Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upíří tábor - 11. kapitola

Let the time decide


Upíří tábor - 11. kapitolaDalší kapča je na světě. Uvidí se Edward s Bellou? Odpustí Edward Badovi? Mám pro vás také jedno překvapení. Pohled Belly. V příštím díle se stane něco nečekaného. Ukážu vám pohled Jorge a Flowa a jejich pohledy vás dostanou. Hezké čtení a děkuji za komentáře. P.S.: Vydali mi shrnutí, tak kdyby jste se na něco chtěli zeptat, tak napište tam.

11. kapitola

Probudil jsem se na pokoji. No probudil, spíš otevřel oči.

„Jsi v pořádku, Edwarde?“ zeptal se Bad a tvářil se smutně.

„Nech mě na pokoji, je to tvoje chyba,“ vyčetl jsem mu a otočil se obličejem ke zdi.

„Moc mě to mrzí, nevěděl jsem, že budou schopni to udělat.“

„Tak jsi to čekat měl,“ odpověděl jsem mu, aniž bych se otočil.

„Opravdu mě to moc mrzí. Dokážeš mi odpustit?“ prosil, ale já nevěděl, jestli mám nebo ne.

„Nevím, snad ano.“

„Opravdu mě to moc mrzí.“

„Promiň, ale momentálně nemůžu přemýšlet, je mi špatně.“

„Jak může být upírovi špatně?“ ptal se sám sebe Koudy.

„Já nevím, ale opravdu mi je špatně, asi to je jenom reakce,“ odpověděl jsem mu.

„Našel jsem Bellu,“ zkoušel komunikovat Bad.

„Tak ji sem přiveď, prosím,“ poprosil jsem ho a doufal, že to není další lest.

„Už jdu,“ řekl a já uslyšel klapnout dveře.

Chvilku jsem jen tak ležel. Začínalo mi být lépe a lépe. Nemusel jsem už ležet, tak jsem si sedl.

„Jak ti je?“ zeptal se Nick se soucitem v hlasu.

„Už lépe, děkuju,“ řekl jsem a on se jenom usmál.

Pokusil jsem se stoupnout a podařilo se mi to. Začalo mi být stejně dobře, jako když mi nic neudělali. Dveře cvakly a v nich se objevila Bella a Bad.

„Edwarde,“ zakřičela a vrhla se mi kolem krku.

„Bello, moc se omluvám, ani nevíš, jak moc mě to mrzí,“ omlouval jsem se jí.

„Ššššš, to je v pořádku,“ ukonejšila mě a dala mi prst na ústa.

Dal jsem ho pryč a políbil ji. Byl to náš první polibek, tak jsem se snažil, aby byl plný lásky a něhy. Moc se mi líbil. Musel jsem se první odpojit já, protože ona by to neudělala.

„Wow,“ řekla. „Nečekala jsem, že umíš takhle líbat.“

„Jo, to já nečekal také, že umíš tak líbat.“

Když jsme se políbili, tak kluci museli odejít, protože krom Belly v pokoji nikdo nebyl.

„Byl to krásný polibek,“ řekla a nesměle se usmála.

„Ano, to byl.“

 

Pohled Bella

Chtěla jsem s ním chodit, ale on mi řekl, že si to musí rozmyslet. Otočil se a odešel, tak jsem utekla. Nevím, jestli se na mě ještě otočil, každopádně jsem tam už nebyla. Utekla jsem do pokoje. Po chvilce ke mně přišel Bad.

„Ahoj, Bello,“ pozdravil mě a vešel do pokoje.

„Ahoj, Bade,“ odpověděla  jsem mile.

„Přejdu rovnou k věci, co vidíš na Cullenovi?“

Tato otázka mi vyrazila dech, ale nedala jsem to na sobě znát. Vím, že mě má rád, ale už mě štve, jak se všichni vyptávají.

„Já ti rovnou odpovím. Co tě to zajímá? Co vás to všechny zajímá? Je to můj život, tak se mě všichni laskavě přestaňte ptát. A tebe, Bade, varuji, jestli se Edwardovi něco stane, tak tě zabiji.“

„Vůbec nevím, o čem to mluvíš, Bello?“ řekl a já viděla, jak se snažil zachovat klid, ale moc mu to nešlo.

„Ale no tak. Myslíš, že nevím, že ty chceš, aby ho Flow s Jorgem zabili?“

„Jak to víš?“ zeptal se s překvapením v hlase.

„Slyšeli jsme je s Edwardem, jak si o tom povídali.“

Zalapal po dechu a odešel. Po chvilce ke mně přišli Flow s Jorgem, že už Edwarda vyřídili. Nechtěla jsem tomu věřit, ale vypadali přesvědčivě. Složila jsem se. Milovala jsem ho, ale on je mrtvý. Někam mě odvedli a mě bylo jedno kam. Šli jsme do sklepa, to jsem poznala hned, jak jsme scházeli ze schodů. Párkrát jsem tam byla, protože tam Jack schovává krev z pumy, ale to vím jen já a Mally. Mally je moje spolubydlící. Velmi si rozumíme a jsme rády, že jsme na pokoji spolu. Nemá žádný dar, ale za to je bystrá a rychlá.

Ležela jsem na zemi a plakala bez slz. Někdy jsem si přála být poloupír, nebo alespoň jenom člověk, abych plakala a slané slzy mi zmáčely tvář.

„Bello?“ ozval se hlas zpoza schodů, ale to mi bylo jedno. Myslela jsem jenom na Edwarda.

„Vím, že tu jsi. To jsem já Bad. Flow s Jorgem ti lhali, Edward není mrtvý. Prosím ozvi se,“ prosil Bad.

„Cože?“ vyprskla jsem na něj, když byl u mě.

„Vše ti vysvětlím cestou,“ řekl a táhl mě za ruku k nim do pokoje. Cestou mi to vysvětlil. Byla jsem tak rozzuřená, že kdybychom potkali Jorge s Flowem, tak je roztrhám na kusy.

„Edwarde,“ zakřičela jsem a vrhla se mu kolem krku.

„Bello, moc se omluvám, ani nevíš, jak moc mě to mrzí,“ omlouval se mi.

„Ššššš, to je v pořádku,“ ukonejšila jsem ho a dala mu prst na ústa.

Dal ho pryč a políbil mě. Byl to náš první polibek, tak jsem se snažila, aby byl plný vášně ale i něhy. On se snažil o opak. Moc se mi ten polibek líbil. Musel se první odpojit, protože já bych to neudělala.

„Wow,“ řekla jsem. „Nečekala jsem, že umíš takhle líbat.“

„Jo, to já nečekal také, že umíš tak líbat,“ řekl a já nevěděla, jestli to je pochvala nebo urážka.

„Byl to krásný polibek,“ řekla jsem a nesměle se usmála.

„Ano, to byl,“ odpověděl a také se usmál.

 


Ahojky, velmi děkuji, že mi píšete komentáře, alespoň vím, že mám pro koho psát. Moc bych si přála, abyste komentovali všichni, ale to asi nejde. Děkuji, že jste si to přečetli. Ahoj.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří tábor - 11. kapitola:

 1
3. Emet
23.08.2012 [14:26]

EmetPěkný... Emoticon

2. Luccííík
08.09.2011 [18:33]

Máš to krásně napsané Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Akorát mi vadí nebo se spíš ztrácim, že ja tam každou chvíli pohled někoho jinýho a ten děj se opakuje Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jinak pěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.07.2011 [17:25]

arabekSouhlasím s Pawi. Opravdu to chce více pocitů. Upíři nejsou stroj.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!