Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakletá Popelka 7. kapitola

Stephenie Meyer


Zakletá Popelka 7. kapitolaZábava na plese pokračuje. Teď se podíváme na Bellu a Edwarda.

7. kapitola

Pohled nikoho:

 

Mezitím se Bella s Edwardem stále bavili o lovu a o pumách a moc se u toho bavili. I na nich bylo vidět, že se do sebe zamilovali až po uši, ale ani jeden si to nechtěl přiznat. Bella protože věděla, že s ním být nemůže, protože je služka, a Edward ten cit neznal.

„Nechtěla by sis zatancovat?“ zeptal se Edward Belly nejistě, a kdyby mohl, červenal by se. Bella na chvíli ztuhla překvapením, ale pak se její úsměv rozšířil. Edward málem zkolaboval.

„Jo, moc ráda,“ odpověděla Bella, položila skleničku s punčem na stůl a šla směrem k DJovi. Vytáhla z tajné kapsy svoji MP3ku plnou jen jejích oblíbených písniček, kterou nosí pořád s sebou a podala mu ji.

 

Tady je opět ukázka z filmu.


 

„Mám prosbu. Můžeš tam dát tohle? Skladba pět,“ řekla mu a DJ přikývl. Bella se prudce otočila na podpatku a šla k Edwardovi, který stál u Alice s Jasperem a sundával si sako.

„Podržíš mi to?“ zeptal se Jaspera Edward. Jasper přikývl a vzal mu sako. V tu chvíli začala hrát písnička Valentine's dance tango, jedna z Belliných oblíbených. Bella chytila Edwarda za ruku a šla s ním doprostřed parketu, který se pomalu vyprazdňoval.

„Pěkný,“ řekl Edward a ukázal na bedny. Bella se usmála a chytila se Edwarda v základní pozici tanga. Pomalu se společně pohupovali do rytmu. Bella se malinko zavlnila a nohou na zemi nakreslila půlkruh.

„Co to bylo?“ zeptal se Edward Belly zaujatě a zvědavě. Neznal moc dívek, které by uměly tančit a být při tom přirozené. Bella se nevinně usmála jako svatoušek a pokrčila jemně rameny.

„Ta hudba ke mně mluví,“ odpověděla a podívala se mu do očí. Edward se ještě podíval kolem sebe a pak se taky podíval Belle do očí. V tu chvíli začali tančit. Ve složitých i jednoduchých variacích pluli po parketu a vypadali, jako by byli jedno tělo. Jako by byli pro sebe stvoření.

Jessica s Tanyou se bavili s nějakým klukem o opicích, nebo o čem. Vtom k nim přišla Viktorie a toho kluka odstrčila stranou. Tím jim uvolnila výhled na tančící pár. Edwarda a Bellu.

„Podívejte se na něj. To musí být Edward,“ řekla jim Viktorie a zamračila se na Bellu. Tak moc ji chtěla ponížit, a to ani nevěděla, kdo to je. Nesnesla pomyšlení, že je Edward s nějakou jinou než s ní.

„Kdo je ta holka?“ zavrčela pro sebe Viktorie. Všichni fascinovaně koukali na tančící pár na parketu a jen zírali s otevřenou pusou. Viktorie naznačila Tanye a Jessice, aby šly ke stolu, na kterém stály dvě mísy se skleněnými kuličkami jako dekorace. Vypadaly skutečně krásně.

Bella s Edwardem stále tančili a tak trochu si kradli Edwardův klobouk. Vlastně ho Bella kradla a Edward si ho bral zpátky. Bella se zrovna točila dokola směrem od Edwarda. Viktorie kývla a Tanya s Jessicou vysypaly kuličky na zem. Bella to samozřejmě nečekala, a tak spadla na zadek.

Všichni překvapením zatajili dech. Alice hned střelila pohledem k Jessice a Tanye a probodla je pohledem. Edward byl jako v transu při tanci, ze kterého ho vytrhl Bellin pád.

„Jsi v pořádku?“ zeptal se jí Edward trochu vyděšeně, jestli si neublížila, což byla blbost, šel k ní a pomohl jí na nohy. Bella to ochotně přijala. Drželi se za ruce a koukali si do očí. I přes tu tenkou látku svých rukavic cítila elektřinu, stejně tak Edward.

„Bylas úžasná,“ řekl jí Edward a ztratil se v jejím pohledu. To zlato v Belliných očích ho příjemně hřálo u srdce. Nevěděl, co to má znamenat, ale v tuto chvíli mu bylo úplně všechno jedno.

„Ale spadla jsem,“ zastyděla se Bella a taky se ztrácela v Edwardově pohledu. Edward zvedl jednu ruku a strhl si masku z obličeje. To bylo jako rána do břicha. Bella sice věděla, že je to Edward, ale i tak ji překvapilo, když viděla jeho tvář.

„Edwarde?“ zeptala se ho překvapeně a vykulila oči. Alice zpozorovala Bellino překvapení a taky věděla, z čeho je.

Ale najednou se ozvaly velké rány. Byly to hodiny, které říkaly, že je 23:45. Bella šlehla pohledem k hodinám za Edwardem a oči vytřeštila ještě víc. Vylekala se. Za patnáct minut musí být doma.

„Musím už jít,“ zamumlala rychle a skoro nesrozumitelně a sklopila pohled. Edward se za Bellou nechápavě otočil a pozoroval ji jako pod mikroskopem. Bella šla rychle k DJovi pro svou MP3ku.

„Můžeš mi to vrátit? Musím jít!“ zamumlala Bella rychle k DJovi. Ten rychle vypojil MP3ku a podal ji Belle. Bella se rychle otočila na podpatku a rychlejší chůzí šla k Alici, která byla stejně vyděšená.

