Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé - 1. kapitola

edbebylucily


Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé - 1. kapitolaA je tu 1. kapitola. Dočkáme se pohledu Alice. Je o prvním dnu Belly, Alice a Rosalie na nové střední škole. A ještě jedno upozornění, v této povídce upíři spí, nepotřebují spát dlouho, stačí jim dvě nebo tři hodiny, říkám to jen, abyste se potom nedivili, když budu psát něco o spánku.

Alice

Ráno jsem si oblékla předem připravené oblečení. Bella a Rose, měly to stejné, akorát v jiných barvách, ostatně jako vždycky.

Včerejšek byl fajn. Nejlepší bylo, když Bella Edwardovi na chvíli zlomila nos. Pak přišel ten tanec s Jasperem. Ze začátku to bylo celkem příjemné, ale pak se ukázalo, jaké má Jasper morální hodnoty, pokusil se se mnou líbat. Cesta nazpátek proběhla v tichosti. Nakonec, když se mi snažil otevřít dveře, udělala jsem Jasperovi to stejné, co Bella Edwardovi. Rose to Emmettovi udělala taky. Později než jsem šla spát, mi Rose řekla, že Emmett jí dělal návrhy. Nebylo mi vůbec jasné, co jsou ti tři zač, podle Belly, miláčci holek. U nás se jim ovšem nic nepodaří, to by museli hodně změnit svůj styl chování k nám. Ne, že bychom my byly jiné, taky jsme se rády pobavily s kluky, teda já ne do takových mezí jako Bella a Rosalie. No jo, jsem ještě pana, na rozdíl od nich, ale já prostě ještě nenašla tu pravou lásku. Přestala jsem s uvažováním, možná jsem ještě nebyla tak zkušená jako Bella a Rosalie, ale flirtovala jsem stejně dobře, jako ony. Naposledy jsem se zkontrolovala v zrcadle a šla jsem do garáže pro své nové autíčko, žluté Porsche. Nastartovala jsem a vyjela ke škole, za mnou jely i Bella s Rosalie a přede mnou jeli kluci, přece jenom, cestu do školy jsem neznala.

Po deseti minutách jízdy jsme dorazily ke škole. Vyšla jsem z auta a v tu samou chvíli i Bella s Rose. Pokračovaly jsme společně vedle sebe ke vchodu do školy. Nezapomněly jsme přitom pořádně kroutit boky, všichni kluci na parkovišti na nás vyjeveně zírali, takhle to bylo vždycky. Usmívaly jsme se na všechny strany a pokračovaly ke vchodu. Tohle malé představení jsme předváděli pokaždé, když jsme šly do nové školy. Většinou pak všichni přišli na párty, kterou jsme pořádaly pokaždé pár dnů po příjezdu do nové školy.

„Měly bychom začít plánovat párty,“ ozvala jsem se.

„Jo, to bychom měly, po škole můžeme začít,“ řekla Bella a Rosalie přikyvovala.

Najednou přišla vize, tři kluci k nám jdou a dělají nám dost nechutné návrhy a ne, nebyli to naši „bratříčci“, myslím, že včerejšek jim stačil.

„Alice, děje se něco?“ zeptala se mě Rose.

„Uvidíte na obědě,“ řekla jsem uličnicky, jen ať si užiji legrace.

„Fajn,“ řekly obě zaráz.

Usmály jsme se na sebe a pokračovaly jsme ke škole.

 

Rosalie

S holkami jsem se rozloučila před svojí třídou, čekala mě trigonometrie. Vešla jsem do třídy a šla k učiteli.

„Á slečna Evensonová, sedněte si, prosím, k panu Cullenovi,“ řekl mile.

„Nemáte nějaké jiné volné místo?“ zeptala jsem se zoufale, sedět vedle Emmetta se mi opravdu nechtělo.

„Ne, je mi líto,“ řekl učitel stále ještě mile.

S povzdechem jsem se vydala k lavici, kde už se na mě culilo to pako.

„Ahoj krásko,“ řekl mi s úsměvem.

„Nazdar pako,“ odpověděla jsem mu a falešně jsem se usmála.

„Hele, za ten včerejšek se omlouvám, ale musíš uznat, že jsi mě taky chtěla políbit, ale styděla ses,“ řekl nafoukaně.

„Neříkej,“ pošeptala jsem mu těsně u ucha.

Otřásl se a nebylo to zimou. S tichým smíchem jsem se odtáhla. Emmett chvíli vyjukaně koukal a pak zase nahodil ten usměvavý výraz. Zbytek hodiny už mi dal pokoj. Do oběda jsem holky neviděla. Vzala jsem si tác a dala si na něj nějaké blafy, kterému lidé říkali mňamka a vydala jsem se ke stolu, kde už seděly Alice a Bella.

„Ahoj, tak jak šly hodiny?“ zeptala jsem se, když jsem se posadila.

