Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tak to není fér! 7. kapitola

natáčení


Tak to není fér! 7. kapitolaTak tady máme 7. kapitolku. Přidávám po dlouhé době, tak se na mě nezlobte. :D Edward a Bella něco provedou ve škole. Prosím o komentáře, jak se vám kapitola líbí. Díky moc TerryBells...

                                                     

                                                                               Kapitola 7.

                                                          První den ve škole, a už zase problém!!!

 

                                                          Bella:

Nasedla jsem do Edwardova auta, a vyjeli jsme do školy.

Edward zaparkoval vedle Jasperovy motorky, když jsme vylezli z auta, všichni na nás koukali. Holky se na mě dívaly tak strašně nenávistně, že kdybych byla člověk, tak by mě to asi mrzelo, a bála bych se.

                                                          Edward:

Vystoupil jsem společně s mým andělem po boku a mířili jsme si to do školy. Všude bylo plno kluků, a ty jejich myšlenky…

„Tak u téhle kočičky bych si dal říct, snad nechodí s ním, takové pako.” A plno ještě odpornějších myšlenek. Jediné co mě napadlo bylo.

 „Bello, polib mě. Mně je jedno, že to všichni uvidí.” Koukala na mě nechápavě, ale pak se přitiska na mé rty, líbali jsme se tak tři minuty.

Pohledy všech byly na nás, a to nemluvím o sourozencích. Teď vlastně jen Emmetta a Rose.

Rose nevypadala, že by ji to překvapilo, ale Emm byl naštvaný, že jsme mu to neřekli.

  „Proč jsi to udělal, chtěl jsi počkat ještě týden. Počkej, ty jsi žárlil? Ty jsi vážně žárlil? Ale proč to nechápu...” Nemohl jsem to dál poslouchat, a tak jsem ji znovu začal líbat, bylo zvláštní, že se neodtrhla.

Všichni na nás pořád civěli. Musel jsem náš polibek ukončit, protože zvonilo.

                                                         Bella:

První hodina byla biologie, divné bylo, že jsem teď měla biologii s Edwardem, když jsem ji měla mít s Jasperem, nebo že by se mi to zdálo? Jasper mi přece říkal, že ji má mít se mnou, no co mně to tak vyhovuje. Zrovna jsme dělali laborky, nebylo to nic težkého, a proto jsme to měli asi první.

Po hodině jsme vyšli na chodbu. Tam mě začal líbat. Byl na mně přilepený jako magnet. Už jsem to nemohla vydržet, a tak jsem ho zavedla na dívčí záchody.

Začala jsem mu sundávat tričko. On nebyl nijak pozadu, když se ve dveřích objevil učitel, kterého jsme měli na biologii. Edward zavrčel, asi proto že nás vyrušil. Okamžitě nás oba poslal do ředitelny. Naštěstí už zvonilo, a tak na nás nikdo necivěl.

 „Asi máme problém,” řekla jsem tak potichu, že to mohl slyšet jen Edward.

Edward se jen letmo usmál, a přitiskl mi rty na spánek.

„Já myslím, že to bude ještě legrace.” Dál už nepokračoval.

                                                                Edward:

Potom co jsme procházeli chodbou na nás všichni zírali, a tak jsem Bellu začal zase líbat. Nějak jsme se dostali na dívčí záchodky.

Začala mi sundávat tričko, a já jí taky. Najednou se otevřely dveře, a tam stál učitel biologie.

Když se přiblížil, tak jsem mu přečetl jeho myšlenky.

Páni, ta Haleová má ale pevný kozy.” Neudržel jsem se, a zavrčel jsem.

                                                                    Bella:

Zaklepali jsme na dveře, a ředitel nás hned pustil dovnitř. Jak vidno, už byl se vším obeznámen. Učitel už byl pryč, a nás mu nechal napospas.

Ředitel mluvil zatím s klidem v hlase.

„Pane Cullene, jak je možné, že jste byl vždy ten, co nikdy neporušil školní řád, a hned když se tu přistěhuje nějaká holka.” Teď Edward celkem nahlas zavrčel, a ředitel už nebyl tak v pohodě, ale pokračoval dál.

„Nevrčte tu na mne! Hned jak se tu přistěhovala ona, tak jste porušil školní řád hned dvakrát.

