Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Underworld - 6. kapitola - Putování do hor

edwbella by katuska


Underworld - 6. kapitola - Putování do horTak a je tady opět pokračování Underworldu. Doufám, že se vám díleček bude líbit.

 

6. kapitola

 

Putování do hor

 

 

Pohled Edwarda:

 

Páni,” vydechli jsme všichni, až na Bellu. Ta se na nás ušklíbla.

Až to tady doopravdy poznáte, nebude vám to připadat, tak nádherné,” řekla a vydala se dolů z kopce.

Jak jsi to myslela, až to tady doopravdy poznáme?” zeptal jsem se zvědavě a rychle běžel za ní. Ostatní nás následovali.

Tak, jak jsem to řekla,” odpověděla, ale ani se na mě nepodívala. Pořád se totiž ostražitě koukala kolem sebe.

Děláš, jako by jsi to tady znala,” ušklíbl se pochybovačně Emmett. Bella se na něj zlostně podívala. Tenký hlásek v mojí hlavě mi říkal, že na tom něco bude.

Vůbec o mě nic nevíš a přesto mě odsuzuješ. Nevíš vůbec nic o téhle zemi a přesto se tváříš, jako kdyby jsi tady jezdil každý víkend na výlet. Nevíš nic o tvorech, kteří tady žijí a přesto jsi mě neposlechl a začal toho tvora na mýtině provokovat!” Tu poslední větu už zakřičela. Emmett svěsil ramena a vypadal, jako by mu někdo dal výprask.

Ani jeden z vás netuší, do jak kruté země jste se to dostaly. Budete si přát, aby to byl jen zlý sen, ze kterého se můžete probudit,” zašeptala. Vypadala, tak zranitelně. Tak křehce, až jsem měl touhu ji obejmout.

Kam teď?” zeptal se Jasper, aby změnil téma a uvolnil tu tíživou atmosféru.

Musíme se dostat do hor. Máte s sebou to horolezecké vybavení a to teplé oblečení?” Podívala se na nás zvědavě. Přikývli jsme.

Fajn... Takže půjdeme tudy,” ukázala severním směrem a vyšla ze stínu stromů přímo na mýtinu.

Stejně to nechápu,” zabručel si pod vousy Emmett. Nechápavě jsem se na něj podíval, protože ho nikdo jiný neslyšel.

Tak řekni... Tobě to nepřijde divné, že se tady Bella tak dobře vyzná?” zeptal se zvědavě.

Je to trochu divné, ale ona nám o tom řekne sama, až bude chtít,” snažil jsem se jí zastat a potlačit tak svou zvědavost. Ve skutečnosti jsem se o Bellu zajímal, až moc.

Mám jen jedno tajemství, které jsem vám neřekla,” přiklonila se k nám Bella. Emmett na ni vykulil oči, protože si myslel, že nás nikdo neslyší. Ani se mu nedivím... Taky jsem ji neslyšel.

A to je?” pobídl jsem ji zvědavě. Ale Bella se jen zašklebila.

 

Vypadá to tady, jako zbytky nějaké civilizace,” promluvil znenadání Carlisle. Podívali jsme se okolo a museli uznat, že má pravdu. Okolo mýtiny byly postaveny něco jako hradby. Ale bylo to špatně rozeznat, bylo to opravdu zarostlé rostlinami a mechem.

Celkem ses trefil,” usmála se na něj Bella.

Jak to myslíš?” zeptal se mírně vyvedený z míry.

Jsou to zbytky po Aztécké civilizaci.” Carlisle zalapal po dechu a my všichni s ním.

Ale tohle nevypadá na Aztéckou civilizaci. Měli trochu jinou architekturu,” odporoval jí Carlisle.

Tohle jsou pozůstatky po původních Aztécích. Podívej na tu strukturu,” ukázala na kousek zdi. Je to téměř totožné s tím, co jsme mohli vidět v pyramidě,” řekla téměř fascinovaně.

O tomhle jsem nikdy neslyšel a to jsem historii studoval. Ani Aro to neměl ve své knihovně a ten tam má celé dějiny lidstva,” zamračil se Carlisle.

