Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčí srdce - 19. kapitola

Caius Volturi


Vlčí srdce - 19. kapitolaTato kapitola je tak trošku krátká. O čem je? Co když se uskuteční ten výpad od znepřátelených upírů, na který všichni čekali? Co když se tam připletou Kate a Sarah? Co bude následovat? Zbytek si musíte přečíst! Hezké čtení, Pegas99 a Kacennnka.

Sarah

Tak moc bych si přála, abych mohla řešit normální problémy přesně tak, jako normální teenagerové v mém věku. Bylo toho na mě moc. Sice jsem byla vlkodlak, to nepopírám, ale pořád jsem byla šestnáctiletým dítětem. Neměla jsem rodiče a to už by stačilo na to, aby se člověk cítil mizerně. Neměla jsem ani osobní svobodu, protože všude, kam jsem se podívala, to byl samý Matt. Ale za to jsem měla nepřetržitý strach o svou rodinu, smečku, přátele a hlavně o svého Jacoba. Hrozba Volturiových se nad námi všemi vznášela jako temný stín, připravený kdykoli zaútočit. Volturiovi na nás posílali nějaké upíry každý týden a to už celý měsíc. Každý týden moje smečka bojovala na život a na smrt, ale beze mě.
A někteří její členové měli trvalé následky. Embry od toho prvního souboje nemohl pořádně používat svou levou ruku a nezdálo se, že by se to snad ještě někdy mělo zahojit. Sam měl přes celou pravou tvář jizvu ze souboje, který se stal minulou sobotu a utahoval si z toho. Prý, že už si konečně může odpustit ty Emilyiny jizvy. Seth má dosud kratší pravý špičák a jeho sestra, Leah, stále ještě nemůže běhat s ostatními, protože delší běh ještě nevydýchá. Šíleně jí to deptá, protože vždy byla nejrychlejší, ale už není.
To máme pět vlkodlaků vyřazených z boje. Já, Kate, Jacob, Paul a Leah, která ani nedoběhne na místo určení - zatím. Každý den je lepší a lepší. Každý den víc vydrží.
„Spi už," nakázala jsem si tiše.
A potom se to stalo. Tmu prořízl zvuk pronikavého vytí a já nepochybovala o nouzi této situace. Byla nouze a já jsem věděla, že tam musím být. Nedbala jsem na Jacobovu ruku, která mi stiskla zápěstí a táhla mě k jeho tělu. Mrštným pohybem jsem se mu vyškubla a utekla jsem mu do lesa. Věděla jsem, že jakmile se proměním, tak že už mě nechytí. Po Leah jsem byla nejrychlejší já s Kate.
Já jsem věděla, že tohle už je vážné a že tam nesmím chybět, protože tohle už určitě není jen nomád. To je něco horšího, zlověstnějšího.
Rupla jsem a myšlenkami jsem zhodnotila, co se stalo. Stočila jsem se k myšlenkám Quila, který byl v jádru dění. Měla jsem pravdu - těch upírů bylo sedm.
„Ne!" křikl ještě Jacob a rozběhl se za mnou.
Ne, řekla jsem, ačkoli byl ještě člověk. Tohle je ta rána, ten výpad na který všichni čekali. Nevyběhla jsem k boji - já vyběhla k domu Cullenových.
Už jsem byla na půl cesty ke Cullenům, ale najednou přímou přede mnou vyběhli čtyři upíři. Dva svírali Kate v její lidské podobě a další dva mě donutili, abych se také přeměnila. Jeden mě tupě praštil za uši a já jsem se opravdu přeměnila. Nahou mě jeden chytil za ruce a druhý za nohy. Najednou se vše rozmazalo, jak se mnou utíkali někam do neznáma. Kate, kterou nesli přímo vedle mě, se žalostně zmítala, ale němělo to žádný úspěch.
Po chvíli, kdy jsme se zmítaly, nás obě udeřili do hlavy a ke mně se přikradlo nevědomí.

***

Cítila jsem nesnesitelný zápach. Všude kolem jsem cítila upíří pach a jednoho vlkodlaka... Myslela jsem si, že jsem prostě usnula u Cullenových, ale potom jsem si uvědomila, že mě unesli ti neznámí upíři.
Cítila jsem studený dotyk na rameni.
„Už přišla k sobě tak jako ta druhá. Pojď za Arem, že může začít s experimentem." Dělala jsem, jako že jim stále nerozumím, ale doopravdy jsem vlastně jen identifikovala, jaká je šance na úspěch. Počítala jsem to několikrát, ale vždy jsem došla ke stejnému výsledku - k nule.
Tiše se za nimi zavřely dveře.
„Kate?" zašeptala jsem tiše.
„Jsi v pořádku?" zeptala se. Rychle jsem pohledem přeletěla po svém - stále nahém - těle. Zdálo se, že je všechno v pořádku.
„Ano, a ty?" zeptala jsem se jí nazpátek. Přikývla a v očích se jí dal přečíst strach.
„Ale co s námi bude?" zeptala se.
„No, podle toho, co řekl Carlisle, tak nás buď zabijí a nebo z nás stvoří upíry zmutované s vlkodlaky... No, zemřít je rozhodně ta lepší varianta," řekla jsem a přidala jsem hrané třesení se. Kate se usmála, ale bylo vidět, že plně vnímá vážnost situace.
Řeknu to asi takle - vážnější už to asi ani být nemohlo.

 

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí srdce - 19. kapitola:

 1
1. Ceola
31.03.2012 [22:49]

Super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!