Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 3 - 4. kapitola

=D


Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 3 - 4. kapitolaAlice si uvědomí jednu důležitou věc. Emmetta a Rose čeká první hádka. Více si přečtěte v této kapitole.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Alice

Už to bylo pár dnů, co se Bella odstěhovala a já měla starostí nad hlavu. A to jak s nastávajícím plesem, který jsem jako prezidentka studentské rady měla na starost, ale i s vymýšlením nové sestavy pro roztleskávačky. Rosalie jsem s tím ale otravovat nechtěla, protože jsem věděla, že chce trávit čas s Emmettem a Bella, ta se věnovala jenom opíjení se v barech a flirtování s barmany. Neměla jsem jí to za zlé, potřebovala zapomenout na jednu opravdu významnou osobu v jejím životě a to vyžadovalo úsilí.

Na počítači u sebe v pokoji jsem zrovna navrhovala pozvánku na ples, když někdo zaklepal na dveře.

„Dále,“ řekla jsem.

Dovnitř vešel Jasper.

„Ahoj, jak se máš?“ zeptal se mě a šel k místu, kde jsem seděla.

„Musím vymyslet téma pro ples, udělat pozvánku a ještě k tomu mám vymyslet sestavu s roztleskávačkami, takže, co myslíš?“ zeptala jsem se Jaspera.

„A nechceš pomoct?“ zeptal se mě Jasper.

„Tak jo, ale nevím, s čím bys mi mohl pomoci, všechno jsou to spíš věci, ve kterých jsou dobrý holky,“ řekla jsem.

„No, se sestavou pro roztleskávačky ti asi nepomohu, ale s plesem bych mohl,“ řekl Jasper a sedl si místo mě k počítači.

„A jak?“ zeptala jsem se.

„Jeden čas jsem chodil s holkou, která tyhle věci dělala pořád,“ řekl Jasper a já pokývala hlavou.

„Promiň, to asi znělo divně, vzhledem k situaci, ve které se nacházíme,“ řekl Jasper.

„Ne, to je v pohodě,“ řekla jsem a přisedla si k němu.

„Co říkáš tomuhle?“ zeptal se Jasper a ukázal na obrazovku, kde byla naprosto skvěle vymyšlená pozvánka i téma.

„60. léta? To je geniální,“ řekla jsem a dala Jasperovi pusu na tvář.

Pak mi došlo, co jsem právě udělala a přála si propadnout do země.

„Promiň, tak nějak mi to v tu chvíli připadalo normální,“ řekla jsem Jasperovi.

„To nevadí, teď můžeš jít a vymyslet skvělou sestavu pro roztleskávačky,“ řekl Jasper a usmál se.

Usmála jsem se taky a vyšla ven ze svého pokoje. Ta pusa mi ale pomohla uvědomit si jednu věc, líbilo se mi to. Líbilo se mi být v Jasperově blízkosti. Najednou mi připadalo, že jsem se rozhodla špatně, měla jsem tehdy říct Jasperovi ano. Zatímco jsem přemýšlela, už jsem byla venku a mohla začít vymýšlet sestavu. Pustila jsem si muziku do IPodu a začala vymýšlet kroky.

Rosalie

„Tak kolik ?“ zeptala jsem se Emmetta, zatímco jsem naštvaně chodila po pokoji.

Situace byla taková, že za jedinou hodinu Emmettovi došlo asi deset zpráv od různých holek, které se ho ptaly, jak je možné, že chodí se mnou a ne s nimi, když jim slíbil, že až bude připravený na trvalý vztah, tak, bude právě s nimi.

„Rose, snad po mně nechceš přesný číslo holek, se kterými jsem něco měl,“ řekl nešťastně Emmett a posadil se na pohovku.

„To přesně chci. Chci seznam všech holek, se kterými jsi něco měl,“ řekla jsem nesmlouvavě.

„Fajn, tak ty mi tím pádem takový seznam taky napíšeš,“ řekl Emmett.

„Myslíš, s kolika holkami jsem něco měla?“ zeptala jsem se ho.

„Ne, samozřejmě že s klukama,“ řekl Emmett a vítězoslavně se usmál, protože čekal, že to odmítnu.

„Tak fajn,“ řekla jsem.

Emmettův vítězný výraz se změnil na udivený.

„Vážně?“ zeptal se mě.

