Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Underworld - 3. kapitola - Prosba o pomoc

the break dawn


Underworld - 3. kapitola - Prosba o pomocV téhle kapitole jedou Cullenovi požádat o pomoc samotného Ara. Jak to dopadne si musíte přečíst. Takže čtěte a zanechejte komentíky, jestli se vám to líbilo, popřípadě nelíbilo. Vaše Stregoni.

3. kapitola

 

Prosba o pomoc

 

Pohled Edwarda:

 

Cestou do Itálie nikdo nemluvil. Všichni jsme seděli ponořeni ve svých myšlenkách.

Carlisle přemýšlel nad tím, jak Ara přesvědčit. Esme myslela na to, že nechce ztratit dalšího člena rodiny. Jasper se snažil vymyslet plán pro případ, že bychom se musely ve Volteře bránit. Emmet se těšil na nějakou akci. Rosalie přemýšlela, jak to musím mít těžké a Alice se snažila dívat do budoucnosti.

„Co to je Alice?” zeptal jsem se, protože jsem v jejich myšlenkách viděl jenom tmu.

Já to nechápu? Když se dívám do Mirandiné budoucnosti, vidím mlhu. Ale když se snažím vidět Volteru, nevidím vůbec nic,” řekla zoufale.

Aro má v gardě jednu upírku co jej chrání a ona je štít,” nabídl vysvětlení Carlisle.

Ale já nevidím vůbec nic. Nikdo nemá tak silný dar, aby pokryl celou Volteru,” řekla Alice odmítavě. Carlisle jen pokrčil rameny. Věděl, že Aro by ho nikdy nepodrazil.

 

Na letišti jsme si půjčili auta a vyrazili směr Voltera.

 

Asi za hodinu rychlé jízdy se před námi tyčila starodávná Voltera. Přítomnost upírů byla znatelná, již na první pohled. A protože byla noc, v ulicích města bylo liduprázdno.

Najednou se u nás objevil nějaký upír.

Dobrý večer, mé jméno je Daniel,” představil se. Na očích měl čočky, které jeho očím dodávaly zvláštní barvu. Jinak vypadal jako tuctový upír, ale podle jeho myšlenek jsem se dozvěděl, že je to vynikající stopař a spolu s bratrem je ještě lepší.

Potřebujeme mluvit s Arem,” řekl přátelsky Carlisle. Tohle je jeden z mála slušných a tolerantních upírů ve Volteře, poslal mi v myšlenkách.

Následujte mě,” pokynul rukou.

Vedl nás postranními uličkami, až jsme se ocitli u poklopu. Daniel ho otevřel a v ten moment někdo seskočil ze střechy za nás. Všichni, kromě Carlisla, jsme se otočili a čekali útok.

Klid,” řekl pobaveně. Byl hodně podobný Danielovi, ale neměl čočky na očích, takže je měl karmínově červené.

To je v pořádku... To je můj bratr,” řekl Daniel a skočil do otvoru.

Michael, jméno mé,” poklonil a mrkl na Rosalii. Šašek, pomyslel si Jasper a já s ním tiše souhlasil.

Čemu vděčím za vaši návštěvu, dámy?” zeptal se koketně. Emmet, když uslyšel ten tón, chtěl i s Jasperem zasáhnout. Než však stihl jakkoliv zareagovat, proťal ticho ledový hlas.

Nemyslím si, že přijeli navštívit tvou postel Michaeli,” ze stínu vystoupila žena zahalená v plášti, takže jsme jí neviděli do obličeje.

Má paní,” zakoktal, myslel jsem, že jste odjela.”

Už jsme se vrátila. A vidím, že právě včas.” Podívala se na nás.

Přijeli jsme Ara požádat o pomoc,” ujal se slova Carlisle. Tuhle neznám, měli bychom si dávat pozor, varoval mě v myšlenkách.

Ano já vím... Danieli odveď Cullenovi k Arovi,” poručila a Daniel se zase objevil vedle nás.

A ty,” ukázala na Michaela, půjdeš se mnou!” Michael viditelně zbledl, ale poslušně šel za ní.

