Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Underworld - 4. kapitola - Zpátky do Mexika

BD


Underworld - 4. kapitola - Zpátky do Mexika4. kapitola se řítí. A v ní se Cullenovi vrací zpět do Mexika, aby pátrali po Mirandě. Tentokrát ovšem s Bellou. Co všechno se jim přihodí a kam až se dostanou se dozvíte, jakmile si přečtete kapitolu. Takže hezké počtení

4. kapitola

 

Zpátky do Mexika

 

Pohled Edwarda:

 

Celý nadšený jsem nastoupil do letadla, společně s rodinou, ale tentokrát i s Isabellou. Isabella sice nevypadala nadšeně a dokonce jsem slyšel, jak se s Arem hádala, ale přeci jen se nám rozhodla pomoct.

„Co teď?” zeptal se Jasper, jakmile jsme byli v Mexiku.

Jelikož je ráno, tak bychom se měly někde ubytovat, aby jsme nebyli podezřelí,” řekla a šla směrem k východu.

Všichni jsme ji následovali. Na letišti jsme si půjčili auta a jeli směrem Mexiko City.

 

Když jsme se chtěli ubytovat v tom hotelu co minule, nastal problém.

Je mi líto, ale nemáme tolik pokojů,” řekla nám recepční. Měli jen čtyři apartmány, což znamenalo, že bych musel být s Isabellou.

Tak nám dejte ty čtyři apartmá,” řekl s povzdechem Carlisle. Recepční vypadala, jakoby jí hodil záchranné lano. Isabella se zamračila.

Jestli ti to nevadí, tak můžeš mýt se mnou,” navrhl jsem váhavě. Stejně nespíme, takže každý nepotřebujeme svou vlastní postel,” pokračoval jsem, když jsem viděl, že váhá.

Dobře... Vlastně na tom nezáleží. Stejně tady budeme jen jeden den. To snad přežijeme,” řekla lhostejně. Přikývl jsem a všichni jsme se vydali do svých pokojů.

 

...

 

Zrovna jsem si vybalil a chtěl jít do koupelny, když někdo zaklepal. Jen v kalhotách jsem tedy otevřel.

Za dveřmi stála nějaká holka. Spíše vypadala, že je ještě na střední.

Přejete si?” zeptal jsem se slušně. Nechtěl jsem být nevychovaný, ale její myšlenky přímo křičely, že mě chce.

Ahoj já jsem Jessica,” usmála se rádoby svůdně.

Edward,” odpověděl jsem a přemýšlel, jak se jí zbavit.

Moc mě těší Edwarde... Všimla jsem si, že jsi tady bez přítelkyně, tak mě napadlo, že bychom mohli zajít na skleničku... Co ty na to?” zeptala se a ve mě kypěla zlost. Než jsem však stihl něco odseknout, obmotala se mi kolem pasu bílá ručka.

Zlato, kde jsi tak dlouho?” zapředla mi Bella do ucha. Málem jsem na ni vykulil oči, ale potom jsem pochopil, že to je jen divadlo.

Už jsem jí chtěl odpovědět, když mi kolem pasu obmotala i druhou ruku a tou sjela až téměř k rozkroku. Raději jsem zadržel dech, protože to bylo až moc příjemné.

Co si sakra myslí?! Ten je můj... Určitě to je jen nějaká šlapka, pomyslela si Jessica. Škaredě jsem se na ni zamračil, ale opět jsem nestihl nic říct, protože za mě promluvila Bella.

Lásko mám na sobě to prádélko, co jsme spolu kupovali na svatební cestě a co se ti tak líbí,” řekla svůdně, až jsme si to prádélko chtěl představit. A taky dost hlasitě, aby to Jessica slyšela. Ta zbledla a s vykoktaným dobrou noc se odporoučela.

Bella si povzdychla a plácla sebou na pohovku.

Ehm... díky,” řekl jsem poněkud rozpačitě. Bella se jen otráveně zašklebila.

Otravují tě asi dost často, že?” zeptala se, ale spíše to znělo jako konstatování.

Jen, když jsem sám. Když jsem s Mirandou, tak si netroufnou,” řekl jsem a přitom si sedl vedle ní.

Miluješ ji hodně?” zeptala se Bella smutně.

Je celý můj život,” řekl jsem pouze a povzdechl si.

Ráda bych ti pomohla, ale nebudu ti dávat žádné naděje Edwarde. Je hodně velká pravděpodobnost, že je mrtvá,” řekla tvrdě. Vstal jsem, nechtěl jsem poslouchat tyhle řeči, proto jsem se raději odebral do koupelny. Po velmi dlouhé sprše, jsem šel do pokoje, ale Bella tady nebyla a nebyla ani v obýváku. Raději jsem nezjišťoval, kde je a v klidu se oblékl.

