Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úlomky z jejího života - 3. kapitola

Náhrobek


Úlomky z jejího života - 3. kapitolaPrvní den ve škole. :)

Se žuchnutím jsem se usadil na koženou sedačku a přemýšlel. Naše oblíbené místo. Škola to nebude určitě. Ráda se mnou chodila k řece. Nebo její pokoj. Ne, je to jiné místo. Nikdo tam nebude moc chodit. Jenom naše… louka!

Rozběhl jsem se, jak nejrychleji jsem mohl, a zbytek rodiny za mnou. Zastavil jsem až u naší louky. Bez ní nebyla tak krásná jako dřív. Povzdechl jsem si a začal hledat. Nikde jsem však nenalezl ani stopu. Zklamaně jsem odcházel domů. Carlisle mě soucitně poplácal po rameně a snažil se mě ukonejšit svými myšlenkami. 

Vrátili jsme se domů. Všichni si šli po svém. Já se posadil venku na schody a díval se do lesa. Nevnímal jsem čas běžící okolo mě. Jen jsem se díval do dálky a přemýšlel. Z mé letargie mě vytrhla osoba, která se dotkla mého ramene.

„Jdeš s námi do školy?“ zeptal se Emmett, jeho vždy usměvavou tvář teď zakryl smutek a zlost. Vždy vtipný Emmett dnes ukazuje svou dospěláckou tvář. Chvíli jsem o tom přemýšlel, ale nakonec jsem souhlasil.

Nasedl jsem do svého Volva a jel do školy. Všem se nám vybavily vzpomínky na Bellu. Smutně jsem se podíval na Jaspera, který tuto bolest musel snášet za nás všechny. Vystoupili jsme z auta a společně se svou rodinou jsme zastavili u naší školy. Wardellova střední škola Forks.

Hodně se toho tady změnilo. Stavili jsme se v kanceláři, kde nám byl dán rozvrh. Já a Alice jsme nastoupili do druhého ročníku a začínali jsme dvouhodinovkou biologie.

Čas utíkal rychle a my jsme měli dnes již poslední hodinu. Angličtinu. To by nemělo být žádným problémem. Společně s mojí sestřičkou jsme se vydali do třídy a společně se vydali do zadní lavice. Posadili jsme se a čekali na příchod učitele.

Bylo pět minut před zvoněním a do třídy se nahrnulo velké množství chlapců i děvčat. Děvčata se po mě otáčela. To bylo úplně normální. Ale až teprve teď jsem si uvědomil, že na Alici se nikdo z chlapců ani jednou nepodíval. Což je velice zvláštní. Místo toho se koukali do zrcátek a upravovali se. Nechápavě jsem se podíval na Alici, která ale jen nechápavě zavrtěla hlavou.

Zazvonil zvonek a všichni se otočili ke dveřím. Lidské uši by jen v místnosti slyšely tikot hodinek. Ušklíbl jsem se a protáhl se. Nic úžasného to přece být nemůže. Pomalu se otevřely dveře, do místnosti vstoupila ženská postava a já musel zadržet dech. Dovnitř vstoupila krásná dívka.

S Rosalií se nemohla rovnat, její štíhlé tělo se ladně pohupovalo, dlouhé nohy kladla jednu po druhé, jako by plula ve vzduchu. Na sobě měla jednoduché černé minišaty a boty na vysokém podpatku, její vlasy jí volně splývali na zádech a končili u zadečku. Odtrhl jsem se od jejího těla a podíval se do jejich očí. Její černé oči se vpíjely do těch mých a já zalapal po dechu.

Její tváří proběhl slabý úsměv a já věřil, že kdybych teď neseděl, tak bych asi už ležel pod stolem. Moje nohy byly ze želé. Usadila se na židli za stůl a na všechny se usmála.

„Zdravím vás, jsem ráda, že se tu opět potkáváme v tak hojném počtu. Pro nové tváře a ty stále, které by to mohly zapomenout, se jmenuji Marie Lonely a jsem ředitelka této školy. Zatnul jsem pěsti a cítil, jak něco povolilo a spadlo mi to do klína. Nenápadně jsem to strčil do tašky a poslouchal její výklad. Hodina uběhla až moc rychle a brzy jsem se i s Alicí objevili na chodbě a spěchali k autu, kde už na nás čekal zbytek rodiny.

„Edwarde, slyšel jsi něco?“ zeptala se mě.

„Jak to myslíš? Slyším dobře,“ řekl jsem a přemýšlel, co by mohla myslet.

„Neviděla jsem ničí budoucnost. Vyšli jsme ze třídy a zase vše vidím,“ zašeptala a já zamrzl na místě. Teprve teď jsem si uvědomil, že jsem nic neslyšel. Byl jsem jí tak očarován, že jsem nevnímal své okolí. Alice si jen povzdechla.

„Vy muži.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úlomky z jejího života - 3. kapitola:

 1
4. michy
05.10.2014 [14:27]

Hmm, chápu, že to není jen tak napsat co nejlépe další pokračování této povídky. Ja sama bych to nedokázala. Ale chci se zeptat, zda bude mít tato povídka pokračování? Děkuji za odpověď. Vaše závislačka michy Emoticon

3. michy
29.09.2014 [21:48]

Tak už jsem přečetla spoustu jiných povídek, abych si tím zkrátila čekání na další kapitolu a zatím nic. Jinak zatím pěkné čtení, ;-) manžel si už ze mě začíná dělat srandu, ze jsem na těch povídkách pěknej závislák :-)

2. BabčS.
22.09.2014 [12:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucka
11.09.2014 [19:09]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!