Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volterra je môj skutočný domov 25. kapitola

With book


Volterra je môj skutočný domov 25. kapitolaKonečne nastal boj. Najprv to vyzerá na remízu, potom sa to však zvrtne v prospech iba jednej strany. Pár stromov zničených, jedna trhlina v strede lúky, no žiadne straty na životoch. A nakonci sa vyriešia nejasnosti vo vzťahu M+D.
Venujem všetkým, ktorí to čítajú a ktorým sa to aspoň trošku páči. :)

A potom to začalo. Boj, na ktorý sme sa chystali a o ktorom potom Cullenovci vyhlásili, že ho vôbec neplánovali. Boj, o ktorom sme nakoniec zistili pravdu. Boj, ktorý skončí víťazstvom Volturiovcov.

Všetko bolo ako v zrýchlenom filme. Keby som bola človek, všetky naše pohyby by som vnímala len ako rozmazané šmuhy. Vrhla som sa na toho, kto bol najbližšie, bol to Carlisle. Skočila som sa neho, no on sa rýchlo uhol a zrazu stál za mnou. Chcel sa na mňa vrhnúť, tvár mal úplne sústredenú, no stále som v nej videla niečo z toho milého doktora Cullena, ktorého som poznala. Teda som si myslela, že ho poznám. Nenechala som sa však vyviesť z rovnováhy a otočila som sa hneď ku nemu. Ruky, ktorými ma chcel chytiť, som mu zovrela svojimi a celou silou som sa napla. Prehodila som ho ponad mňa, no on len s ľahkosťou upíra dopadol na zem a zase sa na mňa vrhol.

Stihla som si všimnúť, že vedľa mňa bojoval Demetri s Alice. Všetky Alicine pohyby vyzeraly ako tanec, no ani Demetri nebojoval tak, že by sa na ňu len bezhlavo vrhal. Zaútočil jeden, druhý sa mu vyhol a vrátil mu to. A naopak. Veľmi vyrovnaný boj.

Rozbehla som sa proti Carlisleovi, no on videl, čo chcem urobiť, a tak vyskočil. Ja som ale len útok iba fingovala a predpokladala som, čo urobí. Spravil presne to, čo som chcela. Keď vyskočil, ja už som tiež bola vo vzduchu a už som ho držala pod krkom. Dopadla som naspäť na nohy a tresla som s rukou, ktorou som ho držala, o zem. Ostala tam hlboká diera, no on bol skoro celkom v poriadku. Odtrhol moju ruku od svojho krku a vyskočil na nohy. Teraz sme okolo seba krúžili a čakali na toho druhého, kedy zaútočí, alebo spraví nejakú chybu.

„Vyhni sa mu smerom doľava,“ poradila mi Dominika, no mňa to tak prekvapilo, že som sa na okamih prestala sústrediť. Carlisle to využil a už som letela. Zdvihol ma a hodil o najbližší strom. Ten tú silu nevydržal a rozštiepil sa na dve časti, ja som ním preletela akoby nič. Skončila som pritlačená na najbližšej skale. Zaútočil na mňa znova, no ja som sa teraz nedala.

Videla som, ako Jane so svojim darom útočila na Esme, ktorá v kŕčoch padla k zemi, no aj Jaspera, ktorý sa na chvíľu vzdialil od svojho súpera a zaútočil na ňu. Tá sa mu nestihla vyhnúť ani na neho použiť svoju schopnosť a on sa proti nej rozbehol a plnou silou a rýchlosťou do nej narazil. Spolu s ňou letel do stredu boja medzi Felixa a Ginu, ktorých to ale ani v najmenšom nevyviedlo z rovnováhy a pokračovali ďalej. Alec sa rozbehol, aby pomohol svojej sestre a nechal Millie, aby zvládla Edwarda aj Rosalie naraz.

Obaja boli teraz pod mocou jej daru a robili to, čo chcela ona. Donútila ich obrátiť svoj hnev proti Esme, proti ktorej predtým bojovala Jane (tá teraz bojovala s Dominikou proti Emmettovi), a oni to museli urobiť. Edward a Rosalie bojovali proti Esme, až kým na Millie zozadu nezaútočil niekto iný. Neviem, kto to bol, lebo teraz som si musela dávať pozor na svoj vlastný boj.

Carlisle bol veľmi rýchly a nepredvídateľný. Raz bol tu a hneď zasa tam. Ja som však v sebe našla zúrivosť, silu a rýchlosť novorodeného upíra, čo mi teraz prišlo veľmi vhod a snažila som sa to využiť. Keď bol pri mne blízko, tvárila som sa, že mu chcem vraziť. Chcel to vykryť, no ja som sa stiahla a podkopla som mu nohy. Už letel k zemi a ja som mu potom vrazila až tam. Ak by sa dal upírovi zlomiť nos, z toho jeho by nezostalo nič. Vyzeral, že ho to bolelo a malo aj prečo. Nezaoberal sa tým však a zase sa pustil do boja.