V tom jsem si, ale vzpomněl, že jsem v koupelně nechal řetízek a tak jsem se tam vrátil. To jsem, ale neměl dělat, protože, když jsem tam vešel byla Bella jen v ručníku. Na jednu stranu jsem mohl být rád, že nebyla nahá. Ale ten ručník byl opravdu krátký, takže opravdu moc nezakrýval.

Pa... par... pardon,” vykoktal jsem ze sebe a rychle vystřelil z koupelny.

Seděl jsem v křesle a rozdýchával to, co jsem před chvíli zažil. Musel jsem si přiznat, že pohled na její štíhlé nohy a prsa, vzdouvající se v ručníku, mě rozhodně nenechávaly chladným. Jindy by mi to nevadilo, ale u ní mě ovládala touha. To nechápu! Jiné ženy mě nezajímají, tedy kromě Mirandy a najednou se tady objeví ona a já se z pohledu na ni mohu zbláznit. Ne! Dost! Miluju Mirandu a tečka! Nějaká Bella mi je ukradená!

Z přemýšlení mě vytrhlo, až otevření dveří. Podíval jsem se tím směrem a uviděl Bellu, naštěstí už oblečenou.

Už tam můžeš jít,” řekla pobaveně, protože jsem se na ni rozpačitě usmál.

Ehm jo... dík,” řekl jsem rychle a vběhl do koupelny.

Po zbytek odpoledne jsme raději zůstal v obýváku, protože Bella byla v ložnici.

 

...

 

Už půjdeme.” Vykoukla zpoza dveří rozčepýřená hlava Alice a v ten moment přišla do pokoje Bella.

Tak půjdeme,” řekla a vyšla ze dveří.

 

...

 

Do Tichuacánu jsme dojeli velmi rychle a naštěstí už bylo zavřeno, takže jsme nemuseli čekat.

Ukažte mi, kde jste to našli,” řekla Bella, když jsme přelezli zeď. Přikývl jsem a vedl ji do pyramidy Slunce.

Bella se však před vchodem zastavila.

Co se děje?” otočil jsem se na ni.

Někdo sem jde,” šeptla a rychle nás nahnala za roh.

Slyšeli jsme blížící se kroky.

Dneska to je celkem nuda, že?” zeptal se strážný svého kolegy. Ten jenom přikývl.

Ještě štěstí, že je za chvilku ta slavnost,” pokračoval v rozhovoru.

Už by tady za chvíli měli být,” přitakal ten druhý.

Sakra, zaklel jsem v duchu, když jsem uslyšel myšlenky blížících se vesničanů.

Musíme pryč,” zašeptala Bella a my jsme rychle přelezli nepozorovaně zeď.

Co budeme dělat?” zeptal se Carlisle.

Musíme počkat,” řekla pouze Bella a hleděla někam za nás.

Tak si počkáme dokud neodejdou,” řekl v klidu Emmet a sedl si na zem.

Tak to tady budeš čekat tři dny,” řekla s úšklebkem Bella. Protože ty slavnosti trvají tři dny,” pokračovala, když viděla jeho nechápavý obličej.

Takže se vracíme do hotelu,” zkonstatoval Carlisle. Bella přikývla.

 

...

 

Co budeme dělat?” ptal se znuděně Emmet. On by byl nejraději, kdybychom se pořád prali.

Nevím.” Pokrčil Carlisle rameny.

Chvíli všichni přemýšleli, až se ozvala Bella, která právě dotelefonovala.

Potřebujeme na nákupy,” řekla a vzala si kabelku. Všichni jsme se na ni s hrůzou podívali. Tedy, až na Alice.

Vážně?” zeptala se radostně. Bella přikývla.

Co kdybyste šly sami?” zeptal se opatrně Emmet. Alice po něm šlehla rozzuřeným pohledem.

Půjdeme všichni,” rozhodla Bella.

 

...

 

Když jsme dojeli k nákupnímu centru, znova jsme zasténali. Bylo obrovské... Ne obrovské je slabé slovo. To centrum bylo velké, jako půlka města.

Tak jdeme!” Vyskočila Alice z auta a rychle mířila dovnitř.

Zadrž!” zastavila ji Bella. Alice se na ni nedočkavě otočila.

Nepůjdeme nakupovat normální oblečení. Půjdeme nakupovat vybavení,´´ řekla otráveně.

Jaké vybavení?” Nakrčila nechápavě obočí Alice.

Tady máte seznam.” Povzdechla si Bella.

Seznam byl plný horolezeckého vybavení a vybavení na kempování.

A na co nám to jako bude?” zeptala se posměšně Alice. Ale Bella jí nevěnovala pozornost. Hleděla totiž někam za nás.

Po chvíli se na nás přece jenom podívala.

Musím si něco zařídit. Vy mezitím nakupte všechno, co je na tom seznamu. Až budete mít nakoupeno, tak se vraťte do hotelu. Nechoďte do žádného jiného obchodu a nikde se po cestě nezastavujte, ano?!” řekla s rozkazem v hlase. Alice se na ni sice zamračila, ale přikývla.

