Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 2 - 7. kapitola


Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 2 - 7. kapitolaPo dlouhé době je tu další kapitola. Co přátelství Rose a Emmetta? Dokáže se Alice držet dál od Jaspera? A co Bella a Edward?

Bella

„Já se vážně neudržím a někoho zakousnu, proč s tím, sakra, nepřestanou?“ řekla naštvaně Rosalie, když už na obědě snad po sté slyšela, že chodí s Emmettem.

„A divíš se jim? Tvrzení, že vy dva jste jen kamarádi, je dost ujetý,“ řekla Alice.

„Jsme jenom kamarádi,“ řekla rozhodně Rose.

„Jasně, kamarádi, kteří se pokaždé, když se vidí, obejmou, a nechtějí se pustit a to nemluvím o té puse na tvář“ přisadila jsem si.

„Dala jsem Emmettovi pusu jen proto, že mi pomohl spravit auto, navíc, ty máš co říkat, slečno, stačí jeden dotyk a znovu do toho spadnu,“ odsekla Rose.

„Nemůžu za to, že mám Edwarda pořád ráda,“ řekla jsem.

„Můžete už zmlknout o tom, kdo koho miluje?“ zeptala se nás Alice podrážděně.

„Stalo se něco?“ zeptala jsem se jí.

Alice zarytě mlčela.

„Co ty a Jasper?“ zeptala se Rose.

„Dohodli jsme se, že bude lepší, když se od sebe budeme držet dál,“ řekla Alice.

„A on s tím souhlasil?“ zeptala se jí Rose překvapeně.

„Ne úplně,“ řekla Al.

„To znamená co?“ zeptala jsem se jí zvědavě.

„Řekl, že by mi znovu nebyl schopen ublížit, že to, co udělal, bylo sobecké a bla, bla, bla,“ řekla Alice nezaujatě.

„Miluje ji,“ řekla Rose směrem ke mně.

Přikývla jsem a začala psát sms jedné spolužačce kvůli úkolu.

„Cože? Ne, v žádným případě. Je to Jasper Cullen, ten nikoho nemiluje,“ řekla Alice.

„Věř, čemu chceš,“ řekla Rose a zvedla se.

„Taky budu,“ řekla Alice tvrdohlavě.

„Jdu za Emmettem,“ řekla Rose a odešla.

„Ti dva definitivně nejsou jenom kamarádi,“ prohlásila Alice.

Zakývala jsem hlavou a pokrčila rameny.

„Ahoj, Bello,“ řekl někdo nade mnou.

Podívala jsem se za tím hlasem a zjistila, že je to Mark Smith, jeden z nejhezčích lidských kluků, jakého jsem kdy viděla.

„Ahoj, Marku,“ řekla jsem překvapeně.

„Tak mě napadlo, jestli bys někam nezašla. V Seattlu otvírají novou restauraci,“ řekl sebevědomě.

„Držím dietu, takže bych asi nic nejedla,“ řekla jsem.

„Šampaňský snad můžeš, neslyšel jsem, že po tom by se přibíralo. Navíc, jestli ty držíš dietu, tak ostatní holky by asi neměly jíst vůbec.“

Chvíli jsem nad jeho nabídkou přemýšlela. Tak dlouho jsem nebyla na rande a vzhledem k tomu, že Edwarda už zřejmě nezajímám, bylo by fajn přijít na jiné myšlenky.

„Půjdu ráda,“ řekla jsem a usmála se.

„Skvělý,“ řekl Mark a odešel.

„Tak to vypadá, že dneska budu zřejmě večer trávit s našima,“ řekla Alice s povzdechnutím.

„Promiň,“  řekla jsem a vyrazila na další hodinu.

Rose

„Tak mě napadá, měli bychom spolu někam zajít, třeba na bowling, nebo na baseball,“ řekl Emmett.

„Jo, jasně. Dva kamarádi spolu venku,“ řekla jsem nadšeně.

Emmett se usmál a vzal mě kolem ramen.

„Ať už budeme hrát jakejkoliv sport, stejně tě porazím,“ řekl šibalsky.

„Tak to teda ne,“ řekla jsem naoko naštvaně a srazila ho ze sedu na záda.

„Tak to bylo hnusný,“ řekl Emmett se smíchem a shodil mě taky.

Spadla jsem přímo na něj. Najednou jsem si vybavila, jak to dopadlo, když se nám tohle stalo naposledy. Rychle jsem se zvedla a vzala si tašku.

„Jdeme pozdě na hodinu,“ řekla jsem a šla zpátky z lesa ke škole.

Málem jsem Emmetta zase políbila. Nadávala jsem si za to. Copak jsem se nepoučila?

Alice

Musela jsem přiznat, že je docela těžké celý den se Jasperovi vyhýbat. Zvlášť, když mi holky nasadily brouka do hlavy. Je možné, že by mě Jasper miloval? Po tom všem, co se stalo, jsem si nedokázala představit, že by to mohla být pravda. Snažila jsem se zapátrat v paměti na nějaký okamžik, kdy to vypadalo, že mě Jasper miluje. Najednou se stalo něco neuvěřitelného. Myslí mi začaly lítat obrazy a já na ně jen překvapeně koukala.

„Alice, jsi v pořádku?“ ptal se mě někdo.

Zatřepala jsem hlavou a došlo mi, že je to Jasper.

„Alice, tak co se stalo?“ zeptal se mě vyděšeně.

„Já jsem si vzpomněla.“


Vím, že je to hrozně krátké a omlouvám se za to. Potřebovala jsem se posunout dále v ději.

Příště se můžete těšit na Bellino rande, Aliciny vzpomínky a taky na Rosalii a Emmetta, kteří jdou ven jenom jako kamarádi.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé 2 - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!