„Až na biologii, kterou jsem měla s Edwardem, to bylo v pohodě,“ odpověděla Bella.

„Až na anglinu, co jsem měla s Jasperem, to bylo super,“ řekla Alice.

„Já měla trigonometrii s Emmettem, pěkná otrava,“ řekla jsem.

„Ahoj holky,“ ozval se nad námi nějaký kluk.

„Ehm, nazdar,“ odpověděla jsem odtažitě.

Kluk se opřel rukama o stůl a spustil.

„Tak mě napadlo, jsme tři kluci, vy tři holky, když se rozdělíme, mohly bychom zažít skvělou noc,“ řekl, jako kdyby čekal, že mu řekneme ano.

„Aha,“ řekla jsem a nahnula obličej k tomu jeho, tak blízko, že to vypadalo, že ho chci políbit místo toho jsem ho ale kopla pod stolem mezi nohy, štěstí, že ten stůl byl tak malý a moje nohy, dostatečně dlouhé. Ten kluk zaúpěl bolestí.

„Ještě jednou nám ty, nebo někdo z tvých kamarádů bude dělat návrhy a věř mi, že vám je ukopnu,“ řekla jsem stále blízko jeho obličeje, tak tiše, aby to mohl slyšet jen on.

„Rozuměls?“ zeptala jsem se ho výhružně.

Jenom přikývl, kývl svým kamarádům a pelášil pryč s kamarády v závěsu. S holkami jsme se zasmály a pokračovaly v předstírání, že jíme ten blaf.

„Přišla zpráva od Jane,“ vyjekla Bella a hned nám ji začala číst.

Jane byla naše dobrá kamarádka a součást volterské gardy, s mamkou jsme tam občas jezdily. Aro, Marcus a Caius byli něco jako naši strýčkové a jejich manželky, jako naše tetičky. Bella si odkašlala a začala.

„Zlata moje, jak se máte v té hrozné díře? Doufám, že je tam aspoň nákupní středisko a nějaký klub. Tady ve Volteře mi hrozně chybíte. Trošku to tu modernizujeme. Konečně. Hlavně teda styl oblékání, škoda, že tu nejste, abyste to viděly. S Demetrim je to teď skvělé, hodně se mi věnuje a tak. A co ti vaši nevlastní bratříčci? Doufám, že přijedete na návštěvu. S pozdravem od všech, Jane.“

Bella SMSku dočetla a já se usmála, stará dobrá Jane, konečně si vydupala, aby se zmodernizovali.

„Co jí mám odepsat?“ zeptala se Bella.

Hned jsme se začaly radit a vymyslely tohle:

Milá Jane, je to tu hrozná díra, ale ve vedlejším městě je aspoň pár klubů a nákupní středisko. Stýská se nám po New Yorku. Taky jsi tam za námi byla na návštěvě a víš, že je to skvělé místo. Super, že se konečně modernizujete. To s Demetrim ti moc přejeme. Naši nevlastní bratři jsou pěkně otravní a zvyklí dostat každou holku, kterou si zamanou, u nás, ale mají smůlu. Určitě zase přijedeme. Taky nám chybíš. S pozdravem, Bells, Rose a Al.

Po obědě jsme jely domů, ještěže nemusíme chodit na tělocvik. Začaly jsme plánovat párty. Po třech hodinách dohadování jsme to měly naplánované a já šla dělat pozvánky na páteční večer.

 

Edward

 

Byl jsem s Jazzem a Emmám na lovu. Ty naše „sestřičky“ mě štvaly, zvlášť Bella, první holka, která mě kdy odmítla. No jo, nebyla to obyčejná holka, nýbrž upírka, ale stejně. Emm u Rose taky nepochodil a Jazz a Alice, jakbysmet.

„Víte co? Dáme si navzájem sázku o získání těch tří,“ napadlo Emma.

„Fajn,“ souhlasil jsem.

„Dobře,“ souhlasil Jasper.

„Do tří měsíců, je dostaneme do postele,“ řekl Emmett.

„Ten, kdo to zvládne nejdřív, vyhrává,“ dokončil jsem to.

Plácli jsme si a šli si ještě zalovit.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři bratři, tři sestry. To bude zajímavé - 1. kapitola:

 1
11.08.2013 [13:01]

Kajushqa1 LuciaCullen2: Vtipný na tom je, že povídka o které mluvíš začala vycházet až po té mojí :)

2.
Smazat | Upravit | 09.08.2013 [19:38]

super ale pripomina mi to Tri bratri tri sestry... kdo s koho... (prepacte za tie chybi so znamienkami ale pisem to na mobyle)

1. mim
30.09.2011 [9:49]

jéé toto je super
Emoticon
sms od Jane sa mi lúúbi Emoticon
Ahoj zlata Emoticon Emoticon
Cullenovci čuníci Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!