Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Výhodný obchod - 9. kapitola

ff


Výhodný obchod - 9. kapitolaNastáva celkom napätá situácia. Čo si len Bella počne s troma upírmi v izbe?

Starí priatelia

Bella:

„Čo má znamenať zase toto?“ spýtala som sa vyčítavo s pohľadom zabodnutým do Jaspera. To on nachystal včerajšie poníženie, tak prečo nie aj dnešné?

„Dovoľ, nech ti to vysvetlím.“ Ako prvý sa stihol ozvať Sebastian. „Edward a Jasper sú moji starí priatelia, ktorí-“

„Nemyslím si,“ prerušil ho Edward. „Že slovo priateľ vystihuje môj hlboký odpor voči tebe.“ Povedal to s toľkou nenávisťou až mi nabehli zimomriavky. Jeho oči boli znova čierne. Čože? To ako dokáže? Alebo ja som farboslepá?

Izbu zaplnil Sebastianov smiech, ktorý mal byť odpoveďou na Edwardove prejavené nepriateľstvo. „No tak... To ani po toľkých rokoch ste sa nevedeli zmieriť s tým, že vždy vyhrám?“

„Samozrejme, že vždy vyhrávaš, keď máš za chrbtom Volturiovcov,“ osopil sa naňho Jasper obviňujúco.

Kto sú dopekla Volturiovci? A prečo si musia práve teraz riešiť svoje konflikty? Prečo tu?

„To by už stačilo,“ ozvala som sa rozčúlene. „Nechápem o čo sa tu snažíte, ale mohli by ste byť tak láskaví a vypadnúť?“ Bola som úplne napálená z toho, že sa mi evidentne znova vysmievajú.

„Počuli ste Isabellu? Vypadnite! My tu máme ešte nejakú prácu.“ Sebastian odstúpil od dverí a priblížil sa viac ku ne. Ja som sa ako na povel začervenala. Nebola som si istá či náhodou nechcem, aby aj on odišiel. Ale kde by som potom vzala peniaze?

„Bella, poď sem.“ Jasper natiahol ruku mojim smerom. Jeho uprený pohľad ma upokojoval, čo ma celkom vyviedlo z rovnováhy.

„Tak to v žiadnom prípade.“ Sebastian ma jedným pohybom strhol k sebe a pevne ma zvieral svojimi studenými rukami.

„Okamžite ju pusť!“ zavrčal Edward a vyštartoval naším smerom, ale Jasper ho zastavil.

On naozaj vrčal! Ako nejaké zviera! Snažila som sa vymotať zo Sebastianovho objatia, ale bolo to ako odtláčať skalu. Ba práve moje vzpieranie ešte viac posilňovalo jeho stisk.

„Toto nerob! Nevzdoruj mi,“ povedal chladne. Z jeho hlasu sálala tak jasná hrozba, že som naozaj prestala s mojimi snahami utiecť. Čo sú toto za ľudia? Chcela som zmiznúť. Preč z izby, z mesta... „Tak ako? Pošleš tých tvojich ochrancov preč? Alebo im spravíme predstavenie?“ Ochrancov? Predstavenie? V ústach som mala sucho, akoby som nepila minimálne tri dni.

„Prečo to robíš?“ ozval sa Jasper skôr, než som stihla akokoľvek zareagovať. Čo sa to tu deje? Mala som pocit, že si vybavujú nejaké staré účty, iba že som nevedela ako do toho zapadám ja. Celá táto situácia mi naháňala strach.

„Pretože si zaplatím,“ zaškeril sa ironicky. „Veď vieš ako si Dracula a Alžbeta Bathoryová pochvaľovali krv mladých panien.“

Zároveň s mojím zalapaním po dychu sa ozvalo ďalšie zavrčanie. Čože? Krv mladej panny? To akože moja krv? Krv?

Zrazu som bola voľná, až som to skoro neustála. Edward skočil po Sebastianovi a ten ho chytil pod krkom a odhodil na druhú stranu miestnosti. Nepostrehla som ako, ale Jasper pristál vedľa Edwarda. Všetko sa dialo tak strašne rýchlo. Oni boli rýchli! Nadpozemsky rýchli!

Od strachu som sa začala triasť. Toto nemôžu byť ľudia. To vrčanie...

Sebastian ma náhla strhol a pritisol k stene. Tlačil na mňa celým svojím telom. Jeho pery sa ocitli na mojom krku a jeho studený dych mi vyvolal nepríjemne mrazenie na chrbte. Tesne pod mojím uchom sa ozvalo nepatrné vrčanie. Do očí sa mi pomaličky drali slzy.

Snažila som sa ho udrieť, odtlačiť, ale držal ma pevne. Proti jeho sile som bola úplne bezbranná.

Odrazu celá ťarcha jeho tela zmizla. Zmenil sa v šmuhu a jasné tvary nadobudol, až keď s rachotom padol na posteľ, ktorá sa pod jeho mohutným telom zlomila.

Razom bol späť na nohách. Nič to s ním neurobilo. Vrčal a prebodával pohľadom Edwarda a Jaspera, ktorí stáli predo mnou.

Túto divnú, nereálnu situáciu vyrušilo obyčajné klopanie na dvere.

„Otvor a povedz, že je všetko v poriadku,“ prihovoril sa mi Edward nástojčivo. Ochromene som sa naňho pozerala neschopná spracovať, čo odo mňa chce. „Bella, ak nepôjdeš k tým dverám, tak tá ženská vojde a...“

Klopanie sa ozvalo naliehavejšie. „Slečna, je všetko v poriadku? Mohli by ste mi otvoriť?“ To je tá žena, čo bola ráno na recepcii.

Neviem, čo ma k tomu primälo, ale prešla som k dverám a roztrasenou rukou ich otvorila.

