Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Věčnost 2.kapitola

Tapeta z Robertem


Věčnost 2.kapitolaPříběh se odehrává po 100 letech. Cullenovi se akorát přistěhovali do Anchorage (město Aljašky). Renesmee se ovšem rozhodla zůstat s Jacobem ve Forks. Carlise pracuje jako doktor v městské nemocnici, Esme se rozhodla přijmout místo režisérky v divadle. Zbytek rodiny chodí do školy. Bella a Edward chodí do 2. ročníku na střední a Rose, Emmett, Alice a Jasper navštěvují ročník 3. Bude život přesně takový jaký si Bella vysnila?

EDIT: Článek neprošel korekcí

„Tady jsme!“ mávala na nás Alice, když jsme s Edwardem přišli do školní jídelny. Sama si sedla vedle Jaspera a Rose, takže já s Edwardem jsme seděli vedle Jaspera (z mé levé strany) a Emmetta (z Edwardovi pravé strany)

„Dnes má svítit slunce,“ nadšeně nás Alice informovala o změně počasí.

„Takže se ulijeme z matiky," radoval se Emmett.

„Co takhle podívat se na místo, kde se našla ty těla?" zeptala se Rose.

„To není dobrý nápad. Teď tam bude spousta lidí a my budeme zářit jako reflektory," připomněla jsem jí.

„Prosím tě, Bello, kdo by tam asi tak byl?" zastával se nápadu Rose Emmett.

„No já nevím, Emmette. Třeba kriminalisté?" zasmála jsem se ironicky. Bylo to místo činu. Jasně, že tam budou kriminalisté.

„Navíc ani nevíme, co na to Carlisle. Přeci teď ošetřuje těla těch mrtvých," přidal se Jasper.

„Víme jedno, s upírem tentokrát nemáme tu čest," usměvavě přemýšlela Alice.

Chvilku jsme všichni vedli vášnivou debatu o podezřelém zločinci. Pak už nás vysedávání, ačkoli velmi pohodlné, přestalo bavit a slunce mělo vyjít každou chvíli. Byl čas jít.

„Jdeme?" zeptal se Edward a zvedl se od stolu.

„Poslední u auta je nedovařená pečínka," zasmál se Emmett a díky bohu normální rychlostí se rozběhl s tácem a za chvilku na nás čekal u auta.

„Nedovařená pečínka?" Povrchně se zasmála Rose a všichni jsme šli k autu.

Když jsem si sedala do auta, zazvonil mi telefon. Zvedla jsem svůj černý Iphone, ani nevím jaký model, abych zjistila, kdo volá. Nadšením se mi rozzářil obličej. Hovor byl od Blacků. Tedy od Jacoba a Renesmee.

„To je Jake s Nessie!" oznámila jsem nadšená Edwardovi.

„Zvedni to," pobídl mě Edward.

„Haló?" řekla jsem do telefonu.

„Bells?" ozval se Jakeův hlas.

„Jacobe! Tak ráda tě znovu slyším! Jak se všichni máte?" radostně jsem se ho začala vyptávat.

„Jo, Bells, máme se dobře, ale potřebovali bychom za vámi přijet. Kde jste?" velmi nervózně se zeptal. Spěchal, velmi spěchal.

„Právě jsme přijeli na Aljašku do města Anchorage. Ale co se děje Jacobe? Jste v nebezpečí?" Teď jsem byla nervózní i já a Edward to poznal. Snažila jsem se tvářit klidněji, ale moc to nešlo.

„Fúha, Bells, vy si umíte vybrat město. No letenky nebudou nejlevnější. Myslíš, že byste mohli..?"

„Mohli Jacobe, ale jestli mi okamžitě neřekneš, co se děje, tak se mi to bude špatně vysvětlovat." Byla jsem velmi napjatá.

„No já nevím, jak to popsat. Myslím, že by ti to měla říct sama Nessie, ale není to tak jednoduchý." Zněl jakoby ani on nevěděl, co se děje.

„Jacobe!" okřikla jsem ho skrz telefon. Tohle se mi nelíbilo.