„Počkej!“ křikl Edward na Bellu trochu nechápavě a taky šel k Alici s Jasperem. Bella chytla pevně Alici za ruku a táhla ji co nejrychleji ke schodům a ani si nevšimla, že jí z ruky vypadla její MP3ka.

„Přijdu pozdě,“ řekla Bella rychle Alici a šly dál. Bella se strašně bála, že to nestihne a přijde pozdě. Kdyby Clover zjistila, že byla na plese, už by si nikdy do konce jejich panovačného života neškrtla.

„Kam to…? Počkej!“ volal na Bellu Edward, ale Bella ho nemohla poslechnout. Nesměla. Edward si všiml MP3ky na zemi, a tak ji zvedl. Podíval se na MP3ku a pak na Bellu, která už stála na vrcholu schodiště.

Bella se na Edwarda ještě jednou otočila a viděla v jeho rukou svou MP3ku. Smutně se mu podívala do očí a zaštítila ho, aby mu úplně zablokovala jeho schopnost. Jinak by ji našel raz dva. Takhle ji už nikdy nenajde.

Bella se otočila na Alici, která na ni kývla, obě se rozeběhly svou přirozenou rychlostí na parkoviště a rychle nasedly do Porsche a Alice dupla na plyn. Alice se ale nějak nemohla soustředit na řízení.

„Je mi špatně, asi se pozvracím. Alice, jestli nebudu do půlnoci doma, jsem mrtvá!“ řekla Bella a sundala si škrabošku, kterou si položila do klína. Ano, bylo jí divně. To jí asi pukalo srdce žalem.

„Tancovola jsi s Edwardem Masenem, Bello,“ řekla Alice a nemohla tomu uvěřit. Přála Belle jen to nejlepší a sama věděla velmi dobře, že Edward je pro Bellu to nejlepší s velkým N, ale spíše to říkala kvůli sobě.

„Spadla jsem s Edwardem Masenem na zadek, Alice. Věděla jsem, že tam nemám chodit,“ řekla Bella poníženě a stydlivě zároveň a pohled upřela do černé tmy, která byla všude kolem nich.

„Sakra, líbila ses mu,“ řekla jí Alice a usmála se na ni. Mluvila pravdu, protože jí to řekl Jasper. Prý nikdy necítil silnější pocity, než když Edward tančil s Bellou. I Alice s Jasperem se sblížili.

„Protože nevěděl, kdo jsem, Alice!“ vyhrkla na Alici Bella rychleji, než myslela, ale pak se zamyslela nad Alicinými slovy a usmála se.

„Myslíš, že jsem se mu líbila?“ zeptala se jí stydlivě. Alice přikývla s velikým přejícím úsměvem. Najednou se stalo to, co se stát nemělo. Alici došel benzín. Alice ještě zajela ke krajnici a auto zastavilo.

„Je mi to líto,“ zašeptala Alice a smutně se podívala na Bellu. Bella tomu nemohla uvěřit. Dneska se jí drží jen smůla.

„Ne. To nemůže být pravda,“ vyhrkla Bella, rychle vylezla z auta a upíří rychlostí běžela domů. Byla tam během několika vteřin. Proč neběžela už od školy? Uklízecí četa už byla pryč. To jsou až tak rychlí? No nic.

Bella rychle vběhla do svého pokoje a převlékla se. Rychle si změnila podobu do „normálu" a v domácím oblečení běžela do Cloveřiny ložnice. Opravdu, bylo tu všechno bezvadně uklizeno a vonělo to tu po citrónu.

Rychle si sedla na Cloveřinu postel, protože se v té chvíli otevřely dveře a dovnitř vešla Clover s nasupeným výrazem. Rozhlédla se kolem a pak se podívala na Bellu, která seděla na posteli.

„No, zdá se, že jsi splnila to, cos měla. Pro jednou,“ zhodnotila Clover ložnici a šla si sednout k Belle na postel. Byla zklamaná, protože se těšila, jak Belle vynadá, že to nestihla, ale nemohla.

„Co říkáš mé after párty? To je bomba, co myslíš?“ zeptala se Clover Belly, ale Bella nevěděla, o čem je řeč. Jaká party? Uvažovala Bella v myšlenkách. Vždyť je všude naprostý klid. Clover se nejspíš opila.

„Vůbec žádná bomba. Nikdo nepřijde. Jsem taky malá slečna nepopulární. Bože, jsem mrtvá,“ dodala Clover smutným hlasem a skácela se Belle do klína. Usnula. Bella Clover uložila do postele a šla k sobě.

Šaty a všechno, co měla na sobě na plese, schovala do své šatny na tajné místo, které bylo pod několika prkny v úplně zadní části šatny. Sen skončil, musíme se vrátit do reality.


Možná už mnohé z Vás nudí, jak je povídka pořád v ději filmu, ale mě to opravdu jinak nenapadlo. Změna, na kterou všichni čekáte, přijde až v 11. kapitole.

CatherineCullen


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakletá Popelka 7. kapitola:

 1
17.08.2012 [14:37]

monokl009 Emoticon Emoticon

8. Mell
17.08.2012 [13:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.08.2012 [12:08]

jesikatauzasny Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. nadenka
17.08.2012 [11:20]

No tak šup šup, ať už tu je ta jedenáctá!!! Emoticon Emoticon Emoticon

5. martty555
17.08.2012 [0:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.08.2012 [20:49]

TheBabu1998Je t duper povídka ale změna bude taky dobrá.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.08.2012 [19:08]

Michangela Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
16.08.2012 [18:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.08.2012 [17:19]

rosaliCje to suproví už se těším Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!