Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Věřím - 19. kapitola


Věřím - 19. kapitolaBella je z Edwardova přiznání v šoku, ale ve hře je teď hlavně její vlastní čest. Jak se k tomu nakonec Edward postaví? A co Séan? Nechá se jen tak vyšachovat ze hry? Příjemné počtení vám přejí Marketik a ZabZa.

„Uděláme? Jak – uděláme?“ podívala se na Edwarda Bella a zalapala po dechu. Tohle už bylo moc i na ni.

Jistě, chtěla tu pravdu znát. Cítila, že bez ní by nemohla žít dál ani s jedním z nich. Tušila, že ani s jedním z nich není něco v pořádku, že jsou někým jiným, než jak se na první pohled zdají. Ale že nejsou ani lidé…

Zahnala se sama do uličky. Dala mu ultimátum, o kterém si myslela, že jí pomůže se rozhodnout. Místo toho si sama pod sebou podřezala větev vlastního zdravého rozumu.

Musela si ale zachovat důstojnost a čest. Bylo to totiž to jediné, co jí v tomhle světě ovládaném muži ještě s její vírou zbývalo. Teď musela udělat jediné – celé to nějak ustát, uklidnit se a konečně všechno rozseknout.

Stále ji pozoroval, mlčky čekal, co udělá. Díval se jí do očí, tak upřímně a toužebně…

Povzdychla si. „Dobře. Nebudu si hrát na šťastnou, protože tak se nyní opravdu necítím. Lhát vám v tomto nebudu, ale své slovo dodržím. Dohodněte s otcem podrobnosti.“

Pak se otočila, aby neviděl porážku v její tváři. Srdce jí prudce bušilo strachem z toho, kam tohle všechno povede. Ale musela to říct. Musela i někomu takovému jako je on dokázat, že si na svém slově stojí, i když to znamená pokořit sebe samu ve své duši.

A nejhorší na tom všem bylo, že ji to všechno svým způsobem vzrušovalo. Bála se vlastních pocitů, protože to bylo hříšné, o to víc, že vlastně ani nebyl člověkem v pravém slova smyslu. Hřešila ve svých nejskrytějších myšlenkách, až v té hloubi duše, kam její svědomí nedosáhlo a nemohlo zasáhnout pádnou rukou víry.

Bála se ho. Ale zároveň se jí z jeho slov a pohledů chvěl žaludek.

Otřásla se zimou, ale šla dál. Neviděla tak Edwarda, jak k ní udělal bezděčný krok, jak pootevřel ústa v němých slovech lásky, které jí chtěl tak moc říct. Nespatřila tak lesk v jeho očích, který ve stejné vteřině, kdy se tam objevil, překryl stín bolesti.

 

---------------

 

Nikdy jsem netušil, jak by mohlo cokoliv mé mrtvé srdce rozbít na kusy. Ale stalo se.

Stalo se to, oč jsem celou dobu usiloval – řekla ano. Svolila ke sňatku se mnou, i když už alespoň částečně věděla, co jsem vlastně zač. Měl bych jásat, protože se mi tak podařilo uchránit ji před tím parchantem Séanem. Měl bych být šťastný.

Ale nebyl jsem.

Nemohl jsem být šťastný. Když jsem viděl bolest v jejích očích, když svolila ke sňatku, ten pocit prohry, který z ní sálal, to vše mě udeřilo do hrudi jako dobře mířená rána. Dostála svému slovu, to ano. Ale za jakou cenu?

Teď to bylo nakonec jen na mně. Miloval jsem ji tak, až mě to bolelo. Udělal bych pro ni cokoliv na světě, jen aby byla šťastná. Jenže vším tím snažením jsem ji zahnal do úzkých, což zjevně snášela velmi špatně.

Jenže kdybych toho v tuhle chvíli nechal, znamenalo by to zmizet z její blízkosti, opustit ji, a já moc dobře věděl, že Séan se své kořisti jen tak nevzdá. Když už ji nebude moci mít po dobrém a legálně, zmocní se jí zkrátka ve chvíli, kdy to jen trochu půjde. A to, že to už nebude po dobrém, ale po zlém, mu nebude dělat absolutně žádné potíže.

Chtěl jsem jí to všechno říct, vysvětlit jí své obavy a omluvit se za to, kam jsem ji ve své touze ji ochránit dostal. Chtěl jsem jí dát najevo, jak moc ji miluji a jak mi na ní záleží.

Ale nemohl jsem. Byla tak… křehká, jako zářící anděl v temnotě noci kolem ní. Byla tak dokonalá ve vší své hrdosti, tak nádherná ve svitu měsíce. Tak úžasná, že jsem ji nechtěl ještě víc děsit.

Ze zamyšlení mě vytrhl starý známý pach, ale měl lepší reflexy než já. Ve vteřině jsem ležel na zemi, Séanův loket zabodnutý v hrudi a jeho potměšilý úsměv centimetr od mého. Už zase!

*****

„Co tady zase ksakru děláš?!“ zasyčel na Séana skrz přivřené zuby. „Tady už nejsi vítán, jestli sis nevšiml. Po tom tvém dnešním výstupu bys měl být rád, že to Bella všechno neřekla otci a ten po tobě nezačal pátrat. Skutečně pátrat.“

„Tsss,“ ušklíbl se Séan. „Sám moc dobře víš, že na mě nikdo z lidí nemá. Ale jak jsem pochopil, je už ruka v rukávě.“ Při těch slovech se mu nebezpečně, šíleně zablesklo v očích. „Teď už to nemá cenu, zkazil bych si radost z lovu. Ale počkej na svatbu. Za pár dní se pobavíme. A když si mi nenechal tu ubohou holku, odnese to ještě pár lidí navíc. To jen abys věděl, že se mnou si nikdo zahrávat nebude.“

Pak Edwardovi praštil hlavou o namrzlou zem tak, až to skutečně pocítil, a ve vteřině zmizel.

A Edward věděl, že sice vyhrál momentální boj, ale ne válku. Protože mu bylo náhle jasné, že tady teprve celá tragédie skutečně začíná…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Věřím - 19. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!