Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírova milenka - pohľad Vivien

Weitz - A better life


Upírova milenka - pohľad VivienA je tu koniec! Ako vnímali príchod malého Harryho Cullenovci? Prijali ho? A čo Edward? Zostane pri Vivien alebo bude ľutovať svoju chybu?

Pohľad Vivien

Vivienin pohľad v tom istom čase:

Edward mi okolo ramien dal ruku a pritiahol si ma k sebe. Usmiala som sa a zavrela oči. Edward sa podo mnou zavrtel a ja som z pod neho vyšla. On sa zdvihol a odišiel sa do kúpeľne osprchovať. Spustila som hlavu do perín a znova ma oviala tá úžasná vôňa môjho milenca.

Milenca. Pri tom slove sa mi v mysli, na moje prekvapenie, objavil obraz hnedovlasého dievčaťa. Isabelly. Pri tom mene som znechutene zavrčala. Aj keď už bola po smrti, stále som ju nenávidela. Ja viem, som bezcitná, ale keď ten malý Harry bol taký krásny.

Smutne som vzdychla do prikrývky a spomenula si na to, keď som ho prvýkrát videla...

 

„Nie, ja do Volterry nepôjdem!" zakričala som na celý dom a zlostne si dupla nohou.

„Bože, Vivien! Ty si fakt až taká hlúpa, že nedokážeš pochopiť jednu vec?! Nechápeš, že Aro oslavuje so svojou manželkou výročie a že tam ísť musíme?!" zakričala na mňa Alice. Nazlostene som sa na ňu pozrela. Ona sa iba popod fúzy usmiala, ale ihneď to zakryla nazlosteným výrazom.

S Alice sme sa doslova nenávideli. Vošli sme do vlasov pri každej príležitosti. Dokázali sme sa pohádať aj na tom, kto bude šoférovať do školy. Ona do Volterry chodila skoro stále. Trávila hrozne veľa času pri tom parchantovi.

Počula som, ako ku mne pristúpil Edward a upokojujúco ma objal.

„Neboj sa, Vivien. To zvládneš," zašepkal mi do vlasov. Edward o mojich pocitoch vedel a chápal ma. Ale jeho pocity som nepoznala. Nikdy mi o nich nepovedal a ani sa nechystal.

Zničene som mu padla do náruče a on ma odniesol do spálne...

... Obrovský hrad sa nado mnou mohutne týčil. Bol taký obrovský, až som dostala strach. Nevyžarovalo z neho nič dobré a dokonca sa mi zazdalo, že má oči.

Alice ale asi strach nemala, pretože s úsmevom na tvári sa rozbehla do hradu a rýchlo otvorila jeho dvere. Pomaly sme sa vybrali za ňou. Oslava bola v plnom prúde a všade bolo plno upírov. Stále sme nasledovali Alice a ja som pevne zovrela Edwardovu ruku v tej svojej. Ten na mňa uprel svoj prenikavý pohľad a snažil sa ma trochu povzbudiť.

Alice prudko zahla do uličky a mne sa zdalo, že to tu pozná naspamäť. V tej uličke nebol nikto okrem nás. Zrazu sa chodbou ozvalo niečo zvláštne. Bolo to akoby plakalo dieťa... až po chvíli som si uvedomila, že to je dieťa. Alice ešte zrýchlila a my sme pravdaže išli ako tupci za ňou.

Otvorila posledné dvere na konci chodby a bez akéhokoľvek zaklopania, alebo zaváhania, vošla do izby. Všetci vošli za ňou, len ja som pred dverami otáľala. Onedlho som začula z izbe hlasné vzdychnutie. A ešte viac som sa zľakla. Keďže som Edwarda držala za ruku, ani on nemohol vstúpiť. A bolo vidieť, že chcel. Prekvapene sa na mňa otočil.

„Sľúb mi, že ma budeš aj naďalej milovať," zašepkala som a až keď mi povedal, že sľubuje, bola som schopná vojsť.

V izbe bolo plno hračiek, ktoré sa buď povaľovali po zemi, alebo niekde na skriniach. Ale čo ma upútalo viac bolo dieťa v Alicinom náručí. Alice sa hrala s jeho kučeravými vlasmi a šťastne ho objímala. A vtedy sa dieťa otočilo a zahľadelo sa na mňa.

