Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tak to není fér! 6. kapitola Cesta domů a jak to bylo doma

Team Švýcarsko


Tak to není fér! 6. kapitola Cesta domů a jak to bylo domaTak tady máme 6. kapitolu. Tentokrát to nebude jen o Belle a Edwardovi, ale také o celé rodině. Snad se bude líbit. :D TerryBells...

Po několika hodinách jsem se rozhodla, že už půjdeme domů, ať si naše rodina nedělá starosti. Posadila jsem se s tím, že si najdu nějaké oblečení, když vtom mě jeho ruce položily zpátky na něj a řekl něco, co jsem nečekala.

„Bello, miluji tě. A přál bych si, abychom to naší rodině řekli tak za týden, abychom měli ještě nějaké soukromí.” To, co řekl, mi vyrazilo dech, ale nebylo nad čím otálet a já musela něco honem rychle odpovědět.

„Edwarde, miluji tě. Jako ještě nikdy nikoho. A souhlasím s tím, abychom to prozrazení nechali na příští týden.”

Najednou se něco u stromu pohnulo, moje smysly okamžitě začaly reagovat.

Najednou se před námi objevila Alice s bolestným pohledem a v ruce měla oblečení.

„Tady, oblečte si to, já se nebudu koukat.” Na Edwarda jsem jenom divně pohlédla a to oblečení, které nám hodila, jsme si okamžitě oblékli.

„Alice, jak jsi věděla...” Ani mě to nenechala dokončit.

„Měla jsem předtuchu, asi jsi musela na chvíli stáhnout štít, když jsi, když jsi, no to je jedno, však ty víš....” To snad není možné, jak se mi to mohlo stát? Nikdy nic takového se mi nestalo, ale nestala se mi ještě ani žádná noc podobná téhle. Tak krásná a vášnivá.

„Nechápu, že jsi mi to neřekla, vždyť jsme sestry a mně můžeš důvěřovat,” pištěl na mne ten skřítek.

„Myslela jsem, že ti to řekl Jasper. Ty se k němu poslední týden tak máš...” Zase mi skočila do řeči.

„Jasper o tom vašem románku ví? Já ho zabiju, a pak že...” utla svůj monolog Alice, co s ním má?

„Bello, musíme domů, jsou čtyři ráno a musíme do školy,” oznámil mi Edward.

Cestou domů jsme nikdo ani nepromluvili, cesta byla rychlá.

Edward otevřel dveře od našeho domu a tam stáli…

 

Emmett:

Seděl jsem na sedačce a koukal na zápas v baseballu. No nic moc, těm, kterým jsem fandil, se vůbec nevedlo. Chvíli jsem si myslel, že se potáhnu autem na stadion a tam to odehraju místo nich, ani Jasper u mě nebyl, aby mě uklidnil, no co, budu to muset zvládnout sám.

O pár minut později si ke mně na sedačku přisedl Jasper a na mě už účinkovala jeho moc, byl jsem v pohodě. Najednou se ke mně přiřítila Bella s tím, že jde do nějakého obchodu a mám vyřídit holkám, že se jen tak nevrátí.

Pak tam vpadl Edward s tím, že jede do Seattlu, ani jemu jsem nevěnoval moc velkou pozornost, a tak jsem jenom hloupě přikývl.

Už jsem neposlouchal zápas a poslouchal jsem, jak se Ed a Bella venku hádají, no asi to mají tak růžové jako já s Rose nebo Alicí.

Nevím proč, ale Jasper vedle mě chytal záchvaty smíchu.

Devět večer a domů přijely holky, byly ověšené jako vánoční stromečky a nadávaly nám, že jim ani nepomůžeme.

Vzpomněl jsem si na Bellu a její vzkaz.

„Holky, Bella vzkazuje, že jela do nějakého obchodu, myslím, že tam, kde prodávají knížky.” Nevím ani, jak se ten obchod jmenuje, já se v knížkách moc zrovna nepohybuju.

„Emmette, myslíš knihkupectví, že?” zeptala se mě Rose jako nějakého malého děcka.

„Asi,” přitakal jsem.

„Jo, a Ed jel do Seattlu, tak na něho taky nemáme čekat.” Najednou Alice měla skleněný výraz plný naštvání, ale to už u ní stála Rose.

