Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří tábor - 20. kapitola

oo


Upíří tábor - 20. kapitolaAhojky, další kapitolka je sice později, ale je delší. Rozhodla jsem se udělat delší kapitolky a budou asi po třech dnech. Začíná nám jít do tuhého a brzy tu bude epilog. Užijte si čtení.

 

„Co kdybychom šli na Edwardův pokoj a ty by ses seznámila s Nickem,“ navrhla jsem jí a ona přikývla. Vyšli jsme z našeho pokoje a zastavili až u pokoje Nicka, Jeremyho, Bada, Koudyho a Edwarda. Začala jsem mít nepříjemný pocit, že se něco stane.

 

20. kapitola

pohled Edward

Chtěl jsem jít za Bellou, tak jsem odešel. Byla na pokoji, ale vůbec se mnou nemluvila.

„Bello?“ zeptal jsem se a zavřel dveře.

„Co je?“ pohlédla na mě.

„Chci se zeptat na to samé,“ odpověděl jsem a sedl si na postel.

„Já nevím, když u vás na pokoji byla celkem nuda.“

„Ano, to souhlasím.“ Kývl jsem.

„Mrzí mě, jestli jsem se chovala velice protivně,“ omluvila se a podívala se mi do očí.

„To nevadí.“ Políbil jsem ji.

Objali jsme se a já byl rád, že nebyla naštvaná. Na mě.

„Ty vole,“ vletěl bez zaťukání do dveří Nick. „Je tady zase nová upírka a je totálně v pohodě,“ řekl.

Zle jsem se na něj podíval a on vypadl.

„Nová upírka, jo?“ probrala se Bella k životu. „Pojď, půjdeme se s ní seznámit.“

Nechápal jsem, kde se to v ní bere, ale souhlasil jsem.

„Ale kde ji najdeme?“ zeptal jsem se na celkem logickou otázku.

„Půjdeme k vám do pokoje, třeba tam bude,“ odpověděla a chytla mě za ruku. Běželi jsme do našeho pokoje. Měli jsme štěstí, ještě tam byla.

„Ahoj,“ pozdravil nás Jeremy. „Tohle je Sarah,“ představil ji.

„Čau, já jsem Edward a tohle je moje přítelkyně Bella,“ představil jsem mě a Bellu.

„Ahoj,“ pozdravila nás a mně začala být sympatická, ale u Belly asi úspěch neměla. Bylo to přesně obráceně. Ona měla ráda Dianu a já ne. Mně byla sympatická Sarah a jí ne, takže je to celkem prima.

Ale říká se přece, že se protiklady přitahují, tak doufám, že to bude i v našem příkladě. Miloval jsem ji a nehodlal na tom nic měnit. Chtěl jsem s ní být do konce života. V každém vztahu jsou překážky, které je potřeba překonat. Náš vztah není vyjímkou.

„A kde jsi celou tu dobu žila?“ zeptal jsem se jí.

„Byla jsem snad na všech místech na světě. Bohužel, ve většině jsem byla v noci, protože přes den tam svítí sluníčko,“ zapojila se do hovoru. Bella nebyla moc nadšená, že jsem se s ní začal bavit, ale nic s tím nezmohla.

„A odkud jsi ty?“ nebyla s otázkami pozadu.

„Já jsem z Forks. Žiji s rodinou, která se jmenuje Cullenová. Jsou velice milí,“ řekl jsem popravdě.

„Jo? A s kým tam žiješ?“ zeptala se a myslím, že mi moc nedůvěřovala, tedy její myšlenky to tak naznačovaly.

„Moje nevlastní matka se jmenuje Esme a její manžel se jmenuje Carlisle. Mám nevlastního bratra Jaspera a Emmetta. Emmett je ženatý s Rosalií a Jasper s Alice. Jsou velice milí a já jsem s nimi rád,“ vychrlil jsem.

„Aha,“ řekla a její myšlenky se styděly, že mi nevěřily.

„A vy jste pár?“ zeptala se mě a Belly.

„Ano,“ zašeptala Bella a její pohled se upnul na zem.

Další dva dny jsme byli u nás na pokoji. Moje nálada se zlepšila, protože jsem našel v Sarah spřízněnou kamarádskou duši. Ona to viděla stejně, ale Bella si myslela, že spolu něco máme, ale já ji chápal. Měla mě ráda, tak žárlila. Dianu jsem moc nevídal, jenom někdy a to jenom na chvilku.

Jenomže potom se něco stalo. Ozvalo se ťukání na naše dveře.

„Dále,“ vyzval dotyčného Bad. Hádejte, kdo to byl. Samozřejmě, že Diana.

„Bello,“ vydechla. Musím ti něco říct,“ řekla rychle a tvářila se velice vyděšeně. Připadalo mi to jako hrané, ale neměl jsem důkaz, jelikož si kryla myšlenky.

„Stalo se něco?“ vyběhla za ní Bella. Nevěděl jsem, jestli se něco stalo, ale chtěl jsem to vědět.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří tábor - 20. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!