Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To jsem Já! (7)

BD - Susanolla


To jsem Já! (7)Tak vám sem přidávám už v pořadí 7 kapču s názvem - PROMĚNA.Asi myslíte proměnu jako proměnu,ale tak to není...Je to taková oddychovka...Snad se bude líbit=) Děkujunkuju za komentíky=)

Proměna

(o měsíc později)

-Pohled od Nikoho-

Bella chodila po školních chodbách jako mátoha. Nikdo jí nedokázal pomoci a dokonce ani Cullenovi. Povídala si s nimi vždy, když je potkala, ale nikdy se nesmála. Už se neměla proč smát. Alice byla zoufalá a její vize jí taky nepomáhaly. A Edward? Ten byl jak mučedník. Už dávno před tím si uvědomil, že tu dívku miluje. Ale může jí to teď říct? Teď, když ta dívka je na pokraji svých citových sil? A co se stane, když chudák Bella zjistí, co jsou její nejlepší přátelé upíři. To nikdo neví ani Alice.

A co Jacob? Ten je teď v Severní Kalifornii a bojuje s upíry jiného kalibru, než jsou Cullenovi.Ale co má dělat? Před měsícem se stal právoplatným vlkodlakem a toto je jeho povolání. V Kalifornii momentálně Jake pobývá se svou životní láskou a zároveň s matkou svého budoucího potomka Leah. A vzpomene si vůbec Jake na Bellu? N ato co jí provedl? Ale ano, vzpomíná a často. Vzpomíná hlavně, když vidí Leah se zakulacujícím se bříškem. Vždy jeho tělem projede silná vlna bolesti z toho, že jí tak krutě ublížil. Chtěl by jí vidět, alespoň z dálky aby věděl, že je v pořádku.

Charlie už je proti Belliné náladě imunní. Ještě před měsícem ji chodil kontrolovat a ptát se jí jestli je v pořádku. Ale ona nereagovala. Dělala všechny domácí práce každý den, jak bylo potřeba, ale vykonávala to jako naprogramovaný robot. Charliemu dělalo její chování veliké starosti. Pak si ovšem vzpomněl na sebe, když ho opustila Reneé. Nebyl o tom o nic líp. A trvalo mu to dlouho.

BELLA:

Cítila jsem se jako rozervaná ze vnitř na kousky. Jako kdyby někdo vzal moje srdce a rozerval ho tou největší silou. Pořád si kladu ty samé otázky ty proč, kvůli čemu a podobně, ale nikdy nedostanu odpovědi. U sebe stále nosím jeho poslední slova na kousku papíru. Ty slova, která mi zničila celé to dokonalé štěstí. Tohle je snad horší než celé to příšerné počasí. Ještě, že mám Cullenovi.

Ach, ano Cullenovi. Jsou to báječní lidé a jako jediný mi úplně rozumí. Ale začínám si na nich všímat drobných detailů a mám strach, že když se jich zeptám, že utečou nebo mi budou lhát. Oboje je pro mě v tuto těžkou chvíli nepředstavitelné. Celá jejich rodina nikdy nejí. Nebo alespoň jsem je nikdy neviděla a to jsem s nimi docela často a dlouho, nikdy nepijí a připadá mi, že vůbec nespí. Takové kruhy pod očima jsem snad ani já nikdy neměla. Jejich studená kůže je taky frustrující. Každý dotek místo, aby mě ohřál tak mě rozklepal zimou. Je to celé prostě divné. Celá tahle situace je divná.

A ten Edwarda s Emmetem, jsou to úžasní kluci. Je s nimi zábava a dokážou udělat legraci snad i na pohřbu. Emmet je takový smíšek snad už od narození. Je prostě skvělý a hrozně mi připomíná Jacoba. Ne!! Nesmím na něj myslet nebo se znovu složím a to nechci. Musím znovu začít žít. Chtěla bych si zase někam vyrazit. Třeba jen s Edwardem nebo s Emmetem. Myslím, že by to bylo fajn. Nikdo mi to nemůže vyčítat. Nikdo nemá mi právo vyčítat, že začnu znova žít a s někým žít.

Po této poslední myšlence jsem se zvedla z postele a šla ke skříni. Otevřela ji a začala hledat. ,,Hurá‘‘ zakřičela jsem si pro sebe, našla jsem to. Našla jsem si světle modré tričko a khaki kalhoty. Skákla jsem si do koupelny a tam si vyčesala vlasy do vysokého koňského ohonu. Na řasy sem nanesla kapinku řasenky a na rty růžovoučký lesk. Ještě conversky a mohla jsem vyrazit ke Cullenovým. Dole jsem řekla taťkovi, že se jedu projet a pak udělám večeři a už jsem byla venku. Kupodivu nepršelo tak se mi nálada zlepšila ještě víc. Nastartoval jsem svůj ,, nový ‘‘ náklaďáček a vyrazila směr Cullenovic vila.

(Mezitím u Cullenů)

,,Jóóóó haló všichni jede sem Bella!!‘‘ volala na celý dům Alice. ,,Co tu blázníš‘‘ vyštěkl jsem na ní. Protože radovat se z toho, že sem ta zničená dívka se jede opět jen odreagovat bylo ošklivé. ,,Nevyvádím bratříčku jen počkej, jak budeš valit bulvy. A vy taky. ‚‘‘ dopověděla svůj monolog a šla otevřít dveře, protože se rozdrnčel domácí zvonek.

Alice otevřela dveře, které asi jako jediné nejsou prosklené a do obýváku vešla Bella. Už s klidem můžu říct, že sem vešla Bella. Měla na sobě světlé oblečení a vlasy také upravené tak, aby se jí zvýraznil obličej. No prostě krása. Kdybych jí tak mohl polichotit. Místo toho jsem se na ní usmál jejím oblíbeným úsměvem. Ale co se nestalo – ona se na mě usmála taky. Ten její krásný smích je nádherný. Konečně se stala proměna. Já ji miluju.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To jsem Já! (7):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!