Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úlomky z jejího života - 4. kapitola

Twilight přívěšek


Úlomky z jejího života - 4. kapitolaCo to našel Edward pod lavicí?

Když jsme se vrátili domů, skryl jsem se ve svém pokoji a přemýšlel. Nemohl jsem přestat myslet na ředitelku školy. Ležel jsem na své pohovce a dumal nad vším, co se přihodilo za takovou krátkou dobu, co jsme se přistěhovali sem do Forks. Pomocí ovladače jsem si zapnul Hi-fi věž a teď poslouchal klavírní skladbu, která mě uklidňovala.

Vzpomněl jsem si, že jsem něco dával do své tašky. Sáhl jsem pro malou obálku a opatrně ji otáčel mezi prsty. Povzdechl jsem si a jedním trhnutím ji otevřel. Z obálky vypadla přehnutá fotka a dopis. Vše jsem sebral, ale nejdřív jsem se podíval na fotku.  Byla na ní má Bella, ale byla jiná. Díval jsem se na Bellinu postavu, něco bylo jinak.

Něco bylo špatně. Prohrábl jsem si vlasy a zadíval se na její oči. Musel jsem zalapat po dechu. Krásné hnědé oči, které u mojí Bells představovaly lidskost, byly pryč. Byly nahrazené hrozivou rudou barvou. Barvou krve. Rychle jsem se vrhl na dopis.

Victorie si se mnou nevěděla rady. Přecházela okolo mě, prohlížela si mě a přemýšlela. Připadala jsem si jako, kdybych seděla u soudu, který mi měl změnit život, což vlastně byla i pravda. Victorie stále přecházela sem a tam, až se zastavila s trhnutím a švihla po mě pohledem. Ďábelsky se na mě usmála a já pochopila, že se mi její rozhodnutí asi nebude líbit. Tehdy si Victorie uvědomila, že mě zabít nemůže. Chtěla, abych cítila stejnou bolest, jako cítila ona. Na chvíli zavřela oči a sladce se usmála. Přiblížila se ke mně během sekundy. Chytla mě za zápěstí a přitáhla si mě do objetí. Odhrnula mé vlasy a její ostré zuby se zabořily do mého krku. Nebránila jsem se. Nač taky. Neměla bych proti ní žádnou šanci.

Zavřela jsem oči a čekala na smrt. Vzpomínala jsem na vaše tváře. Hlavně na tvoji, Edwarde. Na dokonalé linie tvé tváře. Na tvé úžasné oči a na tvé lahodné rty, dokud mě nezachvátila ta bolest. Ohromující bolest po celém mém těle, která znamenala jediné. Přeměnu. Tři dny jsem trpěla a proklínala všechny, co jsem potkala, a pak začala bolest postupovat k mému srdci. Poslouchala jsem, jak moje srdce splašeně bije a jeho činnost pomalu utichá. Moje srdce se zastavilo a já pochopila, že začal můj nový život. Dostala jsem druhou šanci.

Za celou dobu, co jsem četl dopis, jsem se ani jednou nenadechl. Moje Bella se stala upírem. Celou dobu čelila všemu sama. Já ji tu nechal samotnou, nechráněnou, co jsem to jenom udělal?! Dopis mi vypadl z rukou. Vzlyky vycházely z mého těla. Zaslechl jsem, jak se ke mně sbíhá moje rodina. Carlisle zvedl dopis od Belly a začal ho číst. Já jsem už to nechtěl slyšet znovu, tak jsem svou hlavu skryl pod polštář. Nevnímal jsem ničí myšlenky, neměl jsem na to už sílu.

Moje Bella nebude mít šanci na lidský život. Takovou dobu musela být sama. A to, co jsem jí řekl. Musí mě nenávidět. Někdo se dotkl mého ramene. Zvedl jsem se a otočil se na Esmé.

„Edwarde, to je přeci skvělé. Bella je naživu. Můžete přeci začít znovu, jen ji musíme najít. Bude to zase jako dřív, jenom bude upírka a pro tebe to bude jednodušší, tak z čeho máš strach?“ zeptala se hřejivým úsměvem na tváři Esmé.

„Bojím se, že mě Bella bude nenávidět.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úlomky z jejího života - 4. kapitola:

 1
4. michy
26.01.2015 [15:03]

pěkné Emoticon další kapitolku, prosím Emoticon

3. Lucka
23.01.2015 [15:08]

perfektní Emoticon Emoticon Jsem ráda, že jsi napsala pokračování a už se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS.
22.01.2015 [23:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. miky
22.01.2015 [20:38]

Paráda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rychlo ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!