„Alice, co jsi viděla? Řekni mi to rychle, než to zapomeneš.” Alice se probrala, ale nebyla naštvaná, byla sice smutná, ale zároveň šťastná.

„No tak, co jsi viděla?” doléhala na ni Rose.

„To nic, Rose, jenom jsem si uvědomila, že jsme nešly ještě do jednoho obchodu a zrovna dneska mají výprodej.”

Proboha, tak na takovou kravinu jsem zrovna nemyslel.

Holky a já s Japerem jsme se dívali na nějaký trapný film o upírech, taková krávovina, ale holkám se to zřejmě líbilo, protože u toho pořád slintaly.

Nějaký Nový měsíc, musím říct, že ta jedna upírka tam byla celkem kost, ani nevím, jak se jmenovala, ale byla blond, přesně pro mě.

Ten upír v hlavní roli, co byl s tou holkou, to měl v hlavě asi úplně vygumované, taková kost a on ji nechá jenom proto, aby si užila lidský život, to tak. Lidský život je na houby.

Tss, a ještě nějaký vlkodlak se do toho přisere, alespoň že i tam upírům smrděli.

No super, teď jsem si vzpomněl, jak smrdí vlkodlaci a na tváři se mi objevila směšná grimasa.

Byla půlnoc a ve dveřích se objevila Esmé s Carlislem, byli šťastní z toho, že jejich dům ještě stojí.

„No to snad ne,” zaječel jsem.

„Ahoj, Emme, taky tě rádi vidíme,” pozdravila mě Esmé.

„Pardon, na vás jsem to nemyslel. Podívejte, upír požádá tu holku o ruku a oni skončí film dřív, než stačí odpovědět, jestli si ho vezme nebo ne.” Všichni se mi začali smát, ale já to neřešil.

„Rose, máš další díl toho filmu?” zeptal jsem se, když dojely titulky.

Rose se uchechtla a šla pro DVD, byl jsem natěšený jako malý kluk.

Bylo půl čtvrté a Alice vstala ze sedačky, že si musí zajít na lov, že by to zítra nevydržela, vyběhla nahoru pro nějaké věci, nechápal jsem, proč to bere, ale nezatěžoval jsem se tím, Alice už byla pryč, jenom jsem slyšel, jak se zabouchly dveře, celkem mě to naštvalo, protože se tady koukám na další díl té ságy.

Ta holka se nabízí tomu upírovi a on ji odmítá, protože by ji mohl zranit, to je idiot. Je to stoletý panic, a když se mu holka nabídne, tak jí řekne ne. Prostě debil...

Dívali jsme se zrovna, když ta holka pila krev, je člověk a pije krev, tak to je odporný. Najednou se otevřely dveře...

                                                 

Edward:

Otevřel jsem dveře a tam stála Esmé a Carlisle.

Chudák Bella, tak ji Esmé zrovna vidět nemusela, byla celá rozcuchaná a na sobě měla jen tílko s minisukní, co jí dala Alice.

Jasper se začal šíleně nahlas smát, ale nikomu to nedocházelo, jenom mně, Belle a Alici. Mírně jsem zavrčel a on ztichl.

Alice mu začala nadávat.

„Proč jsi mi nic neřekl? Já bych to pochopila...” A další takové holčičí řečičky.

„Nemohl jsem, dal jsem slovo.” Tak se dohadovali ještě hodinu.

Všichni na ně zírali s tím, že vůbec neví, o čem to mluví.

Vzal jsem Bellu za ruku tak, že si toho nikdo nevšiml, protože se všichni koukali na ten pár snů.

Bella šla do svého pokoje a já do svého s tím, že se jdu osprchovat.

Oblékl jsem se a šel do obýváku, kde už na mě čekala jen Bella s tím, že pojedeme spolu do školy, byl jsem šťastný, že na mě počkala...


Pozor: Prosím podívejte se na mé shrnutí!!!

Bude nová povídka: Změnili jste mi život! Trailer!!!


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tak to není fér! 6. kapitola Cesta domů a jak to bylo doma:

 1
5. laura
12.06.2012 [18:52]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Leník
08.06.2012 [15:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [14:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [12:33]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.06.2012 [10:15]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!