Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 3 - 8. kapitola - Konec


Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 3 - 8. kapitola - KonecA je tu konec třetí série. Bella se chystá k odletu do New Yorku. Edward jde do sebe.

Bella

Sbalila jsem si poslední věci a zavřela kufr. A je to tady. Jedu pryč na celé léto. Bez jakéhokoliv vztahu nebo jiných problémů. Měla jsem pocit, že kapitolu Edward můžu hodit za hlavu. Byl to skoro rok, co jsme se poprvé potkali. A od té chvíle jsem si stačila projít tolika věcmi, že jediné, co jsem teď chtěla, bylo jet s kamarádkou na dlouhý nákupní maratón.

Naposledy jsem se podívala po svém pokoji a šla dolů.

„Budeš nám chybět, Bells,“ řekla Rose a společně s Alice mě objaly.

„Vy mně taky,“ řekla jsem a pořádně se k nim přitiskla.

„A vy mi dávejte na moje sestry pozor,“ řekla jsem Emmovi a Jasperovi.

„Neboj, budeme je hlídat jako oko v hlavě,“ řekl Emm a zasmál se.

„Thomasi, budeš mi chybět,“ řekla jsem mu a objala ho.

„Ty mně taky,“ řekl Thomas a poplácal mě po rameni.

Objala jsem se ještě s Esmé a otevřela hlavní dveře.

„Edwarda pozdravujte,“ řekla jsem a vyšla ven.

Edwarda jsem od včerejšího večera neviděla, pravděpodobně přespal u nějaké holky. Bolelo mě to, ale tyhle prázdniny jsou o tom, abych na něj zapomněla.

Edward

Celou noc jsem přemýšlel nad uplynulým rokem. Nad rokem, který jsem strávil s Bellou. Bylo to asi nejlepší období mého života. Věděl jsem ale, že jsem udělal chybu. Bella si zasloužila být s někým, kdo ji bude opravdu milovat. Já jsem si uvědomil, že vztah není nic pro mě.

Nasedl jsem do auta a rozjel se domů. Rozhodnutý udělat něco, co jsem měl udělat už hodně dávno.

Přijel jsem na příjezdovou cestu a šel dovnitř.

„Ahoj,“ řekl jsem Thomasovi, který se díval na televizi.

„Nazdar,“ řekl Thomas a otočil se ke mně.

„Kde je Bella?“ zeptal jsem se ho.

„Mám tě pozdravovat, před čtvrt hodinou odjela na letiště. Míří do New Yorku,“ řekl Thomas.

Chvíli jsem na něj koukal, jako kdyby právě spadl ze stropu. Bella, New York, letiště. Otočil jsem se a upíří rychlostí se dostal do svého auta. Šlápl jsem na plyn a doufal, že to stihnu dřív, než bude moc pozdě. Musel jsem jí to říct předtím, než odjede. Chtěl jsem, aby to věděla.

Na letiště jsem se dostal za půl hodiny. Zaparkoval jsem na parkovišti a vyběhl z auta. Musím ji stihnout. Běžel jsem lidskou rychlostí a doufal, že Bella ještě neodletěla. Zastavil jsem se u informační tabule. Měl jsem štěstí, letadlo jí odlétalo až za hodinu. Běžel jsem k terminálu. Všude bylo plno obchodů, ale mně bylo hned jasné, kde bude.

Vešel jsem do baru a podíval se po ní. Seděla na barové židličce. Usmívala se na barmana a pila víno. Došel jsem až k ní.

„Zdá se, že se držíš svých starých zvyků,“ řekl jsem a sedl si vedle ní.

Trhla sebou, jakmile uslyšela můj hlas. Pomalu se na mě otočila a nevěřícně koukala.

„Co tady děláš, Edwarde? Neměl by ses právě probouzet u nějaké holky?“ zeptala se mě.

„Ve skutečnosti jsem celou noc proseděl v jednom baru a přemýšlel,“ řekl jsem.

„Nad čím?“ zeptala se mě trochu zvědavě.

„Nad tímhle rokem. Skoro před rokem jsme se poprvé potkali,“ řekl jsem.

„Aha,“ řekla Bella.

„Ale taky jsem přemýšlel nad tím, co všechno jsem ti provedl,“ řekl jsem.

„Tak ty jsi šel do sebe?“ zeptala se mě Bella.

„Nikdy jsem se k tobě nechoval správně. Pokaždé jsem tě nějak zklamal. Dala jsi mi tolik šancí, že tomu ani nemůžu uvěřit. Hlavně mi ale došlo, že jsem ti nikdy přímo neřekl, že se o mě nemáš zajímat a to byla chyba,“ řekl jsem a chytil ji za ruce, nechala se.

