Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To jsem Já! (6)

rybicka


To jsem Já! (6)Pokrok, moje psaní mě stále neopouští a mám tu 6 kapču s názvem - BOLEST.Nevím přesně jestli se ten název hodí,ale snad aspoň kapkičku. Snad se vám moje povídka líbí a bude ji číst dál. Dneska možná už dojde k nějakému zvratu,který asi očekáváte. Užijte si počteníčko a já jdu pokračovat. Díky za komentíky vaše Terola

Bolest

Když jsme přijeli k Jacobovi před dům bylo nám jasné, že Billy odjel se Sue pryč, abychom měli soukromý. To je od nich moc hezké, pomyslela jsem si. Byla jsem ráda, že budeme mít s Jacobem klid a nikdo nás nebude stresovat. Přesně to jsme oba potřebovali. Klid.

Odnosila jsem některé věci z auta do domu, abychom si popřípadě mohli udělat něco k snědku. Jednou jsem zaslechla, že po tom vyhládne. Tak budu radši připravená. Pokaždé, když se na mě Jacob podívá tak mi začne lehké mravenčení v podbřišku. Ale když já pohlédnu na něj připadá mi tak nějak skleslý, jakoby ho něco trápilo. Ale on je hlava dubová a mě to neřekne, když za pokus nic nedám. Vše potřebné bylo uvnitř a my si mohli jít v klidu lehnout.

(u Jacoba v pokoji)

Jake si lehnul zády ke mně a popřál mi dobrou noc. V tu chvíli mě popadl takový vztek. ,,Jaku!! Co si myslíš, že děláš? ‘‘ vypálila jsem na něj, protože jsem nechápala jeho počínání. Těšil se na tenhle den tak jako já a teď nic. To mi hlava nebere. Kdyby se mu nechtělo tak si o tom v klidu můžeme promluvit, ale on se ke mně otočil zády a vůbec nekomunikoval. Jake se na mě podíval nechápavým výrazem. ,,Co máš na mysli lásko? Snažím se usnout.‘‘ pověděl mi ledově klidný. Tuhle situaci nemůžu zvládnout. To je na mě moc. Nevím, jak se v této situaci odmítnuté ženy chovají, je to tak trapné a ponižující.

-Pohled Jacoba -

Chudák Bella. Takhle ji nemůžu trápit, ale taky jí to nemůžu říct. Nemůžu jí říct proč je dnes Billy pryč a ani to co se děje s celou La Pushskou bandou. Sami to nevíme, ale podle vyprávění rady starších to bude něco velikého. Naše těla se podle proroctví starého kmene okolo 16 roku začnou měnit. Chudák Sam už to má za sebou, teď čeká jen na nás. Jen na ty co jsou oproti jemu mladší a neví nic o svém těle. Ale mě už se to stalo. Já už vybouchl. Já už jsem vlkodlak. Ano to nadpřirozené monstrum z pohádek a bájí.

Sám tomu nemohu uvěřit je to celé moc složité. Ale těžší je to pro mě kvůli Belle. Já s ní nemohu být. Pro mě jsou to muka, protože jsem si slíbil, že ji nikdy neublížím. A teď? Teď ji tu odmítám v den, který pro nás měl být zpečetěním našeho vztahu. A jako by toho nebylo málo, existuje tu Otisk. Nejhorší a zároveň nejlepší věc pro nás vlky. Nejlepší pro to, že budeme mít věčnou lásku. Lásku, kterou nám nikdo nikdy nevezme. Budeme spojeni srdcem od prvního okamžiku, kdy se naše oči setkají. (pro mě to bohužel nebude moje milovaná Bells). A ta nejhorší? To je proto, že já už se otiskl. A teď musím mojí Bellince ublížit.

Otočil jsem se na ní a viděl její opuchlé oči. Ona plakala, až z toho usnula. Bože proč jí to musím udělat? Vzal jsem její věci, které si ke mně přivezla a odnesl je do auta. Pak vzal do náruče i ji a odjel s ní k nim domů. Slyšel jsem Charlieho, jak chrápe a tak pro mě nebyl problém neslyšně odnést Bellu k ní do pokoje. Trhalo mi to srdce, ale nic jiného mi nezbývalo. Naposledy jsem na ní pohlédl a naposledy ji políbil na čelo. Na její noční stolek jsem potichu položil rusou růži a obálku s dopisem. Věřím, že se ještě potkáme, ale snad až ji nebude bolet můj odchod a bude mě považovat za přítele. Ale sám sobě slibuju, že jí ochráním před vším nebezpečím. To ji dlužím. Otevřel jsem dveře a naposledy zašeptal ,, Miluji Tě a odpusť ‘‘

-Pohled Belly –

No to je šok. Co dělám ve své posteli a co tu dělají věci, které byly u Jaka? To je snad zlý sen. Vzbudila jsem se a byla nějaká zmatená. To se mi ještě nestalo, abych měla tak živý sen. Rozhlédla jsem se po pokoji a spatřila To. Dopis s rudou růží. Co to má být? To nechápu. Vstala jsem a popadla ze stolu ten dopis tak surově, až rudá růže spadla na zem. Otevřela a začala číst.

Moje milovaná Bello!

Nevím, jak ti to celé mám říct natož vysvětlit. Za prvé se moc omlouvám, že tě opouštím nepřipravenou a bez vysvětlení, ale bude to pro nás oba mnohem lepší. Není vina na tvé straně tak si prosím nic nevyčítej. Přál bych si ti tolik věcí vysvětlit, ale prostě nemůžu a kvůli tvému bezpečí ani nechci. Chtěl bych jen, abys mě nehledala, až bude ten správný čas já přijdu. Prosím tě o to Bello nehledej mě a dávej na sebe veliký pozor. Nikdy nechoď sama do lesů. Navždy budeš v mém srdci.

Navždy Tvůj Jacob

Dočetla jsem poslední řádky toho dopisu a nebyla schopna slova. Slyzy mi z tváří tekly proudem a nešly nijak zastavit. Stále jsem byla jako opařená. Myšlenky mi v hlavě vířili jako nějaký hurikán. Bolela mě hlava, bolelo mě srdce a zároveň celé tělo. Nemohla jsem dýchat natož mluvit. Byla jsem v transu. ,,Nééééééééééééééééé‘‘ zvládla jsem se vykřičet, protože jsem věděla, že Charlie není doma a nikdo jiný mě neuslyší. Ani nevím jak, ale najednou jsem usnula. Viděla jsem jeho obličej pak Edwardův, Emmetův a celé Cullenovic rodiny a pak už jen ten Edwardův.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To jsem Já! (6):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!