošku sledovat Jacoba, poté co mu Renesmé zmizí z dohledu. Je to trošku kratší, příště snad bude delší.

3. kapitola - Pravda

Jacob zíral jen na záda odcházející Renesmé, neschopen jakékoliv reakce. Nečekal, že ho tak od sebe odstrčí, normální člověk by to nedokázal.

Právě proto se nemohl ani pohnout. Byl sám překvapen, ale na druhou stranu o té dívce vůbec nic nevěděl.

Začínal si uvědomovat, že její lidský a upíří pach by měl co nejdříve začít řešit. Přemýšlel, co by měl všechno udělat, aby tuhle holku dostal. Za každou cenu.

Pomalu se vydal k sobě domů. Počítal s tím, že kluci ještě budou spát, ale oni na něj čekali.

„Co se stalo?" ptal se Seth, když viděl, jak se Jacob tváří.

„Nechci o tom mluvit," zamručel Jacob v odpověď a šel se sprchovat.

Ve sprše přemýšlel, jaké kroky musí udělat. Nechtěl prohlubovat svou bolest, ale něco s tím udělat musel. Prostě mu to vrtalo hlavou, a pokud mu to ta dotyčná aspoň trochu potvrdí, konečně pochopí, co se děje, i když to již tušil.

„Prosím," ozval se hlas Carlislea na druhém konci drátu. Jacob celý nervózní se po sprše rovnou vydal k telefonu. Musel to udělat.

„Ahoj, Carlisle. Tady Jacob," oznámil mu.

„Jacobe! Jak se máš?"

„Mám se celkem dobře. Nemáš někde po ruce Bellu? Potřeboval bych s ní akutně mluvit," hned uvedl věci na pravou míru.

„Bella… tady není, Jakeu. Oni žijí v Denali," prozradil mu Carlisle.

„Dáš mi, prosím, její číslo? Je to hodně důležité, alespoň pro mě. Musím se jí na něco zeptat."

Carlisle si na druhé straně povzdechl.

„Co s tebou mám jinýho dělat? Ta mě zabije, protože na tebe chtěla zapomenout… Ale její číslo je..." Jacob si číslo napsal, poděkoval a rozloučil se s Carlislem.

Před telefonem teď neklidně přecházel, přemýšlel, jak by na něj mohla Bella po tolika letech reagovat. Kdysi ji miloval, to je pravda, ale teď tak trošku chápal to vábení, které je provázelo po její těhotenství, než od něj odešla. Jen to potřeboval slyšet.

„Halo," ozval se její hlas, jako když zvonky zpívají. Věděl, že je upír, ale ten hlas ho přesto překvapil. Čekal jeho zhrublou napodobeninu.

„Bells," zašeptal omráčeně Jacob neschopný jakékoliv reakce. Jakkoliv se snažil vzpomínky na ni uzamknout, teď, po jediném jí proneseném slovu, se truhlice znovu otevřela. Ale bolest nebyla tak veliká, jak očekával.

„Jakeu?" Její hlas přešel do šepotu a zněl překvapeně.

„Bello, já… potřebuju s tebou mluvit. O…" nemohl se vymáčknout.

„O čem, či o kom, Jacobe? Co se stalo? A odkud jsi sehnal tohle číslo?" vyzvídala.

„Jak se jmenuje tvé dítě, Bells? Je to holka nebo kluk?" vyvalil ze sebe.

„Proč se chceš bavit o mém dítěti, Jacobe?" Teď zněla nedůvěřivě.

„Chodí na Harvard? Je cítit originální vůní, částečně po tobě, jako člověku, částečně po Edwardovi, jako upírovi. Je to ona? Je to Renesmé?" zajímal se. Její rychle syknutí mu to všechno potvrdilo. Nepotřeboval vědět více. Než stihla jakkoliv reagovat, znova promluvil.

„Bells… Teď chápu úplně všechno, reakce, co mezi námi probíhaly… Bello, v té době, co jsme se znali a byli nejlepšími přáteli, jsem se otiskl do tvého dítěte. Mě mučilo, že jste odešli, prostě se mi po tobě stýskalo… Ale dnes jsem potkal ji, tvou dceru… A jiná mě už tu nedrží," vylil jí své srdce. I když je dělilo několik desítek let, teď si uvědomil, že ji stále považuje za nejlepší kamarádku jako kdysi.

„Jacobe…“ řekla Bella s povzdechem.

„Už nic neříkej, prosím. Já… Stejně mě odmítla, ale miluju ji. Jediné, co po tobě chci, je, abys jí to neřekla. Aby nevěděla, že se známe, aby netušila, žes tenkrát odešla kvůli mně…“ prosil ji.

„Jacobe, tak ráda bych tě viděla. Slibuju, že jí nic neřeknu. Nevím, jestli bych byla šťastná, kdyby žila s vlkodlakem, ale její štěstí je i mé štěstí, a pokud ho najde vedle psa, budu to respektovat,“ souhlasila.

„Děkuji, Bells, ale ona mě chtít nebude. Dnes mě odmítla.“

„Říkal jsi, že ses otiskl!“

„Já nevím, jak na ni působím… Jsou to pro mě muka. Je tak…“

„Dobrý, to stačí. Edward se vrací, takže to když tak probereme jindy. Tak se měj.“ Po těchto slovech už zněl ve sluchátku jen obsazovací tón.

Měl Belly svolení, ale Edward mu mohl trochu bránit. Nechtěl to v sobě teď řešit, ale ti dva se nikdy rádi neměli, jenže v tomto případě se mu asi Edward musí prostě přizpůsobit.

Šel spát s myšlenkami, které mu v noci stvořily sen…

Byl ve svém vlčím těle a běhal. Běhal a s ním závodila ona, Renesmé. Měli spolu výbornou náladu a bylo jim nádherně. Miloval, jak jí vlasy povlávaly ve větru. Usmívala se na něj šťastně a dívala se na něj zamilovaně. Pak se přeměnil na člověka a oblečený do šortek ji objal. Ona objetí opětovala a opřela si mu hlavu o jeho hruď.

Vzbudil se s tím, že se ve snu políbili. Ještě teď cítil její rty na svých a celé tělo se mu chvělo vzrušením. Rozhodl se, že si té dívky všímat nebude, i když ho to bude zabíjet. Byl si jistý, že ji miluje a nemohl ji nutit do vztahu, do kterého ona evidentně nechtěla.

Ale musel ji získat, nic jiného si už ve svém životě nepřál.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Třpyt Měsíce 3. kapitola:

 1
3. Jana S
28.12.2014 [14:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Satu
18.02.2012 [15:18]

SatuTak k tejto kapitolke nemám čo dodať! Emoticon
Možno iba ta dĺžka. Emoticon
Ten telefonát ma dostal. Jake tu pôsobil ako taký malý bojazlivý chlapec, ktorý sa k tomu všetkému zamiloval do dcéry svojej bývalej lásky. Emoticon Emoticon
Takže nejako tak. Emoticon

19.12.2011 [20:04]

dcvstwilight Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!