Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakletá Popelka 31. kapitola

11


Zakletá Popelka 31. kapitolaVracíme se zpátky do Beverly Hills. Bella se o další krůček přiblíží ke svému snu.

31. kapitola


Zazvonění budíku mě vytrhlo ze spánku. Otráveně jsem odkryla peřinu, kterou jsem měla přes hlavu, a vypnula ho. Až pak jsem si vzpomněla, co je dneska za den. Dneska mi mají přijít výsledky z Manhattanu.

Vyskočila jsem z postele a šla ven podívat se do poštovní schránky. Bylo tam toho dost, skoro plno. Vzala jsem to a rychle se vrátila do svého pokoje a sedla si na postel. Jedno po druhém jsem začala prohlížet.

Většinou to byly letáky nebo účtenky za plyn a podobně. Až jsem narazila bílou obálku, na které bylo moje jméno a v rohu stálo Manhattanská akademie. Všechno ostatní jsem dala stranou a zaměřila se jen na tu obálku.

Otočila jsem ji a pomalu ji začala otevírat. Prsty se mi třásly jako osiky, skoro mi to nešlo. Strašně jsem se bála, že mě odmítnou. Samozřejmě mohla bych si změnit podobu a zkusit to znovu, ale když bych měla jít na Manhattan, tak jako Isabella Swanová.

Po chvilce zápasení se zalepenou obálkou se mi to skutečně podařilo. Vytáhla jsem její obsah a rozložila.

 

Slečno Swanová,

gratulujeme, byla jste vybrána na konkurz na Manhattanskou akademii umění do tanečního oddělení. Zmenšili jsme počet uchazečů a vy jste mezi vybranými. Očekávejte telefonát s pokyny o konkurzu.

 

To mi bohatě stačilo k tomu, abych nadšeně vykřikla. Okamžitě jsem běžela do koupelny, abych provedla ranní hygienu, potom do šatny, abych se oblékla, a nakonec jsem vyběhla z domu.

Vběhla jsem do lesa a nasadila svou přirozenou rychlost. Nemohla jsem se rozhodnout, jestli mám běžet k Alici nebo k Edwardovi, ale rozhodla jsem se pro Edwarda, protože Alice to už asi ví.

Ještě jsem zrychlila, abych u něj byla co nejdříve a zastihla ho ještě ve spánku, abych ho překvapila. Zanedlouho jsem už viděla Edwardův dům. To mě donutilo ještě zrychlit. Vyskočila jsem do okna do Edwardovy ložnice a usmála se.

Měl ho otevřené a ještě spal. Ležel na břiše jenom v teplákách a peřinu měl pod s sebou. Vlezla jsem dovnitř, připravila se ke skoku a skočila k němu do postele. Trochu jsem skočila vedle a z poloviny těla dopadla na něj. Vykřikl a šokovaně se rozhlížel.

„Edwarde!“ zařvala jsem mu do ucha, ač jsem nechtěla, ale to nadšení uvnitř mě nešlo krotit. Pořád jsem jemně nadskakovala na posteli, až jsem se divila, že ještě nepraskla, a nakonec jsem se posadila. Edward se mezitím rozkoukal.

„Bello, co tady děláš? Ne že by mi to vadilo, ale bylo to trochu drsné probuzení,“ řekl ještě trochu ospalým hlasem a protíral si oči, aby se zbavil ospalků. Já se neovládla, vrhla se na něj a políbila ho. Trvalo to asi tak tři vteřiny, než jsem se od něj odtrhla a konečně mu mohla říct tu novinu.

„Hádej, kdo jde na konkurz na Manhattanskou akademii umění? Já, jen já. Zúžili počet uchazečů z pěti set na dvacet. To znamená, že jsem mezi nimi, že mi někdo zavolá a řekne mi, kdy budu mít konkurz. Už jsem tak blízko. Cítím to. Panebože,“ chrlila jsem ze sebe jedno slovo za druhým, až mi splývaly v jedno a nemohla jsem popadnout dech.

Edward s každým mým slovem otevíral pusu čím dál víc a třeštil oči, ale v jeho očích jsem viděla tu radost, kterou se mnou sdílel.

