Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří tábor - 14. kapitola


Upíří tábor - 14. kapitolaAhojky, další kapitola je na světě. Bella s Edwardem spolu prožijí noc, ale nic se nedozvíte. Dozvíte se to až z pohledu Belly. Bella navrhne, ať to řeknou klukům z pokoje. Jak to dopadne? Jak to příjmou kluci? P.S.: Velice děkuji za komentáře, moc mě potěšily. Děkuji moc.

Promiňte, ale první společnou noc, nechám u pohledu Belly. Je mi teprve 14, tak je pro mě lepší to dát z pohledu Belly – upírky. Velmi děkuji za komentáře, jsem velice ráda, že to čte tolik lidí. Jinak hezké čtení.

 

Tuto písničku jsem poslouchala při tvorbě.

 


 

„To bylo překrásné,“ zašeptal jsem Belle do ouška a políbil ji na čelo.

Leželi jsme přikrytí pod dekou a ona ležel napůl na mně.

„Ano,“ zašeptala taky a víc se v mém náručí zachumlala.

Ta noc byla překrásná. Doufám, že se jí to líbilo stejně jako mně. Tu noc bych nazval nejhezčí nocí v životě. Bylo to něco, tak nepopsatelného, že nemůžu ani říct, jak moc to bylo příjemné. Na chvilku jsem se zadíval na lásku mého života. Její krásné hnědé vlasy mi připomínaly Esmé.

Esmé, moje nevlastní matka. Jak moc mi má rodina chybí. Chtěl bych se vrátit domů, ale uběhl tu sotva měsíc. Ještě pět měsíců to tu musím vydržet, ale věřím, že s Bellinkou to bude rychle utíkat.

„Co budeme dělat?“ zeptala se.

„Nevím, něco vymysli,“ navrhl jsem jí. Odpovědí mi bylo kývnutí.

Najednou jsem uslyšel její myšlenky. Musela svůj štít odblokovat.

„Co bychom mohli dělat?“ ptala se. Nevím, jestli zapomněla na štít, nebo to udělala schválně.

„Hele, co kdybychom šli k vám na pokoj a řekli to klukům,“ navrhla. Věděl jsem, že něco vymyslí, ale že tohle to mě nenapadlo. Neměl jsem z toho nějak velkou radost, ale pro Bellu udělám cokoli.

„Tak jo,“ souhlasil jsem po chvilce.

Vždyť se mě pokusili zabít teprve nedávno. Vždyť je to jedno, že mě chtěl zabít Bad, kvůli tomu, že jsem tě balil. Když jsem přemýšlel, tak jsem nevnímal a to byla chyba.

„Posloucháš mě?“ zeptala se naštvaným hlasem.

„Promiň, říkala jsi něco?“ zeptal jsem se pro změnu já a nasadil úsměv a lá já nic.

„Edwarde,“ zabručela.

„Omluvil jsem se, co jsi říkala.“

„Aby ses šel oblékat. Že to půjdeme udělat hned, potom musíme jít pro krev. Je neděle.“

„Ona je neděle?“

„Na co ty jen myslíš,“ řekla a vstala z postele.

Naskytl se mi pohled na její krásnou postavu. Byla štíhlá, ale ne vyhublá. Byla prostě krásná.

„Moc nekoukej a pojď se oblékat.“ Usmála se.

Vstal jsem a objal ji. Nebránila se a objala mě také. Chtěl jsem ji políbit, ale ona mě odstrčila a našpulila rty.

„Oblíkej se, ať to máme za sebou.“

„Už jdu, madam.“ Zasalutoval jsem a ona se zasmála.

Byl jsem šťastný, jako nikdy. Nechci jí nikdy ublížit.

Oblékli jsme se a ruku v ruce vyrazili k nám do pokoje.

„Připravená?“ zeptal jsem se.

„Ano,“ řekl a pevněji stiskla mou ruku.

Vešel jsem do pokoje. Byl tam jenom Jerry a Nick. Tím lépe. Čím míň lidí, tím lepší.

„Ahoj,“ pozdravil jsem je s Bellou naráz.

„Ahoj,“ pozdravili také spolu.

A do háje. Doufám, že to nebude tak hrozné, alespoň, že tady není Bad. Ten by mi dal, kdyby se to dozvěděl.

Vešli jsme s Bellou dovnitř a zavřeli dveře.

„Já a Edward bychom vám chtěli něco říct,“ začala Bella a já z ní cítil napětí. Myšlenky  jsem už neslyšel, protože nasadila štít. Mrcha jedna pomyslel jsem si ironicky.

„Že spolu chodíte?“ zeptal se Jerry.

„Ano,“ řekl jsem.

„To už víme.“

„Jak to?“

Podíval se na mě jak na idiota.

„Asi jsme to poznali, když jste sem přišli ruku v ruce,“ poznamenal Nick.

„Aha,“ zašeptala Bella.

Nebyla smutná, spíš ji mrzelo, že už to poznali. Usmál jsem se na ní povzbudivě.

„Byl tady Alexus. Sháněl se po tobě,“ řekl Nick.

„Sakra,“ vyjekl jsem a plácl rukou do hlavy. „Zapomněl jsem, že jsme se včera měli sejít a bojovat.“

„Kdo je Alexus?“ zeptala se Bella.

„Učí mě bojovat,“ řekl jsem pyšně.

„Aha.“ Usmála se.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří tábor - 14. kapitola:

 1
1. Emet
23.08.2012 [14:48]

EmetSuper... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!