Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Útěk do Volterry - 11. kapitola

Bella upirka a Jake vlkodlak


Útěk do Volterry - 11. kapitolaNaděje je jako cukr v čaji, ať je sebemenší, osladí všechno.

Demetri učiní rozhodnutí... Kdo z něj bude nadšen? A komu se nebude ani za mák líbit?

EDIT: Článek neprošel korekcí.

První obraz, který se mi vyplavil z mysli, když jsem se začala probojovávat temnotou, byl Demetri v agonizujících bolestech. Držela jsem víčka pevně semknutá a zoufale se snažila zapomenout. Nešlo to. Ten výjev se neustále vracel, jako když si pouštíte poškrábané cédéčko. Bála jsem se otevřít oči. Sžíral mě strach, že uvidím ještě něco horšího. Například hořící Demetriho ostatky.

„Probudí se vůbec?“ ozval se bezvýrazný hlas, který jsem neznala, skepticky.

„Mám ji vzbudit?“ zeptala se Jane sladce. Blízko mé hlavy se ozvalo děsivé zavrčení. Celou mou mysl zahltil pocit úlevy. Otevřela jsem oči. Demetriho hlava byla skloněná jen pár centimetrů od té mojí. Kolem nás stáli i ostatní.

„Dobré ranko,“ zakřenil se na mě Felix a pomohl mi vstát.

„Bello. Tohle je Jane, její bratr Alec a mí bratři Marcus a Caius,“ prohlásil Aro s vřelým úsměvem. „Vážení, představuji vám Bellu,“ dodal a objal mě kolem ramen. Tvářil se, jako bych byla výhrou v loterii, jeho nadšení s ním však očividně ostatní nesdíleli. Koutkem oka jsem zahlédla, jak Demetri vrhá na Ara vražedné pohledy. Jane na mě upřeně zírala a sladce se usmívala. Po necelých dvou sekundách vystřídal sladký úsměv na její tváři výraz vzteku. Hlasitě zavřískla a vrhla se na mě. Na rameni jsem ucítila něčí studený dotyk. Jane už ode mě dělil pouhý metr. Dříve, než stačila zanořit své ostré zuby do mého hrdla, něco se stalo. Rozzuřenou Jane zastavila neviditelná překážka a odmrštila ji deset metrů zpátky. Sledovala jsem, jak Jane sedí na podlaze u východu a její oči zmateně těkají po celé hradní věži. Pak mi výhled zakryl Felix, který se postavil přede mě v obranném postoji.

„Nerozčiluj se, Jane,“ promluvil Aro uklidňujícím hlasem. „Ani můj dar na Bellu nepůsobí. Dokonce ani Demetri ji nedokáže vystopovat pomocí svých schopností. Chyba není v tobě, milá Jane. Domnívám se, že Bella má určitý talent. Talent tak mocný, že se projevil již za jejího lidského života.“ Hlasitě jsem vydechla. Muž s bílými vlasy uznale zamručel.

„Vidím, Caie, že i ty sis vědom těch obrovských možností,“ prohlásil Aro s očima upřenýma na bělovlasého bratra.

„Samozřejmě, Aro. Avšak přemýšlení o možnostech je poněkud nemístné, jestliže se Demetri rozhodne Bellu nepřeměnit,“ poučil Caius Ara lítostivě. „Což by byla obrovská škoda. Takhle promrhat mladý život...“ dodal zlomyslně. Z Demetriho hrdla se ozvalo další zavrčení.

„Klídek,“ slyšela jsem šeptnout Renatu. Demetri vydechl. Jeho další slova mě překvapila.

„Nikdy jsem neřekl, že nemám v úmyslu Bellu přeměnit,“ řekl zdánlivě klidně. Já ale v jeho hlase rozeznala napětí. Arovy oči se rozzářily.

„Takže ji přeměníš?“ zeptal se Aro nadšeně. Tak nadšeně, až jsem se divila, že nezačal předvádět oslavně tanečky.

„Ne,“ odpověděl Demetri tiše. Aro se zdál hořce zklamán, ale na Caiově tváři se objevil spokojený úsměv.

„V tom případě-,“ ozval se Caius potěšeně. Demetri ho utnul v půli věty.

„Nepřeměním ji já. Nejsem si zcela jist, že to zvládnu. Myslíš, že bys to mohl udělat ty, Aro?“ hlesl.

„Samozřejmě, Demetri. Mám teď hned-?“ zeptal se Aro potěšeně.

„Ne! Dej nám, prosím, den, nebo dva,“ poprosil Demetri a vzal mě za ruku. Aro tázavě nadzvedl obočí.

„Chci ji na to připravit,“ dodal Demetri na vysvětlenou. Aro se na chvíli znovu dotkl jeho ramene.

„Dobře,“ usmál se Aro, když spustil ruku.

„To snad nemyslíš vážně, Aro! Ta holka uteče a pak ji už nenajdeme. Právě riskuješ naše prozrazení, uvědomuješ si to?“ vydechl Caius rozhořčeně.

„Bella Demetriho velice miluje. Bez něj nikam nepůjde,“ ozval se Marcus. Bylo to poprvé, co promluvil.

„Bez něj nikam neuteče... ale co když Demetri uteče s ní?“ poznamenal Caius. Snažila jsem se odporovat, ale nedokázala jsem ze sebe vydat ani hlásku. Navíc mě předběhl Aro.

„Demetri je nám věrný. Myslím, že bychom těžko našli loajálnějšího člena gardy, než je on,“ řekl tónem, který jasně dával najevo, že se tahle diskuze ukončuje. Caius si odfrkl a naštvaně vyšel z věže. Jane mě naposledy obdařila opovržujícím pohledem a pak i s Alecem Caia následovali.

„Můžete už jít, jestli chcete,“ oznámil nám Aro a šel se posadit na trůn. Demetri přikývl a vedl mě k východu z věže.

„Budu se těšit, Bello!“ křikl za mnou Aro.

***

Felix a Renata nás doprovodili až do haly s průmyslově šedým kobercem. Celou cestu se zdáli nadšeni z toho, že jsem naživu. Nechápala jsem, čím jsem si zasloužila přízeň těch dvou. Renata mi dokonce půjčila svůj plášť, aby mi cesou do hotelu nebyla zima a na rozloučenou mě objala. Felix mě políbil na tvář.

Šli jsme s Demetrim mlčky temným tunelem. Držel mě kolem pasu a občas mi vtiskl polibek do vlasů. Strach už jsem necítila. Spíše mě trápila zvědavost. Miliony otázek se mi draly na jazyk. Nevěděla jsem, kterou začít. Nakonec jsem se rozhodla začít tou, která mě trápila ze všech nejvíce.

„Proč mě nechceš přeměnit ty?“ zeptala jsem se tiše.


< Předchozí - Následující >



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Útěk do Volterry - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!