Nejdříve se tedy tak nenávidíte, že málem zdemolujete celou jídelnu, a teď provádíte něco úplně opačného na záchodcích, a ještě k tomu dámských!” U toho jsem se musela trošku pousmát, ale jenom tak, že se mi nadzvedly koutky, ale ředitel si toho naštěstí nevšiml. Edward si toho všiml, a chytil mě za ruku, a v duchu mi poslal. „Zavolal rodičům, ti už tu jedou, jsou prý hodně naštvaní, ale neví o co se jedná. Myslí si, že jsme zdemolovali další místnost. No vlastně nejsou daleko od pravdy.” U toho jsem se musela pousmát, ale ředitel už to postřehl, a zeptal se mě naštvaným tónem.

„Je vám něco k smíchu slečno? Myslím, že jste oba ve velké kaši. Máte štěstí, dnes vás ještě nevyloučím, máte moc dobré výsledy, a patříte k mým nejlepším studentům, ale příště už tak shovívavý nebudu. Dnes to vyřeším pouze s rodiči. A pro dnešek jste vyloučeni,” řekl rozhořčeně.

Chytla jsem Edwarda za ruku, a poslala mu. „Super, celý den je jen náš.” U toho se mu pozvedly koutky, a jen přikývl.

Asi o patnáct minut později do místnosti vešli Esmé s Carlislem, měřili si nás velice zahanbeně.

Ředitel ukázal na dvě místa, ať si sednou.

„Pane Cullene, a paní Haleová. Dnes jste tu z úplně opačného chování vašich dětí. Dnes po první hodině šli na veřejné záchodky, a tam prováděli to, co se ve škole doopravdy nedělá. Sápali se tam po sobě, a Bůh ví co by se stalo, kdyby tam nepřišel pan učitel.”

Esmé na nás pohlédla skoumavým pohledem.

„Nevyloučím je, to by byla škoda, mají moc dobrý prospěch, a tak mají poslední varování. Na dnešek mají volno, a zítra už mohou jít zase do školy.

Můžete si to s nimi vyřídit. Děkuji za návštěvu, a doufám, že se to už nebude opakovat.

Byli jsme už na parkovišti, když nám Carlisle řekl, že si o tom promluvíme doma.

Nasedla jsem do Edwardova auta, a vyjeli jsme domů.

Doma jsme byli jako první, ale Carlisle přijel hned v závěsu.

„Zlatíčka moje, tak moc vám to přeju.” Tak toto jsem teda od Esmé nečekala.

„Esmé, já jsem jiného názoru, můžete mi vysvětlit, co jste to tam dělali?” Edward, jak jsem čekala se rozesmál na plné kolo.

„No, jestli to chceš popisovat, tak...” To by nebyl Edward, aby si nerýpnul.

„Já moc dobře vím, co jste dělali, ale na veřejnosti? Ve vašem volném čase si dělejte co chcete, mně je to jedno, ale ve škole to máte zakázané. Jasné? A vůbec máte štěstí, že vás ředitel nevyloučil, zase by jsme se museli stěhovat, a to přece nechcete, ne?” Carlisle ukončil svůj monolog, a sedl si na sedačku, nakonec jsem musela promluvit i já.

„Carlisle a Esmé, moc nás to mrzí, už se to nebude opakovat,“ řekla jsem.

 A s tím jsem vzala Edwarda za ruku a odešli jsme.

Zasedla jsem za jeho klavír, a hrála jsem nějakou písničku, co mě právě napadla. Byl hned u mě a začal hrát se mnou…

                                                             Rose:

Přijeli jsme ke škole, kde na nás jako vždy zírali, bylo mi to příjemné, a zároveň jsem je chtěla seřvat ať si hledí svého.

Někdy kapka pozornosti neuškodí.

Za námi už dojížděli Edward a Bella, vystoupili z auta, a Edward najednou zavrčel, ale velmi potichu, takže ho slyšela jen naše rodina. Najednou Belle něco zašeptal, a začali se líbat. Na chvilku jsem ztuhla, ale hned jsem se oklepala. Mohla jsem na to přijít dřív, ty jejich náhlé výlety. Kdy ona jede do knihkupectví a nic nepřiveze, a on a jeho auta.

Vážně mě to nemělo tolik překvapit.

Ale jak vidno nebyla jsem jediná, kdo to nevěděl, Emmett vypadal jako ten chlapeček na pískovišti, co mu právě někdo vzal lízátko, chudák.