 

...

 

Celé dopoledne i odpoledne jsme kupovali věci, co byly na tom seznamu. A nebylo to jen vybavení, ale bylo to i oblečení do hor a přírody.

Tak to jsem zvědavá, na co nám to bude, myslela si naštvaně Alice. Jejím myšlenkám jsem se musel zasmát. Bylo až roztomilé, jak se dokázala zlobit, když nebylo po jejím.

 

...

 

Do hotelu jsme se vrátili kolem páté, takže to byl akorát čas jít do pokoje. Nechtěl jsem totiž potkat Jessicu. Nerad bych musel prosit Bellu, aby mi s ní zase pomohla.

Když jsem vešel do pokoje, zastavil jsem se ve dveřích. Bella totiž ležela schoulená na pohovce a spala. Ještě jsem neviděl upíra, který spí. Ale ona u toho vypadala, tak roztomile. Vypadala hrozně nevině a sladce, až jsem dostal hroznou chuť se jí dotknout, ale příliš jsem se bál, že se probudí.

Raději jsem tedy odešel do ložnice. Chtěl jsem si lehnout na postel, ale tam byla její taška. Chtěl jsem jí dát na zem, když mě v ní něco upoutalo. Nebylo to jen tak něco, byly to zbraně. Řekl bych skoro celý arzenál.

Je neslušné hrabat někomu ve věcech... To Tě doma neučili?” zeptala se Bella ve dveřích. Sakra ani jsem ji neslyšel přijít, pomyslel jsem si trpce.

Na co to je?” zeptal jsem se a ignoroval její otázku.

Možná to budeme potřebovat,” řekla jednoduše a tašku mi vzala.

K čemu budeme potřebovat zbraně?” Chytil jsem ji za loket.

Však mi ještě poděkuješ,” sykla a odešla.

 

...

 

Tři dny uběhly jako voda a my se mohli vrátit do pyramidy.

Tak mi ukažte, kde jste to našli,” řekla lhostejně Bella. Zavedli jsme ji k pyramidě, ale ona se opět zastavila.

Neříkej, že zase někdo jde,” vzdychl jsem zoufale.

Ne to ne, ale... Vezměte si tohle,” řekla a každému podala jednu ze zbraní. Carlisle se na ni zamračil. On totiž nesnášel násilí.

Nebudu po nikom střílet,” řekl odmítavě.

To po tobě taky nikdo nechce,” odsekla mu Bella. Je to pouze bezpečnostní opatření,” uklidňovala jej a zároveň i Esme. Carlisle si nakonec s povzdechem tu pistoli vzal.

 

...

 

Zavedl jsem Bellu na místo, kde jsme našli tu mapu a ten řetízek.

Fajn, takže... Každý se porozhlédne kolem a když něco najdete, tak mě zavolejte,” řekla a odešla někam do pyramidy. Všichni jsme se na sebe podívali a začali hledat.

Ale ani po třech hodinách jsme nic nenašli. Ani jedinou zmínku, nebo cokoliv.

To jsou, ale divné obrázky,” řekl Emmet a šklebil se na nějakého boha.

Jaké obrázky?” Objevila se tady najednou Bella.

Tyhle.” Ukázal na ně Emmet. Podle mě na nich nebylo nic zajímavého. Jen další z Aztéckých bohů.

To je divné,” řekla zamyšleně.

Co tam máš?” zeptal se jí Carlisle.

Vidíte tyhle kresby?” Ukázala na ně. Tohle je bůh války Tezcatlipoca. Byl to nejobávanější Aztécký bůh,” pokračovala.

No a co?” zeptala se nechápavě Rose.

Jsme v pyramidě Slunce. Tady nemá, co dělat. Byl sice hodně uctíván, ale určitě ho nemalovali v pyramidě,” řekla zvláštním hlasem Bella a pořád hleděla na ty obrazce.

Potom natáhla ruku a jemně zatlačila na stěnu. Ozvala se zvuk pukající se skály a stěna se začala odsouvat.

Poodstoupili jsme kousek a hleděli před sebe na vytvořený otvor.

Ty jsi to našla!” zajásal jsem a chtěl jít dovnitř, ale Bella mě zadržela.

Ne! Nechoď tam!” zavelela.

A to jako proč?! Může tam být Miranda!” řekl jsem naštvaně a mířil si to dovnitř. Ale jak jsem tak šel, nedával jsem pozor a šlápl na spouštěcí mechanizmus. Najednou se začalo všechno chvět a začala padat omítka.

Rychle běžte dovnitř!” zakřičela Bella a strčila nás do toho otvoru. Jenže, jelikož se za námi zasypal vchod, kterým jsme přišli, byla tam tma jako v pytli.

Nezastavujte se!” zakřičela Bella za námi.

Bohužel pozdě jsme si všiml, že pod námi konči zem a tak jsme padali, až...

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Underworld - 4. kapitola - Zpátky do Mexika:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!