Ku Felixovi sa zozadu od chrbta prikradol Emmett a chcel naňho zaútočiť. Felix však len natiahol jednu ruku a zastavil ho. Ku Emmovi zatiaľ pribehla Dominika, ktorá s ním predtým bojovala. Gina však využila Felixove rozptýlenie a zaútočila na neho. Bola naozaj silná, vyzerala ako novorodený upír, ktorý však už vie bojovať. Priskočila ku nemu, chytila ho okolo krku a vyskočila s ním. Vo vzduchu sa otočila, spravila salto a treskla ním o zem. Vtedy som mala chuť zabiť ju, musela som sa však venovať vlastnému súboju a nechať Felixa, nech si poradí sám. Vyzeral trochu zničene, no len zaťal zuby a pokračoval v boji.

S Carlislom to pokračovalo ďalej, raz útočil on, raz ja. Vyhla som sa mu, vyhol sa on mne. Zasiahla som ho, zasiahol on mňa. Kedy sa to skončí?

Alec s Rosalie už skončil a držal ju kľačiacu na zemi, chytenú pod krkom. Keby sa pokúšala utiecť alebo zaútočiť, jediným pohybom by jej odtrhol hlavu, či zlomil väzy. Presunul sa s ňou na kraj lúky a ostražito čakal.

Millie s Edwardom pomaly ani nebojovala, iba ho nútila robiť to, čo nechcel. Nakoniec ho donútila nehýbať sa a odtiahla ho ku Alecovi. Na ostatných to však nemohla použiť, lebo boli príliš rýchli a nechcela zasiahnuť niekoho od nás.

Alice práve chytila Demetriho pod krkom a chystala sa ho zabiť. Všimla som si to a s hrôzou som skríkla na Millie.

„Nie! Millie, pomôž Demetrimu!“ kričala som, zatiaľ čo som bojovala proti Carlisleovi. Millie sa vystrašene pozrela na mňa a hneď potom na Alice s Demetrim. Na tvári sa jej zjavil zdesený výraz, no zachovala si čistú myseľ a použila na Alice svoj dar, donútila ju pustiť Demetriho a čakať, kým sa on nezdvihne, aby s ňou pokračoval. Nevedela som, že nás chcú Cullenovci vážne zabiť. Veď my sme tých porazených nechali nažive.

Jane práve skončila s mučením Esme, prišla ku nej a odtiahla ju tiež na kraj. Veľmi sa nebránila, lebo Jane by na ňu zase použila svoj dar a po tom ani v najmenšom netúžila.

Carlisle ma zatiaľ zasiahol a ja som zase zničila ďalší strom. Tak som ho schytila a hodila po ňom. Strom letel vzduchom a on ho odrazil preč, trafil však omylom zozadu Emmetta. Dominika sa ku nemu v okamihu premiestnila a pritlačila ho ku zemi. Emmett sa chcel brániť, no ona mu v tom zabránila a chytila ho tak isto, ako Alec Rosalie. Tak to by sme mali, štyria sú mimo hry, štyria ostávajú. Felix s Ginou, Demetri s Alice, Korin s Jasperom a ja s Carlisom sme ešte bojovali.

Boj trval dlho, zatiaľ sa mi s pomocou Aleca podarilo zložiť Carlislea a pridala som sa ku ostatným, čo už len stáli a svojimi darmi pomáhali tým, čo ešte bojovali. Jasper s Alice bojovali bok po boku, ako jedno telo, jedna duša. Pomáhali si, vzájomne sa doplňovali, Korin s Demetrim mali čo robiť, aby im stačili. V jednom momente sa im podarilo chytiť Demetriho aj Korina, potom sa rozbehli a odhodili ich od seba tak, aby sa vo vzduchu zrazili. Ozval sa strašný zvuk, ako keď sa lámu kosti a všetci sme sa nich len zdesene pozerali. Pozbierali sa však zo zeme, nedali sa zničiť a pokračovali v boji.