„Myslíš, že bys mi mohla dát k telefonu Edwarda? Potřebuju s ním mluvit." Velmi rychle si vyžádal Edwarda. Tak jsem mu ho předala.

Edward mluvil i na upíra rychle. Jediné, co jsem pochytila bylo, že Jacob chce, aby tu byl Carlisle. Proč? Co se stalo? A proč mi to nebyl schopen říct?

„Ano, přijedeme pro vás na letiště. A ty letenky taky zařídíme. Ale nepočítejte s letem zpět Jacobe, nevíme, jak se to vyvine," vyrovnaným hlasem uklidňoval Edward Jacoba.

„Alice, co se to?" chtěla jsem se jí zeptat, ale ona mě přerušila.

„Pšt! Snažím se vidět zpoždění letu!" okřikla mě a Jasper se na mě omluvně podíval.

„Ano, Jakeu, Belle to vysvětlím. Myslím, že to zvládne a nezabije tě." Usmál se na mě a já si ho nechápavě měřila.

Edward zavěsil telefon a přidal na rychlosti. Už jsme byli skoro doma.

„Edwarde, co se to děje?" nechápavě jsem se ho zeptala.

„Řeknu ti to společně s Rose. Chtěla to tak Nessie." Pokřiveně se usmál a políbil mě na čelo.

„Tys mluvil s Nessie?" závistivě jsem se zeptala.

„Nemluvil. Jacob mi předal její vzkaz," odpověděl mi smutně. Asi ji chtěl slyšet stejně jako já.

„Jsme tady!" zvolal na Alice. Alice obrovskou rychlostí vyběhla a zmizela v domě.

„Pojď," povzbudil mě.

 

„Rose? Mám pro tebe a Bellu skvělou zprávu," řekl klidně.

„Co se děje Edwarde?" nechápavě se zeptala Rose.

„Renesmee si výslovně přála, abyste to věděly obě najednou. Protože Bella je její biologická matka, ale ty Rose, jsi s ní trávila mnoho času, proto tě Nessie považuje také za svou matku," vysvětloval Edward a Rose se na mě nadšením usmála. Ano byla jsem ráda, že ji tak Nessie bere. Přeci jenom jsme rodina.

„A právě proto se z vás obou dnešním dnem stávají babičky! Ne úplně, protože Renesmee ještě neporodila, ale je zhruba v 8. měsíci, a to dítě má sílu!" usmál se na nás Edward. Já s Rose jsme okamžitě vypískly, jak nějaké malé puberťačky. Objímaly jsme se a křičely na celý dům. Nejprve radostně a pak ještě radostněji.

„Já budu babička!" vykřikla jsem radostně.

My budeme babičky!" opravila mě Rose. A objala mě.

„Kdy přijedou?" zeptala jsem se Edwarda.

„Ve dvě budou na letišti Anchorage. Do 15 minut je sem Edward přiveze," oznamovala trošičku hlasitěji Alice ze svého pokoje.

Usmála jsem se na Rose a společně jsme šly domů. Obě jsme se rozhodly připravit Renesmee její pokoj a ještě vymezit nějaký prostor pro dítě, které se ještě nenarodilo. Ale pak mi přišel do hlavy problém. Co se jim narodí? Bude to vůbec dítě?

 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Věčnost 2.kapitola:

 1
2. Katka
28.03.2018 [21:14]

Krása sa teším na pokračko Emoticon Emoticon

1. Petronela webmaster
07.03.2018 [11:20]

PetronelaAhoj, chtěla jsem ti říct, že článek ti vydám, ale pro příště:

- přímá řeč - uvozovky a věty navazující:
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.

Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.

Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."

- dále si pro příště dej pozor na slovní spojení a slovosled. Tentokrát jsem ty věty nechala tak, jak jsi je měla, ale v mnoha případech byly velmi krokolomné,
- i/y - máš v tom zmatek.

Doufám, že si mé upozornění vezmeš k srdci a příště už budou texty lepší. Hodně štěstí s dalším psaním. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!