„Bello, ty víš, co k tobě cítím. Vždycky si to věděla. Proto jsi mi dala tolik šancí. Protože ke mně chováš stejné city, jako já k tobě. Jenomže já se znám, Bello. Vydrželo by to tak měsíc, dva a už by se něco pokazilo. Já nejsem jako Emmett nebo Jasper. Nedokážu být ve vztahu. V jakémkoliv. Nemám to v povaze. Myslím, že některá moje část se to ani nechce učit. Vím jednu věc. Musím tě nechat jít. Zasloužíš si někoho, kdo ti každý den bude říkat, jak moc tě miluje. Bude ti nosit kytky. Brát tě na večeře. Bude pozorný a bude ochotný za tebe položit život. Já si tě nezasloužím. Teď už to vím. Dneska odjedeš do New Yorku a já chci, abys věděla, že jsi volná, opravdu. Už žádná žárlivost, žádné scény, nic. Buď šťastná, Bello, to je něco, co si pro tebe přeju z celého srdce,“ řekl jsem.

Bella

Koukala jsem na Edwarda a nebyla si schopna dát dohromady, co říkal. Nezaslouží si mě, to vím. Jsem volná, nechal mě jít.

„Je opravdu konec, že?“ zeptal jsem se ho pomalu.

„Myslím, že ano. Čas strávený s tebou byl nejlepší v mém životě, ale vím, že bych to takhle navždy nevydržel. Ty si zasloužíš něco o hodně lepšího,“ řekl Edward.

„Asi ne všechny vztahy končí šťastně až do smrti, že? Vždycky musí být výjimka, která potvrzuje pravidlo, alespoň u nás upírů,“ řekla jsem.

Edward jenom přikývl a zadíval se na mě, jako kdyby to bylo naposled. Asi bylo. Od této chvíle už byl opravdu konec. Žádné hry, žádná žárlivost, žádné intriky.

„Byl to ale opravdu zajímavý rok, ne?“ řekl Edward a usmál se.

„To každopádně. Nikdy předtím jsem nebrečela. A nikdy mi nikdo nikoho nedohodil,“ řekla jsem a zasmála se.

„Neříkej mi, že jsi předtím ani jednou nebrečela,“ řekl Edward.

„Ale vážně ne,“ řekla jsem.

Bylo zvláštní najednou začít vtipkovat s někým, kdo vám před pár minutami zlomil srdce. Ale možná tím, že jsme spolu toho tolik prožili, už jsme byli zvyklí na všechno. Edward vypadal smutně. Já jsem byla asi taky. Svým způsobem jsem ale cítila takový vnitřní klid, jako už dlouho ne. Myslím, že oba dnes budeme odcházet se zlomeným srdcem, které budeme dlouho slepovat. Edward měl ale pravdu. Jeden, dva měsíce a něco by se pokazilo. Myslím, že ani já jsem koneckonců nebyla připravena na vztah. Opravdu ne všechny lásky jsou se šťastným koncem. Láska je i tragická, bláznivá a je schopna vás dohnat až k slzám.

„Prosíme účastníky letu do New Yorku, aby šli ke svému východu,“ ozvalo se z reproduktoru.

„Myslím, že tohle je tvůj let,“ řekl Edward.

„Jo, myslím, že jo,“ řekla jsem a sesedla z barové stoličky.

Koukali jsme se na sebe. Ani jeden z nás nevěděl, co udělat. Nakonec jsem to prolomila já.

„Poslední polibek pro štěstí?“ zeptal jsem se Edwarda.

Edward se usmál a začal se ke mně přibližovat. Já taky. Naše rty se pomalu dotkly a v tu chvíli jsem to cítila. Moje srdce se rozpadlo na milión malých kousků. Bylo zvláštní cítit Edwardovy rty na mých a vědět, že je to poslední polibek, který od něj ucítím. Dovolila jsem, aby si jedna slza prodrala cestu ven. Nakonec to byl Edward, kdo polibek ukončil.

„Sbohem, Edwarde,“ řekla jsem.

„Sbohem, Bello. Uvidíme se v září,“ řekl Edward.

Těmito slovy jsme se rozloučili a každý jsme šli na druhou stranu. Brečela jsem. Tentokrát už opravdu naposledy.

Edward

Chvíli jsem se za ní díval, a pak jsem šel zpět k autu. Posadil jsem se na sedadlo řidiče a zůstal tam sedět.