„Dýchej, Bello, dýchej. Bello, to je skvělý,“ řekl a snažil se uklidnit mé nadšení, což se mu dařilo, a já už mohla pořádně dýchat. Znovu jsem se na něj vrhla a políbila ho. Objal mě kolem pasu a položil mě do peřin. Chvíli jsme se líbali, ale museli jsme přestat, aby se Edward nadechl, byl člověk.

„Jsem rád, že se ti splnil tvůj sen, ale co bude se mnou, když ty budeš na Manhattanu?“ zeptal se mě a skoro při tom kňučel. Na to jsem nepomyslela. Možností tu bylo více.

„Holt to beze mě budeš muset vydržet. Co jsou pro upíra čtyři roky?“ zeptala jsem se ho a podívala se na něj výsměvným pohledem. Ale byla pravda, že se mi od něj nechtělo.

„Pro mě to je jako věčnost. Už jen když jsem od tebe vteřinu, tak mi chybíš. To nevydržím. To by byl nadupírský výkon,“ řekl a já se v duchu zasmála, ale soucítila jsem s ním. Cítila jsem to stejně.

„Něco vymyslíme, ale nesmíme zapomínat na kletbu,“ řekla jsem, když jsem si na ni vzpomněla. To bude komplikovanější, než jsem kdy myslela.

„Co s tím uděláme? To se budeš na víkend vracet ke Clover?“ zeptal se mě a v jeho očích jsem viděla, jak se mu to nelíbí. To jsme dva. Ale co by se jiného dalo dělat?

„Nic jiného mi asi nezbude, ale teď na to nechci myslet. Přesměruj mé myšlenky,“ nařídila jsem mu a udělala na něj psí oči. Usmál se a políbil mě jemně na ústa. Byl to krátký polibek, ale svůj účel splnil.

„Mise úspěšně splněna,“ zašeptala jsem mu do rtů a vyžádala si další. V polibku se usmál a rád mi dal další a další a další. Chtěla jsem takhle zůstat věčně, ale Edward se ode mě odtáhl. Nesouhlasně jsem zamručela.

„Nechceš ukázat pár kroků na ten konkurz? Pomůžu ti s přípravou a přitom budu moct být u tebe,“ řekl a políbil mě na tvář. Slastně jsem zavrněla a začala přemýšlet. Znělo to lákavě. Až jsem se na to začínala těšit.

„Do toho bych možná šla. Ale jen možná. Ale klidně se nechám přemluvit,“ řekla jsem s ďábelskými jiskřičkami v očích a čekala, co udělá. Nezklamal. Sklonil se a políbil mě tak, že jsem nemohla říct ne. Ale vzpomněla jsem si na nepříjemnou věc.

„Dobře, souhlasím. A je mi nepříjemné, že musím narušit tuto krásnou chvilku, ale musíme do školy,“ řekla jsem a vymotala se zpod Edwarda. Edward znuděně padl do peřin a odmítal se hnout.

Běžela jsem do kuchyně, abych mu rychle udělala něco ke snídani. Udělala jsem mu míchaná vajíčka na slanině. Byla jsem připravená mu to naservírovat na stříbrném podnose do postele.

Než jsem tak stačila učinit, byl za mnou a líbal mě na krku. To jsem hned zatrhla, jinak bychom se do školy nedostali. Edward do sebe ty vajíčka naházel a jeli jsme.

Ve škole na nás už čekali Alice s Jasperem. Hned jsem k Alici přiskočila a řekla jí o Manhattanu. Hned nadšeně vypískla a objala mě. Jasper mi upřímně poblahopřál a přál mi, abych se tam dostala, ale taky si vzpomněl na kletbu. Nikdo jsme zatím nevěděli, jak to udělat, ale času je dost.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakletá Popelka 31. kapitola:

 1
5. martty555
01.02.2013 [12:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Niki
31.01.2013 [18:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31.01.2013 [17:44]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. katka
31.01.2013 [16:33]

prosim dalsi

1. BabčaS
31.01.2013 [15:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!