„Vážně, pokud ty uděláš svůj, tak je fér, že já udělám můj,“ řekla jsem.

„Jak myslíš,“ řekl Emmett a vyšel z mého pokoje.

Posadila jsem se ke stolu a vytáhla papír o formátu A4, přece jen, jsem stoletá upírka, za tu dobu jsem zřejmě vystřídala dost kluků, ale určitě ne tolik, kolik Emmett holek.

„Takže, zaprvé Mark,“ řekla jsem si pro sebe a začala psát.

Emmett

Upřímně jsem doufal, že Rose se se mnou nerozejde, až uvidí, jak dlouhý je ten seznam. Můžu snad za to, že jsem stoletý upír, který za tu dobu potkal hodně holek? Doufal jsem, že pochopí, že ona mě změnila. Znamenala pro mě všechno, byla krásná, úžasná, milá, vtipná a chytrá. Nikdy jsem nikoho jako jí nepotkal. Obrátila můj život o 180 stupňů. Nakonec jsem se rozhodl napsat ještě jeden seznam, na kterém jsem měl jména holek, které jsem miloval. Na tomhle seznamu byla Rose jediná.

Zaklepal jsem na dveře od jejího pokoje a vstoupil.

„Mám ten seznam,“ řekl jsem.

„Já taky,“ řekla Rose a ukázala na stůl, na kterém ležel papír.

„Vlastně mám ještě jeden,“ řekl jsem a přistoupil k ní.

„A jaký“ zeptal se mě Rosalie.

„Seznam dívek, které jsem miloval, je na něm jenom jediná osoba a jsi to ty. To je jediný seznam, který pro mě něco znamená,“ řekl jsem.

Rosalie jenom přikývla, a pak mi vzala seznam se jmény dívek, se kterými jsem něco měl. Povzdechl jsem si a čekal na ortel.

„Taky jsi jediný, koho jsem kdy doopravdy milovala,“ řekla Rose a roztrhla, jak můj, tak i svůj seznam.

Usmál jsem se na ni a ona mě políbila.

„Miluju tě, Rose,“ řekl jsem jí.

„Já tebe taky,“ řekla a pohladila mě po tváři.

Edward

Od té chvíle, co se Bella odstěhovala, jsem neměl na nic náladu. Sice jsem ji potkával ve škole, ale nebylo to ono. Chyběla mi, ale mohl jsem si za to sám. Kdybych jí řekl, že jí miluju, všechno by bylo mnohem snadnější. Jak jsem jí ty slova ale mohl říct, aniž bych věděl, do čeho se pouštím? A co kdybych ji zklamal? Co kdybych nedokázal být jen s ní? Všechny tyhle obavy mě přinutily, nic Belle neříkat. Asi jsem ji miloval, ale jenom láska nestačí.

Byl jsem v Seattlu a chodil po ulicích, abych si pročistil hlavu. Cizí myšlenky mi pomáhaly nemyslet na Bellu. Byl jsem naštvaný. Na sebe, na svět, na lidi, prostě na všechny. Najednou jsem ucítil nějakého člověka, byl to zřejmě bezdomovec. Vzteky jsem normálně nepřemýšlel a vydal jsem se za vůní krve. Potřeboval jsem si vybít vztek a tohle se zdálo jako skvělé řešení. Než jsem se nadál, stál jsem před tím člověkem a chystal se ho usmrtit.

„Potřebuješ něco?“ zeptal se mě nevrle ten muž.

„Vlastně ano,“ řekl jsem a než se ten muž nadál, už jsem prokousl jeho krční tepnu.

Slyšel jsem jeho zmatené a vystrašené myšlenky, které postupně utichávaly, jak jsem z něj vysával život.

Najednou jsem za sebou uslyšel kroky, otočil jsem se a překvapením jsem pustil bezvládné tělo muže na zem.

„Edwarde, co jsi to udělal?!“


Kdo stál za Edwardem? To se dozvíte v příští kapitole. Doufám, že se vám tahle kapitola líbila a že budete číst dál.

Kajushqa1



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 3 - 4. kapitola:

 1
3. Zuzik
28.11.2011 [23:10]

konecne aj nieco upirske - inak skvele Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Elii
26.07.2011 [21:14]

Elii Emoticon Emoticon

1. sara
17.05.2011 [16:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon NADHERA Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!