Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Väzeň číslo 1968 - 13. kapitola

Official poster - La Push werewolfs


Väzeň číslo 1968 - 13. kapitolaTentoraz vás čaká posledná kapitola, plus ešte epilóg. Edward odchádza na lov a Bella je sklamaná a napätá z toho, že nevie o čo ide. Budem veľmi rada za každý komentár.

Takže, na začiatok by som sa chcela všetkým poďakovať, hlavne tým, ktorí komentujú moje dielo a bola by som rada, keby tu bolo aspoň desať komentárov. Príjemné čítanie. :)


13. kapitola

Alice odišla okolo desiatej večer a ja som hneď vošla do sprchy. Asi desať minút som nechala na seba plynúť teplý prúd vody a nakoniec som odolala, vypla sprchu a usušila sa. Mokré vlasy som si prečesala a pozrela do zrkadla. V očiach mi plápolali iskričky šťastia. Teším sa na Edwarda a jeho priznanie. Teraz asi len bádam, čo by to mohlo byť. Netrpezlivo som si obliekla pyžamo a hneď zaľahla do postele. Predtým, ako som zaspala, som rozmýšľala o Edwardovi.

Zobudila som sa na slnko prenikajúce do mojej izby. Pretrela som si oči a zívla. Bola som skvele vyspatá a mala som úžasnú náladu. Rýchlo som sa postavila a utekala dole schodmi. Charlieho nikde, čiže je už v práci. Vošla som do kuchyne a pozrela na hodinky, ktoré viseli na stene. Pol jednej. Čože? To je už poobede? Ako som mohla tak dlho spať?

Rýchlo som vybehla naspať do izby, dala si novú spodnú bielizeň, sivé kraťase a voľné tričko. Prečesala som si vlasy a znova išla do kuchyne. Z kuchyne som si vybrala pomarančový džús a hneď zo škatule pila. Chrbtom ruky som si pretrela ústa, škatuľu vrátila naspäť a prehľadávala chladničku. Vytiahla som si z nej vajíčka, slaninu, šunku, papriku a paradajku.

Tri vajca som rozbila nad miskou, pridala pokrájanú šunku, slaninu, papriku, paradajku a vymixovala to. Potom som na panvici ohriala olej a všetko vyliala na panvicu, kde sa mi to už robilo. Nadýchla som sa tej skvelej arómy a znova pozrela na hodinky. Začala som si podupávať nohou. Edward tu už o takomto čase vždy bol a teraz nie. Rozhodla som sa mu zavolať, no vyrušil ma zvonček. Úplne celá bez seba som sa rozbehla k dverám a dychtivo ich otvorila. No keď som zbadala osobu, ktorá tam stála namiesto Edwarda, zosmutnela som.

„Kde je Edward, Alice?“ spýtala som sa jej smutne. Alice sa na mňa rozžiarene usmiala.

„Musel ísť na lov, povedal, že hneď ako príde, zavolá ti. Ja som ťa prišla zabávať,“ povedala a prepchala sa mi do kuchyne.

„Uhm, tuto to vonia,“ ozvala sa Alice. Prevrátila som očami a prešla k nej.

„Alice, vieš, že tebe to smrdí,“ konštatovala som znudene a prevrátila si tú omeletu. Vzdychla som a chrbtom sa oprela o sporák. Alice sa na mňa usmiala, mykla nad tým rukou a pozrela z okna.

„Mohli by sme zájsť na nákupy,“ prehovorila po minúte hľadenia do blba. Zrejme vízia.

„Čo si videla?“ spýtala som sa jej zvedavo a zahryzla si do pery. Pozrela mi do oči a usmiala sa.

„Zajtra sa to dozvieš, Bella, nechaj sa prekvapiť,“ zaspievala a postavila sa. Pozrela sa na panvicu a ohrnula nos. Okamžite som sa otočila k omelete, vypla sporák a nabrala si na tanier. Z chladničky som si vybrala uhorky a sadla si oproti Alice.

„Dobrú chuť,“

„Ďakujem,“ poďakovala som.

Odkrojila som si z omelety a vložila do úst. Mňam. Bolo to výborné. Lenže spomienky mi znova zavialo k Edwardovi.

„Ja to nevydržím, Alice, nechutí mi jesť,“ povedala som a odsunula tanier s jedlom.

„Bella, neboj sa. Poďme, zabudneš na to,“ povedala Alice a chytila ma za ruku.

„Kam sa chceš trepať, Alice, prepáč... ale ja chcem byť sama. Aj tak, musím tu upratať a navariť Charliemu,“ povedala som nahnevane, ale keď som zazrela Alicinu smutnú tvár, zjemnila som tón hlasu. Pozrela som jej pevne do očí a ospravedlňovala sa jej pohľadom.

Prikývla a objala ma. „Ja viem, že sa bojíš, Bella, ale nič sa nedeje,“ pošepla mi ešte do ucha a potom zdrhla.

Ja som si sadla na stoličku, kde som mala ešte nedojedený tanier omelety a vložila si hlavu do mojich dlaní. Bolo mi divne. Cítila som nepríjemné mravenčenie v bruchu. Ako pred nejakou dôležitou udalosťou, ktorú som nemohla nijako pokaziť a teraz, veď sa nič nedeje... ničomu som nechápala. Povzdychla som si a postavila sa.

Rozhodla som sa spraviť otcovi špagety a zavolať Edwardovi. Nechcela som byť otravná, ale potrebovala som ho cítiť.

Nestihla som spraviť ani jednu vec, pretože zazvonil zvonček na dverách. Natešene som sa rozbehla k dverám a dychtivo ich otvorila.

Stál tam Edward. Stelesnenie božskej krásy. Vrhla som sa mu do náručia a pevne ho stisla. Chýbal mi, aj keď sme sa videli len pre pár hodinami. Pobozkal ma na čelo a pocítila som, ako sa usmial.

„Ty môj nedočkavec,“ šepol a jemne sa dotkol mojich pier.


No čo? Číta to aspoň niekto? Oplatí sa sem pridať aj epilóg, ktorý som si pre vás pripravila?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Väzeň číslo 1968 - 13. kapitola:

 1
15.01.2012 [15:15]

VampireAlice Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prosím daj aj epilóg! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. lucka2010
15.01.2012 [13:34]

Jasně ,že se vyplatí sem dát epilog :D.hodem dalí :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.01.2012 [2:06]

alicecullenhale2jasné, že čítame... Emoticon
naozaj skvelá kapitolka... Emoticon Emoticon
a už sa teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

6. jesika.ta
14.01.2012 [22:59]

Emoticon Emoticon ano Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Niki
14.01.2012 [21:50]

Veľmi podarená kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon

4. šmudla
14.01.2012 [21:22]

samozřejmě, že to někdo čte, jen je většina líná a nekomentuje Emoticon

3. lelus
14.01.2012 [21:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.01.2012 [20:48]

AddyCullenJasně, že oplatí!!! Rychle... Děléj... No ták, jakto že už tu není???
Né sranda...
Je to úžasné!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.01.2012 [20:48]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!