Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zapomenutá duše 13. kapitola

1.Anik-Breaking


Zapomenutá duše 13. kapitolaAhojky, po dlouhé době, zase další díleček, tak si ho užijete, a nechte nějaký koment díky misppule =*

                                                                                                      

 13. kapitola

Edward: 

Společně jsme vešli do letištní haly a všechny pohledy se na nás upřely.

Jejich myšlenky se nedaly vydržet, všechny se motaly kolem Belly.

Dívky jí záviděly její krásu a v hlouby duše ji proklínaly.

Muži ji chtěli pro sebe a posílali mě do horoucích pekel, nevím proč, ale jejich myšlenky mi vadily, měl jsem sto chutí, jim něco udělat.

Uklidňovala mě jen Bella po mém boku.

Jak to uděláme?" šeptl jsem k Belle, která byla docela nervózní.

Ty koupíš letenku pro sebe a Carine, já se přenesu a počkám na vás na letišti," usmála se.

Kývnul jsem, ona mě políbila na tvář a šla pryč z haly.

Cítil jsem na sobě ty závistivé pohledy, oklepal jsem se a koupil letenky.

Letadlo odlétalo za chvíli.

Bella:

Políbila jsem ho na tvář a šla pryč, vešla jsem do hustého lesa.

Nahánělo mi to tu husí kůži, někde za mnou křupla větvička.

Kdybych nebyla vidět, nebála bych se, co když to je nějaký uchyl, který hledá nějakou svojí oběť.

Rozešla jsem se a za mnou se z lesa vynořila liška?

To jsem celou dobu měla nahnáno z lišky? Celá tahle situace mi přišla k smíchu.

Za mnou se něco mihlo, prudce jsem se otočila.

Ruce mi začali mizet, to ne, já nechci umřít.

Podívala jsem se dolů a nohy byly fuč?

Kam mi zmizely nohy?" ptala jsem se sama sebe, nechápala jsem to, nejdříve mě vidí všichni a teď mizím?

To není fér!" zaskučela jsem.

Zmizelo mi břicho, ještě nikdy jsem si nepřipadala tak, bezbranná.

Bylo mi z toho do pláče, já chci, aby mě viděli.

Proč tohle musím prožívat zrovna já, nechci zmizet, chci být s Edwardem.

Vždyť já ho miluju, tak co jsem sakra udělala! Že mizím.

Já nechci, tenhle svět je tak nespravedlivý.

Zmocňovala se mě panika, cítila jsem se sama, opuštěná.

Nenávidím to tu," šeptla jsem a z oka se vytekla slza.

Která pomalu stékala po tváři a usadila se mi na bradě.

Rychlím pohybem jsem ji setřela a položila si hlavu do dlaní.

Slzy mi v pravidelných intervalech stékaly po tvářích.

Z úst se mi vydral tichý vzlyk.

Najednou se kolem mě rozhostilo bílo, byla jsem v místnosti bez oken a dveří.

Všude bylo bílo, zvedla jsem se ze země a podívala jsem se kolem.

Hřbetem ruky jsem utřela poslední slzu, která se mi usadila u kořene nosu.

Za mnou byl psací stůl, otočila jsem se a spatřila muže, měl bílí hábit a zvědavě si mě prohlížel.

Rukou mi pokynul, ať si sednu na židli před něj.

Poslechla jsem a sedla si, "co tu dělám?" zeptala jsem se, se strachem v hlase.

Strach mi svíral žaludek, klepali se mi ruce, byla jsem nervózní.

Kde to vlastně jsem?" nedalo mi to, musela jsem se zeptat.

Jsi v nebi," usmál se.

Začala jsem se příšerně řehtat, "to jako fakt."

Vypadlo ze mě, čekala jsem že se taky bude smát, ale nic.

Ano, doopravdy jsi v nebi,"oplzle se usmál.

A co tu jako dělám?" nechápala jsem, já největší hříšník tohoto světa, no světa, to ne, ale téhle vesničky ano.

Vždycky jsem mámě potají kradla bonbóny.

To musí být omyl!“ uťala jsem svoje myšlenky.

„Není, jsi Isabella Swanová.“

„Jo to nejspíš budu,“ dělala jsem, jakože přemýšlím.

„Vítej v ráji,“ usmál se a ve mně to hrklo.

shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zapomenutá duše 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!