Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Twins up for grabs - 7. kapitola


Twins up for grabs - 7. kapitolaDalší dílek. Koná se párty, o co se Bella bude snažit? Dají se Edward a Bella dohromady? Co slíbí Belle Edward? A bude se Ella vyptávat na párty? Jinak další kapitolka by měla být z pohledu Elly, tak se těšte. Jinak děkuji za komentáře, hlavně od kiQaCULLEN a Katky, které mě podporují už od začátku. Moc děkuji.

Edward vylezl z auta a šel mi pomoct. Zahleděla jsem se do těch jeho topazových očí. Ty oči byly tak nádherné. Měla jsem chuť Edwarda políbit, jelikož se mi od prvního okamžiku líbil. On je jiný než všichni kluci.

Neodolala jsem a přiblížila jsem se svými rty k těm jeho. Oba jsme se k sobě nakláněli. Už chyběl jenom kousek, bohužel se Edward odtáhnul.

Nejdřív jsem nevěděla proč. Potom jsem si všimla, že přišla Alice.

„Kde to vázne,“ zeptala se.

Bohužel si ten okamžik musím nechat na později.

„Už jdeme,“ řekla jsem, a aby to nebylo Edwardovi líto, vzala jsem ho za ruku.

Šli jsme za Alice a já obdivovala jejich veliký dům. Před vchodem mi Edward propletl prsty s těmi jeho. Podívala jsem se na něho a on se usmál. Oplatila jsem mu úsměv. Byla jsem v sedmém nebi.

Vešli jsme do domu a zamířili jsme do kuchyně. Tam čekal zbytek rodiny.

„Bello, tak tohle jsou naši adoptivní rodiče, Carlisle a Esmé,“ řekla Alice a ukázala na ně.

„Moc mě těší, máte moc krásný dům,“ pochvalovala jsem.

„Děkujeme, sama jsem ho navrhovala,“ usmála se Esmé.

„No a mé sourozence už znáš,“ pomluvil Edward.

Koukla jsem se na Emmetta a on se zašklebil. Tomu jsem se musela zasmát.

„Užijte si párty,“ popřál nám Carlisle a šel ven.

Potom jsme šli do obýváku, kde byla ta párty. Ze stropu visela cedule: "Vítáme tě ve Forks!". Z reproduktorů u klavíru hrála hudba. Nevěděla jsem co říct a jen tak jsem tam stála.

„Tak co, líbí se ti to,“ zeptala se Alice.

„Opravdu nemám slov,“ dostala jsem ze sebe.

Začali jsme si povídat a potom se od nás odtrhli Rose a Emmett. Chvíli tančili a pak zmizeli někde v domě. Alice se bavila hlavně o šatníku a módě. Jelikož to nebyla moje parketa, jen jsem přikyvovala. Nakonec jsem tam zůstala já a Edward.

„Kdo z vás hraje na klavír,“ zeptala jsem se a šla ke klavíru.

„Obvykle já, ale někdy i Rose.“

„Aha a nechceš mi něco zahrát,“ zeptala jsem se Edwarda.

„S radostí,“ věnoval mi úsměv.

Sednul si ke klavíru a začal hrát nádhernou skladbu. Viděl, jak jsem zaujatá, a tak přestal. Konečně přišel čas vychutnat si ten okamžik, na který jsem tak dlouho čekala.

Přišel ke mně blíž a přitiskl svoje rty na moje. Moje vášeň se rozjela. Ruce se mi zapletly do jeho bronzových vlasů, přitáhla jsem si ho blíž k sobě. Srdce mi tlouklo o sto-šest a začínal mi docházet dech. Když se Edward odtáhnul, dlouhou chvíli jsme mlčeli a koukali na sebe. První promluvil Edward.

„Měl bych tě už odvést domů.“

„Jo, to bys měl, ale mně se nechce,“ zašklebila jsem se.

„To mně taky ne,“ vzal mě za ruku a šli jsme k autu.

Edward má velice studené ruce, přemýšlela jsem proč, ale nic mě nenapadlo.

Otevřel mi dveře a šel na místo řidiče. Připoutala jsem se. Jeli jsme docela rychle, zřejmě má Edward rád rychlou jízdu. To by náš náklaďáček  určitě nezvládl, uvažovala jsem.

Byla jsem Edwardem tak posedlá, že jsem na něm mohla oči nechat. Všimnul si toho a usmál se. Edward má tak krásný úsměv, on je prostě celý nádherný. Taky proto všechny holky ve škole si na něho dělají nároky. Ale jak to vypadá, zřejmě se mu líbím.

Jak jsem tak přemýšlela, najednou už jsme byli u nás. Mně se nechtělo loučit.

„Musíš jít, tvůj táta na tebe čeká,“ řekl Edward a v očích mu byl vidět smutek.

„Ale já nechci jít, chci ještě chvíli být s tebou,“ přemlouvala jsem ho.

„Vždyť se uvidíme zítra a víš co? Zítra pro tebe ráno přijedu,“ usmál se na mě.

„Dobře,“ usmála jsem se a dala mu pusu.

Viděla jsem, jak se mu rozzářily oči a měla jsem radost.

„Tak zítra, mám tě ráda“ usmála jsem se a vylezla z auta.

„Já tebe taky,“ pohladil mě.

Ještě jsem mu zamávala a zamířila domů.

Vešla jsem do domu a šla do obýváku, kde spal Charlie. Nechtěla jsem ho budit, a tak jsem potichu vzala z lednice jogurt a zmizela do pokoje. Napadlo mě, že se podívám jestli Ella spí.

Zaťukala jsem.

„Dále,“ řekla Ella.

Otevřela jsem dveře a vešla dovnitř.

„Ahoj, tak jak ses měla,“ zeptala jsem se Elly.

„Dobře, s Jacobem byla legrace.“

„Aha, já jsem si to taky užila a jsem pěkně unavená. Takže tě už nebudu otravovat a jdu,“ otevřela jsem dveře a něco mě napadlo.

„Jo, ještě ti chci říct, že zítra s tebou nejedu náklaďáčkem do školy. Tak dobrou noc,“ řekla jsem a vrátila se do pokoje.

Tam jsem si vzala hygienické věci a šla se osprchovat a umýt vlasy. Po sprše jsem si zalezla do postele a se vzpomínkou na dnešní den jsem usnula.

<-/->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Twins up for grabs - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!