To, že jsi o tom neslyšel, neznamená, že to neexistovalo,” odporovala mu Bella.

Asi máš pravdu,” řekl zadumaně.

 

...

 

Měli bychom se někde utábořit,” řekla Bella po třech hodinách tiché chůze, když jsme se dostali na malý palouček. Jen sem tam někdo prohodil pár slov, ale nechtěli jsme zbytečně čerpat svou energií, tak jsme radši nemluvili.

Konečně rozumná řeč, pomyslel si Emmett. Šokovaně jsem se na něj podíval. Jeho myšlenky většinou slyším hodně hlasitě a teď zněly, jako pouhý šepot. Rozhlédl jsem se okolo a zjistil, že ostatní členové mé rodiny mají myšlenky taky tak tiché.

Alice! Jaspere! Fungují vaše schopnosti?” zeptal jsem se opatrně.

Trochu slaběji, ale jinak ano, proč?” odpověděl mi Jasper. Ale já mu nevěnoval pozornost, protože jsem se díval na Alice. Ta se snažila zachytit jakoukoliv vizi, ale marně.

Nic nevidím!” hysterčila.

Buď zticha!” zasyčela na nás Bella.

Jak mám být zticha, když jsem přišla o svou schopnost?” zeptala se jí naštvaně Al.

Nepřišla jsi o svou schopnost... Ale teď jsi více, jako člověk, tak je logické, že nebudeš mít schopnosti, jako upír,” protočila očima.

Ale já a Edward máme pořád svoje schopnosti,” odporoval jí Jasper a přitom objímal Alice.

Alice má oproti vám silnou schopnost, která je s ní úzce spjatá.” Podívala se na mě. A pokud se nepletu, Edwardova schopnost taky začíná slábnout, že?!”

Slyším myšlenky, ale jsou hrozně potichu,” přikývl jsem.

To tedy znamená, že přijdou o schopnosti dokud se odsud nedostaneme?” zeptal se bez dechu Carlisle. Bella jenom přikývla.

 

Myslím, že tady bychom se mohli utábořit,” rozhlédla se kolem Bella.

Začali jsme stavět stany, ale nastal problém.

Proboha, Emmette, co jsi s tím stanem dělal?!” zeptal jsem se zděšeně.

Já za to nemůžu,” obhajoval se kajícně. Stan byl úplně špinavý a mokrý a navíc se v něm vyjímala obrovská díra.

A kdo za to může?!” zeptal jsem se sarkasticky.

Ehm.” snažil se něco vykoktat Emmett.

Chytej!” Hodila mu Bella svůj stan. Budeme muset být ve stanu spolu,” podívala se na mě.

Díky!” Objal ji rychle Emmett. A v ten moment jsem pocítil k němu obrovskou nenávist. Za to, že se jí může dotýkat. Zatřepal jsem hlavou. Takové myšlenky mě nesmí napadat!

Emmett Bellu okamžitě pustil a podíval se na ni rozpačitě. Ona se však jenom ušklíbla.

Půjdu se porozhlédnout po okolí.” Otočila se a odešla do džungle.

 

Zatímco Bella byla pryč, postavili jsme stany a rozdělali oheň.

Nepřipadá vám to nějaké podezřelé?” zeptala se Rosalie.

Co máš na mysli?” zeptal se jí Carlisle. Jakoby nevěděl, na co se ptá.

Že to tady Bella tak dobře zná... Celkově všechno je nějaké podezřelé. I ty její řeči o tom, že si budeme přát, aby to byl pouze zlý sen,” rozhodila rukama. Ale než jí Carlisle stihl odpovědět, vtrhla na palouk Bella a vypadala opravdu naštvaně.

Okamžitě zhasněte ten oheň!” zasyčela. Nechápavě jsme se na ni podívali, ale rychle jsme ho zasypali hlínou.

Proč jsme ho měli uhasit?” zeptal se nechápavě Emmett.

Ten dým přiláká okolní zvěř. Zbytečně bychom na sebe upozornily a to za žádnou cenu nechceme.”