„Ste v poriadku, slečna?“ zhíkla, keď ma zbadala. To vyzerám tak strašne? Siahla som si na tvár a nahmatala mokrú cestičku od sĺz. Utrela som sa a odpovedala presne ako mi kázal Edward.

„Všetko je v poriadku,“ ubezpečovala som ju, ale hľadela som jej na bradu. Najradšej by som kričala, že ma v tej izbe držia traja psychopati, ale asi by ma zabili. Tá sila a rýchlosť... Vrčanie...

„Z vašej izby vychádzali brutálne zvuky... Nevadilo by vám, ak by som sa pozrela, však?“ Na odpoveď nečakala a natlačila sa mi do dverí. Aj tak neviem či by som jej to zakázala.

„Pre lásku Božiu! Čo sa to tu stalo?“ Pohľadom kmitala medzi všetkými prítomnými a rozbitou posteľou. „Okamžite opustite penzión, lebo zavolám políciu. A tú posteľ zaplatíte.“ Zvrtla sa na opätku a z miestnosti skoro utiekla.

Ako mám zaplatiť posteľ?

Sebastian sa opäť pohol ku mne a ja som sa inštinktívne schovala za Jaspera. Prečo? Veď on je rovnaká kreatúra ako Sebastian.

„Carlisle volal s Arom a detailne ho oboznámil so situáciou. Na tvojom mieste by som nerobil hlúposti,“ ozval sa Edward tesne vedľa mňa. Sebastianovi na chvíľu zamrzol úsmev, ale vzápätí sa mu tá arogantná maska vrátila. Zaškeril sa a vyšiel z izby.

V duchu som si vydýchla úľavou.

„Poďme,“ zavelil Jasper a znova sa chopil môjho kufra. Edward ma chytil za ruku, ale ja som sa mu vytrhla.

„Nejdem s vami!“ vzlykla som. Prečo sa toto musí diať mne? Čo tak zlé som vykonala?

„Bella, chceme ti pomôcť,“ presviedčal ma Edward a znova sa ku mne natiahol.

„Čo ste zač?“ vyhŕkla som vydesene a o krok cúvla.

„Všetko ti vysvetlím, keď odtiaľ to odídeme, prosím ťa, Bella.“

Vzala som si taštičku a prešla okolo neho. Ešte som nevedela či s nimi pôjdem, ale tu som ostať nemohla. Počula som ako ide Edward za mnou. Jasper stál pri recepcii. Podišla som bližšie rozhodnutá si tú posteľ odpracovať.

„Potrebujeme kľúč od izby,“ povedala odmerane recepčná. Vedľa nej stála aj tá žena, ktorá ma svojím spôsobom zachránila. Až teraz som si to uvedomila. Keby nepríde... Ani nechcem myslieť na možné závery. Veď som bola celkom dlhú dobu zavretá v jeden miestnosti s troma psychicky narušenými osobami.

„Bella,“ oslovil ma Jasper jemne. „Ten kľúč.“ Omámene som hrabala v taštičke až som vytiahla malý kľúčik s príveskom, kde svietilo číslo izby.

„Koľko chcete za tú posteľ?“ opýtala som sa slabým hláskom.

„O to som sa už postaral ja,“ odpovedal Jasper.

„Dúfam, že vám je jasné, že ak k nám náhodou ešte niekedy zavítate...“ začala recepčná, no Jasper ju prerušil.

„Je nám jasné, že nás radi neuvidíte. Za tú posteľ sa ešte raz ospravedlňujem. Dovidenia.“ Ženy za pultom ostali stáť s otvorenými ústami.

Von som vyšla zarovno Edwardom, no zmeravela som hneď ako som zbadala čierne auto, o ktoré sa opieral Sebastian.

„Tak ideš?“ opýtal sa a odlepil sa od auta. Edward sa pohol a skryl ma za seba. Nešlo mi do hlavy prečo sa aj so svojím bratom tak strašne starajú... Veď pred pár minútami...

„Bella?“ Jasper mi otvoril zadné dvere svojho strieborného Volva.


Čo myslíte - s kým Bella odíde? :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Výhodný obchod - 9. kapitola:

 1
10. E. C. M.
13.10.2014 [21:59]

Ahoj, pokračuješ ještě ve psaní??? A pokud jo, tak kdy můžeme očekávat další dílek kapitolky?

9. Dommy1
20.08.2014 [10:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Kala
19.08.2014 [7:57]

Kala Emoticon Jsem zvědavá...

7. PCullen
18.08.2014 [22:29]

Pěkná kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Myslím si že přestože Cullenům moc nevěří odejde s nimi, ale nechám se překvapit. Emoticon Velice se těším na další díl. Emoticon Snad bude pokračování brzy Emoticon neboť se nemohu dočkat dalšího vývoje událostí.

6. Alissa
18.08.2014 [20:07]

Musí odísť s Edwardom... ako veľmi nechcem, aby sa veľmi rýchlo zblížili, tak rada by som bola, keby radšej ostala na žive a ďaleko od Sebastiána. Emoticon Som rada, že kapitola pribudla tak skoro. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. E.C.M.
18.08.2014 [15:47]

No upřímně, nechtěla bych mít Bellin výběr, kdybych neznala povahu Cullenových jako Bella v této povídce, tak bych jim všem dala sbohem a šáteček. Emoticon

4. :D
18.08.2014 [15:39]

Oh, ne! Prosím, ať s Edwardem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. miky
18.08.2014 [15:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 18.08.2014 [15:22]

Doufám, že ne se Sebastianem. Je mi odporný... Emoticon Jinak skvělá kapitolka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS.: Jsem ráda, že je tak brzo, protože už hrozilo, že se zblázním. Emoticon

1. BabčaS.
18.08.2014 [14:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!