Najednou Bella promluvila v tom smyslu, že žárlí. U toho jsem se musela uchechtnout.

Vzala jsem Alici za loket s tím, že půjdeme na angličtinu.

„Alice, ty jsi věděla, že ti dva spolu něco mají, že?“ Významně jsem na ni koukala.

„Jak jsi to poznala?” U toho jsem se musela uchechtnout.

„Alice, znám tě už nějakou řádku let, a myslím, že kdyby jsi to nevěděla, a teď by ses to dozvěděla, reagovala bys  jinak.” U toho se provinile dívala.

„Víš moc ráda bych ti to řekla, ale nemohla jsem. Dala jsem slovo. Když jsem měla tehdy tu předtuchu, tak to nebylo o žádném obchodě, ale viděla jsem je na louce, spolu.” Když to dokončila, smála jsem se na plné kolo.

„Slečno Haleová, je tu něco k smíchu? Jestli ne, tak odpovězte na otázku, kterou jsem předtím podal.” A sakra, já nedávala pozor.

„Dracula?” Udělal jsem u toho takový divný ksicht.

„Tak dámy a pánové, otevřete si sešity a zapište si, že Romea a Jůlii napsal Dracula.” Učitel se na mě podíval velice hnusným pohledem.

„Dávejte pozor, a to platí pro všechny. Jestli se tu budete bavit, tak z anglického jazyka neprojdete,“ ukončil svou řeč, a dál pokračoval ve výkladu. Dál jsme se s Alicí nebavily, „jen jsme pilně studovaly.”

Skončila hodina, a tak jsme s Alicí zamířily na matiku, tu jsme měly mít s Bellou a Edwardem.

Zazvonilo, ale oni dva nepřišli.

Dvacet minut...

Půlhodina...

Konec hodiny, a oni nepřišli. Jen co jsme vyšly z učebny už se knám řítil Emmett.

„Že neuhádnete co se stalo Belle a Edwardovi?” Tak teď mě zaskočil.

Alice se na něj podívala, a s úsměvem řekla.

 „Rozdávali si to na záchodech, a chytili je?” Co? No to snad ne!

„Prostě naše vědma,” prohlásil Emm.

Den dál nějak utekl, a když už jsme si to mířili domů, tak byl Emm natěšený jako kluk. Jak dětinské.

                                                     Emmett:

Když jsem se dozvěděl tu novinu, kterou nám sdělila nějaká prvačka, neustál jsem to, a začal jsem se na plné kolo smát, naštěstí u mě byl Jasper, který nedovolil, abych si lehl nazem, a plácal sebou jako ryba na suchu.

Už se fakt těším domů, teď už jen najít holky. Ať jim tu novinu oznámím.

Jak jsem nějak předpokládal Alice to věděla, ona a ty její vize.

Cestou domů už jsem si připravoval moje monology. Toto jsem zatím vymyslel:

„No bratříčku ty se nezdáš!”  Ne to je divný, nebo „Bello ty jsi v něm probudila ale zvíře!” Jo, to by šlo. Fajn první větu mám, co dálšího?

„Emme, být tebou, tak nic neříkám ani nic podobného. S Edwardem rozmlátíte skoro celý dům, a Esmé není doma, takže vás nemůže krotit,” pronesla Alice, tím pádem je to ještě lepší, budu se mu vysmívat, a ještě bude bitka. Paráda, dnešní den je lepší a lepší.

Teď si jen uchránit myšlenky. Jo už vím, složím píseň o Rose.

„Rose, Rose a zase Rose, když jsi tu nebyla, nikdo mě nesral. A teď jsi tu a tvá krása chutná jako školní jídlo.” Super, už mám první... no udělám z toho povídku.

Pak jí to někdy řeknu. Bude to něco, jako autorské čtení.

 Musím na tom zamakat. Co kdyby se to rýmovalo, a já bych z toho udělal písničku?

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tak to není fér! 7. kapitola:

 1
22.07.2012 [8:08]

NoelleEmmett je pako neuvěřitelný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon
Moc hezký těžší se na další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Jana
09.07.2012 [20:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. mona
09.07.2012 [10:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.07.2012 [7:56]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.07.2012 [20:39]

parádní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Naťule
08.07.2012 [20:00]

Supr!Vážně vtipný Emoticon !!Honem další!!!

08.07.2012 [19:34]

Clothylda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS
08.07.2012 [18:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!