Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří tábor - 7. kapitola


Upíří tábor - 7. kapitolaAhoj. Je tu další kapitola. Je tu pohled Belly, ale ten nám zatím říká, co si myslela o tom, jak zachraňovala Edwarda. Edward zjistí, jaký dar má Bad. Hezké čtení. Prosím komentáře. Děkuji.

Pohled Edward

Co má za problém? Nic jsem mu neudělal a on je na mě takový. Mluvím o Badovi. Má dar a já vlastně nevím jaký.

„Jaký má vlastně Bad dar?“ zeptal jsem se do ticha místnosti a čekal, až mi někdo rozumně odpoví.

„To nikdo neví. Nechce to říct. Buď žádný nemá, nebo má, ale nějaký slabý,“ řekl Koudy a posměšně se usmál.

Jeho myšlenky mi ukazovaly, že Bada taky dvakrát nemusí.

„Proč nemáš rád Bada?“ zeptal jsem se ho a všichni na něj pohlédli.

„Já vlastně ani nevím, je prostě takový namyšlený a všechno musí vědět, ale nic o sobě neřekne.“

„Aha, snažil se taky balit Bellu?“ zeptal jsem se a začal se stydět.

„Myslím, že se o to pokoušel, ale dala mu košem,“ odpověděl Nick a s nadějí se na mě koukl.

„Podle toho, že tě zachránila, se jí líbíš.“

„Nemyslím si, ale nevím to jistě,“ odpověděl jsem a sklonil zrak na podlahu.

 

Pohled Bella

Šla jsem zrovna ze hřiště, když jsem uviděla, jak Flow s Jorgem někoho týrají. Toho nováčka mi bylo líto, a tak jsem zasáhla.

„Pusťte ho,“ nařídila jsem jim a doufala, že ho pustí.

Ti dva ho ale nepustili, a tak jsem se znovu ozvala.

„Vy jste mě snad neslyšeli?“ zeptala jsem se, ale o kapku naštvaněji.

„Hele, Flowe. Nějaká upířice nám říká, abychom toho ubožáka pustili. Co ty na to?“ řekl Jorg s výsměchem v hlase.

„Já ti nevím, Flowe. Co jí asi uděláme?“ zeptal se Jorg a Flow ho pustil. Dopadl na nohy a oni se otočili na mě.

„Copak chceš?“ zeptal se mě Flow.

„Nejdříve jsem vám chtěla dát za vyučenou, ale když jsem viděla, jak jste ubozí, tak jsem si řekla, že vás zmlátit nemá cenu,“ řekla jsem s výsměchem v hlase a kysele se usmála.

Šel ke mně a stoupl si vedle mě.

„Děkuji,“ řekl mi.

„Nemáš zač,“ řekla jsem mu také.

Pohled Edward

„Nechte ho na pokoji,“ řekla jim a chovala se velice povýšeně.

„Proč?“ zeptal se Jorg a vytáhl při tom jedno obočí.

„Nic vám neudělal.“

Začal jsem se cítil velice trapně. Zachránila mě holka. Teda jako ne holka, ale upír ženského pohlaví.

„Nechoď nám na oči,“ řekl mi Jorg a pohrozil mi prstem.

Si jako myslel, že když mu vyhrožoval prstem, že mu nebude chodit na oči?

Pohled Bella

Pamatuji si na to, že mě kdysi chtěl Bad. Pokud vím, tak je na pokoji s tím klukem, co jsem zachránila. Mimochodem, je moc hezký. Zrzoun, hubenej, milej úsměv a upír. Nejlepší kombinace.

Bad je opravdu velmi nechutný. Pořád něco chce a hrozně dolejzá. Takové upíry nemám ráda. Jsou s nimi jenom problémy a navíc, nechci kluka, který neví, jaký má dar.

Je to neuvěřitelné, ale on to neví. Jednou mi to řekl a já byla vedle jak ta jedle. Odešla jsem z dvorku na pokoj. Pokoj mám jenom s Glorií, která je malá, ale silná. Je velice hodná a nezkazí žádno zábavu.

 

Pohled Edward

Bad se vrátil na pokoj a totálně nás ignoroval. Celkem se mu to dařilo, tedy do té doby, než se s ním Nick pokusil navázat řeč.

„Bade, prosím omluv se a vše bude ok,“ začal mu promlouvat do duše Badovi, ale jeho myšlenky ukazovaly, že jenom chce, aby v našem pokoji nebyla hrozná atmosféra.

„Nebudu se omlouvat. Nemám za co. Nic jsem neudělal.“

„Víš co? Řekneš nám, jaký máš dar a my na to zapomeneme,“ navrhl jsem mu a čekal, že se chytí, ale to jsem se mýlil.

„Myslíš to vážně?“ zeptal se a koukl se na mě jak na největšího pitomce.

„Ano, myslím.“

„Já vám to neřeknu.“ Nejspíš zapomněl, že umím číst myšlenky a začal vzpomínat na svůj dar.

„Už vím, proč se s ním nechlubil. Proti ostatním darům je jeho dar nic. Na slunci jeho pokožka netřpytí. Já bych ten dar nechtěl, ale nějací upíři by za něj dali cokoli. Takovej Aro by ho jistě chtěl.

„Nikomu neřeknu, jaký máš dar,“ řekl jsem mu a usmál se. On se na mě podíval a vděčně se na mě usmál.

„Dík,“ odfrknul si.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří tábor - 7. kapitola:

 1
1. Emet
23.08.2012 [14:05]

EmetJen tak dál... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!