Pojďte. Doufám, že nás už nikdo nevyruší,” poukázal na svého bratra. Ale v duchu se zasmál, že bude opět potrestán. Začal vzpomínat na to, jak musel minule drhnout celý hrad kartáčken na zuby a měl přitom oblečenou uniformu, kterou nosí pokojské.

 

Vítejte přátelé!” vítal nás srdečně Aro. Jeho bratři tu nebyli.

Aro,” usmál se Carlisle.

Čemu vděčím za vaši přítomnost?” zeptal se, ale podle jeho výrazu bylo poznat, že to ví. Až teď jsem si šokovaně uvědomil, že neslyším jeho myšlenky.

Potřebujeme tvou pomoc. Má dcera, Miranda, Edwardova snoubenka, se ztratila. Pátrali jsme po ní, ale bezvýsledně.”

A kde se ztratila?” zeptal se jen tak mimochodem Aro. Carlisle vytáhl tu starou mapu, kterou jsme našli a podal mu ji.

Ve městě Aztéků, v Tichuacánu,” řekl Carlisle. Aro zalapal po dechu.

Půjčíš nám Demetriho, abychom ji mohli najít?” zeptal jsem se s nadějí.

Ne!” téměř vykřikl Aro.

Ale proč ne, vždy-” Chtěl jsem se zeptat proč, ale Aro mě přerušil.

V tomhle vám Demetri nepomůže... Zavolejte Isabellu!” poručil. Carlisle se na něj zamračil a vypadal, že chce něco říct. Ale to už nestihl, protože do místnosti vstoupila upírka. Byla nádherná... Ne nádherná je opravdu slabé slovo. Oči barvy karamelu a vlasy hnědé, téměř černé. Její tělo přímo volalo po dotycích a... Na co to myslím?! Přijel jsem sem hledat Mirandu a rozplývám se tady nad cizí upírkou.

Chtěl jsi se mnou mluvit Aro?” zeptala se. Vykulil jsem oči a nebyl jsem sám. Byl to totiž ten hlas, který jsme slyšeli venku.

Aro ji beze slova podal mapu. Isabella se na něj zamračila, ale poté, co si všimla, co drží v ruce, zalapala po dechu.

Kde jsi to vzal?” zeptala se potichu.

Zeptej se jich,” ukázal na nás.

Kdo vám to dal?!” vyštěkla.

Dostala to moje snoubenka, Miranda. Přijeli jsme sem, protože to je jediné, co jsme po ní našli,” řekl jsem zoufale.

Kde zmizela?” zeptala se už klidněji.

V Tichuacánu.” Isabella zavřela bolestně oči. Po chvíli je zase otevřela, ale bolest v nich byla pořád.

Pak přeji upřímnou soustrast... Protože tvoje snoubenka je na 100% mrtvá,” řekla ledově. Ale tomuhle jsem nechtěl uvěřit. Isabella se otočila a odcházela.

Jak to můžeš vědět?” zakřičel jsem na ni. Isabella se zastavila a otočila se ke mně.

Prostě to vím. Tam, kde je tvoje snoubenka, tam nepřežije ani den,” řekla mi stejně zuřivým tónem.

Prosím,” zašeptal jsem. Ale ona zavrtěla hlavou.

Je mi líto, ale nemohu vám pomoci,” řekla na rozloučenou. Aro se na ni díval s lítostí v očích.

Já ji musím najít... Ona je můj život a já ji potřebuji. Prosím... Potřebuji tvoji pomoc. Prosím Tě, Bello,” řekl jsem bolestně. Isabella se zastavila, tak jsem pokračoval.

Udělám cokoliv, abych ji našel. Udělám co budeš chtít. Jen mi ji pomoz najít,” žádal jsem.

Isabella vypadala, že se rozmýšlí. Nakonec se otočila a pohlédla mi do očí.

Dobře... pomůžu ti... Ale nedělej si iluze, že ji najdeme. Ona je už nejspíš mrtvá,” řekla potichu. I přes její slova jsem pocítil obrovskou radost.

Děkuju,” usmál jsem se.

Nedělám to kvůli tobě,” zašeptala a odešla.

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Underworld - 3. kapitola - Prosba o pomoc:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!