Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úlomky z jejího života 7. kapitola

jane


Úlomky z jejího života 7. kapitolaPo strašně dlouhé době přidávám další díl. Carlisle se vydává do La Push. Jak náš příběh bude pokračovat.

Pohled Carlisle

Potom, co mi Edward zavolal, jsem hned vyrazil do rezervace. Před hranicemi jsem zastavil své auto a došel k hranici, kterou označovala cedule: Vítejte v La Push.

Čekal jsem, jestli se neobjeví nějaká hlídka. Sice jsem si nebyl jistý, jestli v rezervaci ještě nějací vlci jsou, ale jistota je jistota. Nemýlil jsem, po chvíli jsem slyšel hluk z lesa a vrčení. Bylo to jasné, vlci tu zůstali.

„Klid," zašeptala dívka a podrbala vlka po hlavě. Dívka budila děsivý dojem pravou polovinu obličeje, totiž hyzdily jizvy od drápů. Určitě od těchto vlků.

 

„Dobrý den, chtěl bych mluvit s vaším vůdcem," řekl jsem a stále si tu dívku prohlížel, něco na ní bylo zvláštního, ale co?! Pořád jsem si ji prohlížel a nemohl přijít na to co.

„Co tu slídíte? Smlouvu už obnovili jiní upíři. A jestli vám sem zaběhla snídaně, máte smůlu," zašeptala dívka a obrátila se k odchodu.

„Prosím počkejte, kvůli smlouvě jsem tu také, ale hlavně jsem tu kvůli jedné dívce nebo spíše kvůli jedné upírce. Potřeboval bych mluvit se staršími z kmene," řekl jsem a modlil se, aby mi vyhověla.

 

„Hm, jak se jmenovala?" zeptala se dívka a otočila se ke mně bokem.

„Bella, vlastně Isabella Swanová," řekl jsem a podíval se jí do zelených očí. Dívka si odfrkla a ušklíbla se.

„To váš syn je tak líný, že se nemůže zeptat sám?" zeptala se.

„Jaktože znáš mého syna?" zeptal jsem se.

 

„To Isabell," řekla a přistoupila ke mně a podala mi zelenou obálku.

„Prosím odejděte z našeho území," zašeptala a i s vlky zmizela v lese. Z dáli jsem jen slyšel, jak vlkodlaci radostně štěkají. Nasedl jsem do auta a vydal se na cestu do našeho domu.

Obálku jsem položil na místo spolujezdce a vyrazil. Cesta domů mi trvala dlouhou dobu, přemýšlel jsem totiž o Belle.

 

Se smykem jsem zabrzdil. Doma byla akorát má žena, Esmé. Sedli jsme si společně na pohovku a čekali na návrat ostatních.

Po půl hodině se na příjezdové cestě ozval zvuk motoru a skřípání pneumatik o štěrkovou cestu.

Do domu se vřítilo tornádo v podobě Edwarda, který hned popadl dopis a začal si ho pro sebe číst.

 

„I my chceme vědět, co Bella píše!" vykřikla Alice a skočila Edwardovi na záda. Avšak po přečtení z obou opadla veselá nálada a zmučeně se podívali na sebe. Dopis spadl na zem.

Jasper ho zachytil a podal mi ho. Zhluboka jsem se nadechl a začal číst.

 

Běžela jsem, jak nejrychleji jsem mohla, ale vlci nezpomalovali. Jeden z nich mě dobíhal a cvakal mi tlamou asi metr za zády. Viděla jsem útes, ten byl jedinou mou záchranou. Odrazila jsem se a padala. Vítr bičoval do mé tváře a já jen po dopadu cítila teplou náruč vodní hladiny.

Začala jsem plavat ke dnu, kdyby se nějaký vlk odvážil sem skočit. Schovala jsem se za nedaleký balvan a čekala. Opravdu jeden z nich seskočil, měl rudou srst a ještě ve vodě se přeměnil na člověka. Byl to Jacob a úpenlivě volal mé jméno. Bolelo mě u srdce. Ztratila jsem své přátele i svou rodinu.

Ze všeho nejvíc mě ale mrzelo, že tu nikdo nebyl pro mě. Žádná záchrana se nekonala a moje myšlenky, že je to jen sen a mohla bych se snad z něho probudit, mě po týdnu beze spánku přešly. Byla jsem tím, co ze mě Edward nechtěl udělat.

Byla jsem upírem.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úlomky z jejího života 7. kapitola:

 1
2. Lucka
12.07.2017 [23:56]

čekání na další díl se vyplatil. Moc děkuji Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lola
11.07.2017 [15:55]

Na túto poviedku som narazila, len teraz, ale hneď som si ju zamilovala. Emoticon Už sa neviem dočkať pokračovania.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!