Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » To jsem Já! (5)

honeymoon


To jsem Já! (5)Psaní mě ještě neopustilo a tak tu máme další kapitolku v pořadí už pátou - ŠTĚSTÍ. Přeju hezké počteníčko a snad se vám to bude líbit. Zanechejte komentíky=)

Štěstí

Moje dny by se dali rovnat stereotypu, ale já si to nemyslím. Školní odpoledne utíkala rychle, jelikož se Cullenovi dobře starají o legraci a tak je nám všem moc fajn. Dokonce při obědě sedím s nimi. Což je pro mě velká čest, už díky tomu, že mezi sebe neberou jen tak někoho. Emmet je doopravdy velký srandista…to co předvádí s jídlem? To je děs. A Alice? To je prostě šílený blázen přes nákupy. S ní bych se asi uchodila. Vydrží v obchoďáku nejméně 5 hodin.

Dneska je sobota a mě čeká s Jakem velký výlet. Jsem s Jacobem už půl roku a nic nám nechybí. Má mě rád takovou jaká jsem a za to jsem mu vděčná. I já jeho beru se všemi těmi chybičkami. Ale jak se říká rozum oslepne a srdce radí. Dneska máme jet do Seattlu do kina na nějakou romantickou komedii. Abych vás ubezpečila v tomhle prsty nemám, ten film vybíral Jake. Než odjedeme, chtěla jsem alespoň vyprat prádlo a uvařit Charliemu nějakou dobrou večeři, aby měl co jíst až se vrátí z ryb. Rozhodla jsem se, že připravím jehněčí na víně. Tím si alespoň kapku taťku udobřím, protože nemám v plánu se dnes vrátit domů. Ne proto, že by se mi nechtělo jen cítím, že bych měla náš vztah s Jakem posunout na další etapu. A Charlie mi docela nahrává do karet, protože se netají tím, že má Jake v oblibě. Poprvé za celý svůj život jsem doopravdy šťastná. Mám skvělého přítele a kamarády, kteří jsou tu pro mě, když potřebuji.

Zrovna jsem se rozhodovala, jestli bych neměla jít pověsit prádlo ven, ale jen jsem se otočila k oknu spustil se déšť. A tak jsem vytáhla sušák a začala to něco málo věšet na něj. Jednu práci mám hotovou a teď jen dovařit to jídlo a budu mít hotovo úplně říkala jsem si.

,,Bello jsi doma?‘‘ ozvalo se z chodby. Charlie je doma, mám to akorát. ,,Ano tati jsem to já, a pojď se najíst je to zrovna vyndané z trouby‘‘ zavolala jsem za ním na odpověď. Při jídle jsme oba moc nemluvili, protože se mi to jehněčí vážně povedlo a Charlie si to hodně vychutnával. Vypadal v tu chvíli jako nějaký profesionální labužník. Když se dojedlo, pomohl mi s nádobím a pak se odebral do obýváku koukat se na baseball. Blížila se má hodinka odjezdu na rande tak jsem jen tak přemýšlela jak to tátovi říct. A pak mě napadlo, že mu to řeknu jako by se nic nedělo. A nezapomenu připomenout, že jdu na rande s Jakem. A budu ho mít na háku. Taky, že jo. Znám tátu jak vlastní boty. Spěšně jsem dala taťkovi pusu na tvář a nasedla do svého nového náklaďáčku, jenže tentokrát bylo mé nové autíčko modré barvy. A už sem vyrážela směrem do La Push za Jacobem.

,,Ahoj lásko‘‘ zněl jeho zamilovaný pozdrav. Na tu větu jsem se musela usmát, protože ji slýchávám už půl roku a pořád není dost ohraná. Já mu místo pozdravu vlepila velikou pusu. Ještě jsem spěšně stihla pozdravit Billyho,Sue a Leah, a už jsme jeli do Seattlu. Jacob mi řekl, že vyjíždíme déle a tak neví, zda to stihneme přesně na začátek filmu, ale mně to nevadilo. S ním bych šla i na konec světa. On je pro mě ten nejlepší koho si pro mě osud mohl přichystat. S ním jsem šťastná a mám pocit bezpečí. Tenhle pocit sem v Pheonixu neměla.

Film jsme stihly jen tak tak. Prostě to bylo o fous. Měli jsme sedadlo 14 a 15, takže jsem se o něj mohla opřít a vychutnávat si to jeho teplo, které z něj přímo sálalo vzhůru. Bylo nám spolu fajn. Když film skončil, měli jsme ještě nějakou chvilku než bychom se vydali domů. Jake měl hlad tak sme se rozhodli najít nějaký malý stánek s občerstvení. Po malé, ale syté večeři jsme opouštěli areál kina ruku v ruce a vydávali se na cestu domů…nebo spíš do La Push, kde se dnes bude konat naše první společná noc. Jsem napnutá jako struna. Asi tak jako, když mě Jake poprvé políbil. Cítím tam uvnitř tisíce malých třepotavých motýlků. Vím, co nás čeká i on to ví, ale necháme to osudu. Těším se na to, co přijde. Nejsem malá holka a vím, co chci. Já chci Jaka.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To jsem Já! (5):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!