Slnko vyšlo vysoko nad nás, bolo poludnie. Ožiarilo nás a čistinku zaliali milióny odbleskov, keď sa dotklo našej pokožky a odrazilo sa naspäť. Bolo by to čarovné a nádherné, keby sme sa práve nenachádzali v strede boja. Cullenovci videli, že prehrávajú, a to ich ešte viac donútilo využiť všetok svoj potenciál a bojovať ako najlepšie vedeli. Alice sa vrhla na Demetriho, vykrútila mu dozadu ruky a po druhý krát sa ho dnes pokúsila zničiť. Millie si to všimla a neostala len tak stáť. Nechala Edwarda Edwardom a bežala za Demetrim do stredu bojiska. Alice donútila svojim darom pustiť ho a zaútočila na ňu. Edward, ktorého predtým strážila, sa snažil postaviť sa a zase sa vrhnúť do boja, lenže Jane s Alecom mu to nedovolili, použili na neho svoje dary, tak už ani nevedel, či kričí od bolesti, alebo od toho, ako ho Alec obral o všetky zmysly. Felix porazil Ginu, hoci tá sa statočne bránila, no v jeden okamih už bola pol metra nad zemou, čo ju zozadu chytil a držal ju vo svojom železnom objatí. Nepomohlo jej, ani keď kopala a uhryzla ho.

Ja som si len strážila svoj štít a cítila som Jaspera a Ginu, ako sa pod neho snažia dostať. Útočili na neho, no ja som ho len pevnejšie stiahla okolo tých, čo som mala chrániť. Stálo ma to dosť síl a ešte som aj musela bojovať proti Carlislovi, no povedala som si, že nemôžem zlyhať pri svojom prvom boji, hlavne keď sme už vyhrávali.

Demetri, ktorý sa už znova pozbieral zo zeme, spolu s Millie zaútočil proti Alice. Spojili svoje sily, rozbehli sa ku nej a jeden ju chytil z jednej strany, druhý z druhej. Demetri s ňou vyskočil, vyhodil ju do vzduchu a to už tam bola Millie, ktorá ju plnou silou trafila a treskla ňou o zem tak, až sa na lúke spravila trhlina. Dopadla jej vedľa hlavy a víťazoslávne sa usmievala. Alice sa na veľa už nezmohla a len tam bezmocne ležala. Jasper ku nej pribehol a vykašľal sa na boj. Videl, že už nemá žiadnu šancu. Ostal jediný z Cullenovcov, ostatní boli porazení. Zdvihol ruky na znak kapitulácie, potom sa zohol a vytiahol Alice na nohy. Opatrne si ju vyhodil do náruče a prišiel ku nám.

„Ešte stále nás chcete zničiť?“ spýtal sa ich vážnym hlasom Aro, no musel potláčať úsmev a radosť z toho, že sme zvíťazili.

„Ste silnejší. Zatiaľ. Možno sa ešte niekedy stretneme,“ prehlásil Carlisle, keď sme ich všetkých pustili. Neusmieval sa, myslel to vážne.

„A čo takto mier?“ navrhol im Aro a teraz sa už trochu usmieval.

„Obávam sa, že to nie je možné. Nesúhlasíme s vašimi názormi a zákonmi. A nemôžete nás prinútiť, aby sme si mysleli niečo iné.“

„Ale môžeme,“ zasmial sa a pozrel sa na Millie. No, tá by ich mohla prinútiť.

„To by bolo nemorálne.“

„Ako myslíte. No, majte sa, možno sa raz stretneme aj v mieri,“ usmial sa na nich. Cullenovci sa otočili a spoločne všetci opustili lúku. Takže sme vyhrali.

„Aj tak nechápem, čo sa im nepáči na našich názoroch a zákonoch...“ povzdychol si a vybral sa za svojimi bratmi do zámku oznámiť im radostnú správu.

„Som rád, že to už skončilo,“ ozval sa mi pri uchu Felixov nádherný hlas. Usmiala som sa a otočila sa ku nemu.

„Kto by nebol,“ povedala som a natiahla som sa na špičky, aby som ho mohla pobozkať. Svoj štít som nechala pomaly sa vrátiť späť iba na mňa a od vyčerpania, ktoré mi spôsobil a ktoré som si uvedomila až teraz, som sa Felixovi zviezla do náruče.

Potom som si všimla Millie, ako prišla za Demetrim.

„Tak sa nám to podarilo,“ usmiala sa a pozrela na neho radostne.

„Ďakujem, že si mi zachránila život,“ po tvári sa mu roztiahol úprimný úsmev.

„A to dokonca dvakrát,“ pripomenula mu so smiechom. A potom spravila to, čo som nečakala, ale v čo som dúfala. Chytila mu tvár do dlaní, natiahla sa ku nemu a opatrne ho pobozkala. Na chvíľu prekvapene ostal stáť, no potom sa spamätal a bozk jej opätoval. Objal ju okolo pása, pritiahol si ju bližšie a pokračoval v tom, čo ona začala.

Vyhrali sme boj a naradostene sme sa vracali späť do zámku. Ale okrem toho, že sme boli šťastní, sa cesta späť od cesty na lúku líšila aj tým, že Millie s Demetrim už nekráčali oddelene, ale spolu.

___________________________________________________________________________

Ďalšia kapitola>>

 

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volterra je môj skutočný domov 25. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!