Začal ma prepaľovať pohľadom a aj napriek tomu, že bol ešte hrozne malý, mi prišiel hrozne rozumovo vyspelý. A náhle sa vo mne prebudilo niečo, o čom som ani nevedela. Materský pud. Aj keď som vedela, že Bella je už mŕtva, prebudila sa vo mne závisť. Ona má úžasného syna a ja nemám nič...

„Vivien..." povedal Edward. Určite začul moje myšlienky, ale ja som si ho nevšímala.

Ja nemám nič... nič...

„Vivien!" zopakoval Edward a chcel ma zachytiť, ale ja som sa mu vytrhla a utiekla z izby...

 

Vedľa mňa si niekto sadol a ja som zdvihla pohľad. Sedel tam Edward a zachmúrene si ma prezeral. Určite sa mi pozrel do hlavy. Usmiala som sa.

„Som v poriadku, Edward," zašepkala som a nechala ho nech ma objíme.

„Určite?" spýtal sa ma. Usmiala som sa. Vždy je taký starostlivý. Ani si to nezaslúžim...

„Zaslúžiš si to," protirečil mojim myšlienkam. Zaklonila som hlavu a začala sa smiať.

„Vieš o tom, že ťa milujem," povedal a lišiacky ma zvalil na posteľ, „a aj ti to dokážem..."

koniec

Aj túto časť napísala Alsee. Venujem ju všetkým, ktorí túto poviedku čítali a komentovali. Snáď zostane niekoľko komentárov aj pre tento diel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírova milenka - pohľad Vivien:

 1 2   Další »
12. Bellonia
15.10.2021 [23:43]

Jedna věc nedává smysl pokud se upír zamiluje je to navždy a nemůže milovat někoho jiného evidentně si asi nepochopila o čem to je protože upírska láska se nemění láska je jen jedna a on se jen tak vzdát a zamiluje se do nějaké Vivien LOL . Emoticon Emoticon Emoticon

11. Sisa
17.07.2013 [23:59]

Hej! Niekto mi ukradol meno!!! Podla mna to bola krásna poviedka. Narozdiel od druhej Sisi tam nemá žiadny vkus. Mám niekoľko kritik. Takze nechápem prečo Rose nemala rada malého Harryho, ved ma rada deti. A Vivien sa mi moc k Edwardovi nehodila. Ale nevadí krásna poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. sisa
12.05.2012 [15:07]

Emoticon Emoticon Emoticon si špina nenavidim ta vivi+harry bella+edward tak to je

9. majka
22.02.2012 [15:23]

velmi sa mi to pacilo ako si to vymyslela s bellou a harrym ale vivien som nenavidela ja neviem edward a vivien ku sebe nejako nejdu.....ale inak super poviedka Emoticon Emoticon Emoticon

8. janka
03.02.2012 [13:12]

Si krava debilka edward a bella patria ksebe a ty si brllu ppkazila si nenasytna mrcha ale pacilo sa mi ze co si urobila s jane za to ta obdivujem nemama ta pril v laske ale dufam ze si fain ale za tie poviedky si upla piiiiiiip Emoticon

7. superduper12
14.01.2012 [19:38]

teraz som to prebehol a poviem ti otvorene ze zaciatok bol slubny ale nakoniec sa mi to vôbec nepáčilo vivien bola krava a edward ju miluje bezhranic a ja neviem prečo ale cítil som stále niečo temné zo strany Harryho ja neviem ako som poedal začiatok sľubný ale koniec sa nepáčil

6. laura19
19.11.2011 [21:26]

Ta Vivien je teda poriadna mrcha,vôbec to nieje fer voci Belle a Harrymu,oni mali byť spolu aj s ich synom šťastný,a ta mrcha by sa mala nejako prezradiť,alebo si mal Edward všimnuť čo je ta jeho laska za hroznu mrchu, a poslať ju konečne do čerta Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. schuchinka
19.11.2011 [18:13]

tuto poviedku som mala hrozne rada, aj mam ale myslim ze ten koniec bol totalne pokazeni... Emoticon

4. lied
19.11.2011 [17:09]

liedto já jí nemusela už od začátku nějak mi neseděla myslela jsem že se na ní provalí její spojitost s Viktorii a Edward jí pošle po věčných lovišť. Nějak mi to nepřijde vůči Belle a Harrymu fér Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. kikuska
19.11.2011 [16:42]

Ja súhlasím s Lolalitou. Síce som si nemyslela, že Vivien je taká pokrytecká, ale je. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!