Povzdychli jsme si, ale nikdo se sní nechtěl hádat.

Posedali jsme si do kruhu a povídali si. Jen Bella se neustále dívala kolem sebe.

Tak se uvolni! Nic nám přece nehrozí, nemusíš být pořád ve střehu,” dobíral si jí Emmett pobaveně.

Jestli musím, nebo nemusím být ve střehu si řekneme, až Tě tady něco sežere. Protože je tady hodně predátorů, kteří na vás mají chuť,” řekla ledovým hlasem. Emmett vyděšeně polkl.

 

Na ostatních bylo vidět, že začínají být unavení. Bylo zvláštní sledovat mojí rodinu, která nemusela do dneška spát, jak skoro usínají v sedě.

Ale sám sobě jsem musel přiznat, že taky začínám být unavený.

Běž si lehnout,” řekla Bella, když všichni zalezli do svých stanů.

A co ty?” zeptal jsem se na věc, která mě nejvíce v tuto chvíli tížila.

Za chvilku přijdu.” Zvedla se a odešla. Pokrčil jsem rameny a šel si lehnout.

Sotva jsem si zapnul spacák, byla už Bella ve stanu.

Kde jsi byla?” zeptal jsem se napůl ve spánku.

Měl by jsi spát,” řekla shovívavě.

Nejsem unavený,” zívl jsem a slyšel jemné zachichotání.

Dobrou noc,” zašeptala mi Bella do ucha a to bylo poslední, co jsem vnímal.

 

Asi někdy uprostřed noci jsem se vzbudil. Ale nebyl jsem tak úplně vzhůru, spíše jsem vnímal kolem sebe.

Rukou jsem zašmátral kolem sebe, až moje ruka narazila do něčího těla. Zcela automaticky jsem si ho k sobě přivinul a bylo mi jedno, kdo to je.

 

...

 

Ráno mě vzbudil něčí šepot.

Edwarde,” zašeptal mi ženský hlas do ucha. Rozespale jsem otevřel oči a hned je zase zavřel.

Hmm?” zabručel jsem, protože jsem se moc nevyspal.

Klidně můžeš ještě chvíli spát, ale já se musí jít podívat na ostatní. Tak bych byla ráda, kdyby jsi mě pustli,” řekla pobaveně Bella. Trhnutím jsem otevřel oči a šokovaně si uvědomil, že mi Bella leží na hrudi a já si jí k sobě tisknu veškerou svou silou.

Ehm... Promiň,” řekl jsem poněkud rozpačitě a pustil ji.

To je v pořádku... Klidně zase spi.” Odtáhla se ode mně a já jsem najednou pocítil pocit prázdna. Jako by mi něco chybělo.

Už nechci spát,” posadil jsem se. Půjdu s tebou,” řekl jsem rychle a vymotával se z přikrývek.

Když jsem vylezl ze stanu, všiml jsem si, že začalo u svítat. Opatrně jsme tedy probudili ostatní.

Tak jak jste se vyspali?” zeptala se Bella, jakmile jsme všichni vylezli ze stanu.

Je to celkem zvláštní, když nespím něco přes tři sta let,” řekl s úsměvem Carlisle.

To věřím,” usmála se Bella. Dneska má nějakou dobrou náladu, pomyslel jsem si.

Tak půjdeme dál,” řekla a vydala se do džungle a my ostatní za ní.

 

...

 

Jak dlouho ještě půjdeme?” zakřičela Rosalie na Bellu po pěti hodinách cesty. Jelikož jsme byli už docela vysoko, museli jsme se teple obléct a i v tom byla docela zima a ještě ke všemu foukal studený vítr. Navíc jsme všichni byli unavení. Tedy až na Bellu.

Už je to kousek,” zakřičela na ni zpátky. A měla pravdu. Brodili jsme se sněhem asi půl hodiny, když jsme před sebou uviděli něco nezvyklého, tedy na tyhle podmínky. Uviděli jsme před sebou bránu, která vedla přímo do hory.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Underworld - 6. kapitola - Putování do hor:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!