Poslední polibek s Bellou byl nádherný. I přesto, že byl poslední. Nakonec jsem to ale přece jen nevydržel a odtrhl se. Věděl jsem, že by mi stačila ještě chvíle a prosil bych Bellu, aby neodjížděla. Myslím, že jsme oba dva odcházeli se zlomeným srdcem. Byl opravdový konec. Už navždy. Jak řekla Bella, ne všechny vztahy mají šťastný konec.

Bella byla ta nekrásnější, nejchytřejší a nejhodnější dívka, kterou jsem kdy poznal. Věděl jsem, že nikdy už nenajdu nikoho, jako ona. Asi to bylo to nejlepší. Bella si zaslouží svůj šťastný vztah.

Jediná věc, která mi byla naprosto jasná, byla, že miluju Bellu Evensonovou a vždycky budu.

Bella

Se slzami v očích jsem se usadila na sedadlo v první třídě a čekala, až letadlo vzlétne. Přemýšlela jsem nad vším, co se stalo. Seznámení s Edwardem, útěk do Volterry, můj návrat a nakonec naše srdcervoucí rozloučení. I přes všechnu bolest jsem si ale uvědomovala, že to tak je správně.

„Jste v pořádku, slečno?“ zeptal se mě stevard podávajíc mi kapesník.

Utřela jsem si oči kapesníkem.

„Ne, ale myslím, že budu,“ řekla jsem a pohodlněji se usadila.

Jednu věc jsem věděla jistě. Navždy budu nějakým způsobem milovat Edwarda Cullena. Jediného kluka, který kdy získal místo v mém srdci.

 


A je to tady. Definitivní konec. Finito. Chci poděkovat všem, kdo této povídce dali šanci a přečetli si ji. Těm, kdo mi tady pravidelně nechávali komentáře, které mě povzbuzovaly při psaní. Byl to skvělý rok. Chci vám moc poděkovat. Taky bych vás chtěla poprosit, jestli byste mi tady nenechali názor na povídku. A ještě jedna věc, pokud byste byli tak hodní a napsali mi na mé shrnutí, kterou povídku mám psát dál, moc by mi to pomohlo. Děkuji za všechno. Kajushqa1

P.S. Píšu teď pokračování s názvem Ty víš, že mě miluješ. Je pouze o Belle a o Edwardovi. Povídku najdete na mém shrnutí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 3 - 8. kapitola - Konec:

 1 2 3   Další »
13.01.2012 [9:55]

alicecullen105 Emoticon

26.12.2011 [22:06]

krásné jen škoda že to smutn skoončilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. katule
05.10.2011 [11:10]

delas si srandu ? to ten konec takle opravdu nechas ? tyjo ... ta povíka je uzasna ! precetla jsem ji celou dobu jednim dechem a hned se vrhnu na tvoje dalsi ale myslim si ze tahle by stala za pokracovani !!:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. weronika
03.09.2011 [0:56]

coze?dyz si u Edwarda napsala ze bude Bellu milovat navzdycky tk ploc teda spolu nemuzou bejt? ja myslela jk to je uzasna kapitolowka ze stastnym koncem a pritom je to kapitolowka u ktery jenom brecim Emoticon Emoticon Emoticon

20. Elii
26.07.2011 [21:39]

Elii Emoticon

19. ZuzunQa
22.07.2011 [19:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.07.2011 [19:41]

VampE4BJ-jak to myslíš ž-že n-n-nebu-udouuuu sp-pol-lu?

26.06.2011 [13:52]

jaaajaaano tak uprime si ten konec dost usekla. bylo to takovy ze to furt vypadalo ze se jeste neco stane ae tys to proste ukoncila. nerikam ze je to spatne je to proste neco co neni ani happyend ani sadend. je to neco mezi a je to docela zajimavy. ja vim ze te ta povidka svym zpusobem nudi a ze by ses rada pustila do neceho dalsiho ae uprime tvoje zakonceni primo ,,vola" po pokracovani. mozna ae ze se to zda jenom me pac ja se zastance krasnejch happyendu. newim no mam z toho proste smiseny pocity. ae jedno vim urcite; byl to supr napad kterej si bezvadne spracovala a vytvorila jsi prekrasnou povidku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Afrodita_Alice_Cullen
25.06.2011 [19:45]

Cože?!To si jako myslíš,že si takhle klidně skončíš?! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon V celý mý existenci jsem nebrečela takhle u povídky jako v tuhle chvíli.Jak si mi to mohla udělat?!Věnovala jsem ti čas a tis jsi zničila všechno v co jsem doufala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. TonQa
25.06.2011 [19:13]

TonQano tak ten koniec ma dostal...to akoze nebudu spolu???no tak aj tak tato poviedka bola super.aj ked mam rada happyend ale toto bolo zaujimave,take smutno-stastne.tato poviedka bola skvela!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!