Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Úlomky z jejího života - 2. kapitola

bel ami 2


Úlomky z jejího života - 2. kapitolaCullenovi ve Forks, co víc si přát?

 

Všichni začali balit, byli jsme všichni zvědaví, ale hlavně nervózní. Všichni z nás si vzpomněli na Bellu, když zaslechli název městečka, kam jsme každou chvíli měli vyrazit. Esme zavolala do školy a omluvila nás. Po čtvrt hodině čekání jsme se dočkali a Carlisle přijel. Smykem zastavil před domem, vystoupil a pak jsme mohli vyrazit do Forks.

Cesta to byla dlouhá, ale nakonec jsme dorazili k našemu domu. Všichni jsme vystoupili a první nechali jít Alice. Alice přesně jako ve své vizi otevřela dveře a vydala se ke stolu, ale s tím rozdílem, že nikde okolo nebyl vidět lidský stín.

Vzala si dopis a očima přelétla po obálce. Nadechli jsme se, ale žádného vetřelce jsme necítili. Alice se na nás podívala a nejistě přešlápla z jedné nohy na druhou. Nakonec se natáhla s dopisem ke Carlisleovi.

Nejistě od ní přijal dopis a otevřel ho. Do nosu nás udeřila podivně známá vůně. Vyndal z něho papír a zarazil se. V jeho mysli byl chaos. Podíval se na nás a nadechl se.

„Je to od Belly,“ řekl a podíval se z okna. Všichni jsme se zaraženě dívali na Carlislea.

„Co píše?!“ zeptala se netrpělivě Alice. Carlisle střelil svým pohledem na dopis a na Esme.

„Přečti to, prosím,“ zašeptala Esme nešťastně a chytila svého muže za ruku.

Píšu vám tento dopis, abyste věděli, jak jsem žila svůj život bez vás. Vím, že to bude asi jen směšné zpestření vašich nesmrtelných dní. I přesto chci, abyste to věděli. Potom, co jste odjeli, jsem se sesypala. Nechtěla jsem už žít, ale přesto ve mně hlodal malý červíček pochybností. Uběhlo spoustu času - z jara se stalo léto, z léta zas podzim a já stále jen přežívala. Nežila jsem svůj život, jak si Edward přál. Nenašla jsem si nového přítele a neměla děti. Nezamilovala jsem se. Moje srdce stále patřilo členovi vašeho klanu. Edwardovi. Po roce smutek z vašeho odchodu zmizel a nahradila ho zlost a já se začala sbližovat se smečkou v La Push. Mám se vyhýbat nebezpečí, že… Na to ti kašlu, Edwarde. Začala jsem jezdit na motorce a nejvíc jsem riskovala, když jsem seskočila z útesu do rozbouřeného moře, ve kterém jsem se málem utopila. Nakonec mi osud poslal do cesty nepřítele, který mě měl zbavit mého utrpení, Victorii. Nevím, jestli se někdy do Forks vrátíte, ale věřím, že ano. Proto vám chci říct pár posledních slov: Smrt je cena za nesmrtelnost.        

Navždy vaše Isabella Marie Swanová                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Všichni byli zmatení jejími posledními slovy. I mně se to zdálo divné, ale nechápal jsem, co tím myslela. Už se to asi ani nedozvím. Smutně jsem si povzdechl a díval se na Carlislea. Něco mu na tom taky nesedělo. Dlouho jsme nad tím oba přemýšleli, ale odpověď jsme nalézt nemohli. Nebo spíš nechtěli. Esme navrhla, že by nebyl špatný nápad vrátit se do Forks a hledal o mojí Belle další zprávy.

Všichni souhlasili, rodina se tedy rozdělila. Děvčata jela zakoupit věci do domu, Carlisle jel zařizovat školu a já s Emmettem a Jasperem jsme zajeli do Kanady pro nezbytné věci. Nevím proč, ale tušil jsem, že se ve Forks něco stane.

Po pár dnech jsme se zabydleli ve Forks. Podali přihlášky do školy, Carlisle nalezl práci v nemocnici a zítra tam měl nastoupit. Pořád dokola jsem byl nucen číst Bellin dopis. Chtěl jsem vědět, co se s ní stalo. Jenže jsem neměl koho se zeptat. Všichni, kdo Bellu znali, byli už mrtví.

„Edíku, pojď si hrát!“ zařval Emmett, až se okenní tabulky zatřásly. Vstal jsem a vydal se za ním.

„Nemám na tebe náladu, Emmette!“ křikl jsem na něj ze schodů. Emmett si toho nevšímal a zaútočil na mě. Odkopl jsem ho a Emmett přistál na stolu, na kterém jsme nalezli dopis od Belly. Hluk, který jsme způsobili, přilákal zbytek rodiny.

Emmett se oklepal a překvapeně zvedl ruku. Všichni překvapeně vydechli, když si všimli, co Emmett drží v ruce. Další dopis od Belly! Rychle jsem k němu přiběhl a dopis mu vytrhl z rukou. Rozdělal jsem ho a obálku hodil někam za sebe. Rozložil jsem opatrně papír, který voněl po mé Belle.

Setkání s Victorii bylo pro mě osudným. Rána v mé hrudi začala bolet, když se objevila, a se sebou přinesla pár vzpomínek. Vzpomínky na tebe a zbytek tvé rodiny. Její cíl byl jediný. Moje smrt. Jenže když mě tu nalezla samotnou, nechráněnou a úplně zničenou. Jen se mi vysmála.

Převracel jsme v ruce dopis od mé milé, ale pokračování jsem nikde neviděl.

„Edwarde,“ zašeptala Alice a z obálky vyndala klíček a malý lísteček, kde bylo napsáno: Naše oblíbené místo. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Úlomky z jejího života - 2. kapitola:

 1
5. kirra
06.09.2014 [20:19]

wauuu

4. Eleni
04.09.2014 [22:10]

Moc povedené... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. miky
04.09.2014 [21:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. :D
04.09.2014 [18:24]

Skvělý nápad Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

Doufám že další kapitola bude brzo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lucka
04.09.2014 [16:52]

skvělá kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!