Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 31. kapitola + Epilóg

oko


Striptíz pre Edwarda - 31. kapitola + EpilógSvadobná noc Edwarda a Belly. Dopracovali sme sa k poslednej kapitolke a epilógu. Prajem príjemné čítanie. Lolalita

Bella:

Edward ma nežne hladkal po chrbte a pritlačení telo na telo sme sa knísali na pomalú pieseň. Všetko bolo úžasné. Tento dom bol jednoducho rozprávkový a môj manžel bol princ, vystrihnutý z detskej knižky. Nemohla som tomu uveriť. Dívala som sa na naše prepletené prsty a tie rovnaké obrúčky ma len utvrdili v tom, že nesnívam.

Edward jemne sklonil hlavu a ja som sa mu zadívala do očí. Nečítal mi síce myšlienky, no aj tak mal dar, že vždy urobil to, na čo som práve myslela. Aj teraz. Nahol sa a pobozkal ma. Z krátkych a jemných bozkov sa stávali intenzívnejšie, dlhšie a naliehavejšie. Po chvíli sme sa už nedokázali prestať dotýkať. Túžila som po mojom manželovi a on po mne.

Čakali sme na seba veľmi dlho a obzvlášť on. Pohladila som ho po hrudi a sama som ho jemne tlačila pred sebou, aby sme sa dostali k tej nádhernej posteli. Edward sa pousmial. Cítila som to, aj keď sa nám pery nevzdialili ani na milimeter.

„Milujem...“ šepol a ja som mu to nedovolila dopovedať, lebo som sa zas pritlačila tesne k jeho ústam. Napriek môjmu nesúhlasu sa trocha odtiahol. „Milujem ťa,“ povedal a uškrnul sa.

„Dokáž mi to,“ šepla som udýchane, lebo v tomto som mala nevýhodu. Potrebovala som kyslík. Môj manžel si razom kľakol na kolená a ja som si sadla na vysokú posteľ. Vyložil si moje nohy na stehná a vyzul mi najprv jednu topánku a špičku nohy jemne pobozkal. To zopakoval aj s druhou. Uprene som ho sledovala.

„Edward,“ zakňučala som a on sa na mňa pozrel pohľadom neviniatka. „Uvítala by som bozky trocha vyššie,“ šepla som roztúžene. Oddane prikývol, no namiesto toho, aby sa začal venovať mojím perám alebo krku, ma pobozkal na členok. Trocha ma to pošteklilo a to ho pekne posmelilo. Odrazu bola moja sukňa vyššie a ucítila som krátky bozk na vnútornej strane kolena a keď sa jeho ruky nezastaviteľne sunuli vyššie, vypískla som a nadskočila. Edward sa na mňa pozrel a zaškeril sa. Buchla som ho do hrude.

„Nehraj sa so mnou, lebo sa začnem hrať ja a vieš, aká dokážem byť šikovná,“ pošepla som a Edward sucho prehltol. Jeho ruky však nahmatali lem pančušiek.

Jemne ho potiahol a gumička pleskla o moju kožu. Víťazne sa usmial. Bol ako malý chlapec. Samozrejme, že chcel všetko aj vidieť, a tak som v stotine sekundy ležala na chrbte a sukňu som mala takmer na hlave. Jeho neposlušné vlasy ma na pokožke stehien pošteklili a ja som sa rozosmiala a rukami som sa snažila trocha zakryť. Edward sa uvoľnene smial a doľahol na mňa. Naše tváre boli zas pri sebe a ja som už nedokázala na nič čakať. Zatlačila som na môjho milovaného a pretočila sa nad neho. Pritiahol ma k sebe a vášnivo pobozkal.

Nikdy som necítila nič tak intenzívne, ako bol nával vášne, ktorá mnou celou doslova presiakla. Naplnila ma neovládateľná túžba. Sedela som obkročmo na Edwardovi a aj on sa nasledovaním mojich pier dostal do sedu. Prestala som vnímať, čo robí moje telo. Všetko riadili inštinkty a pudy. Vášnivé bozky prerástli vo vášnivé putovanie rúk po všetkých zákutiach našich tiel. Aj to sa však po chvíli málilo.

Keď som si uvedomila, že ten zvláštny zvuk, je trhanie mojich šiat, zapojila som sa do tejto devastačnej hry. Kto by bol povedal, že mám v sebe toľko sily. Edwardova košeľa zostala bez gombíkov. Látka zavadzala a zbytočne spomaľovala moje úmysly. Edward bol s vyzliekaním dosť predo mnou, tak mi trocha pomohol. Sám si zhodil zdrapy košele a nadvihol sa aj s mojimi stehnami omotanými okolo pásu a stiahol si nohavice. Pokračovali sme v našom tanci.

Vzrušene som ho hladila po chrbte a hrýzla do ramena. Láskal mi dlaňami stehná a jemne ma na sebe pohojdával, z čoho som šalela. Nie a nie spojiť naše telá. Na chvíľu som uvažovala, že to spravím ja. Možno sa len bojí a tak som mu vplietla prsty do vlasov. Zaklonila som jeho hlavu.

„Chcem ťa, Edward,“ šepla som hlasom, ktorý mi hádam ani nepatril.

Môj manžel ma jemne nadvihol za zadoček a jeho ruka vplávala medzi naše telá. Oprel si čelo o moje a prestal dýchať. Jemne ma k sebe pritiahol a ja som cítila milimeter po milimetri, ako ma napĺňa, ako zo mňa robí ženu. Kratučká sekunda niečoho, čo sa ani nedá nazvať bolesť, len isté nepohodlie, zmizla okamžite, ako ma zas jemne nadvihol a pritiahol k svojmu telu. Som učenlivá. Stačilo mi ukázať jeden krok a tanec som zvládla na jednotku.

Začala som sa hýbať v súlade s jeho vedením. Prispôsobovala som sa jeho pohybom a držala som si svojho milovaného v tesnom objatí. Bol to ten najvzrušujúcejší tanec, aký som kedy zažila. Naše telá poznali dokonalo každý krok a boli sme zohraní, ako starí taneční pár.

Edward zadržal dych a ja som splašene oddychovala do priehlbiny na jeho krku. Myslela som, že to neudýcham a vtedy sa moje telo zrútilo v ohromnom kŕči. V prvých sekundách som vôbec nechápala o čo ide. Chvela som sa a pulzujúca extáza ma pohltila do svojho víru. V hlave som mala miliardu blikavých svetielok, ktoré sa zhasínali a rozsvecovali a z lona sa mi v presne tých intervaloch šíril pocit úžasného naplnenia. Nevedela som, čo so sebou. Tie pocity lásky, oddanosti a ďalšej túžby si so mnou robili, čo chceli.

Môj manžel sa chvíľu ani nepohol. Potom mi prebehol rukou po spotenom chrbte a druhú mi zakotvil pod bradou a rýchlo si moju tvár zodvihol k sebe. Pohľadom mi blúdil po tvári a jemne sa usmial.

„Mám rozmazaný make-up, že?“ šepla som a on sa zachichúňal.

„Si prekrásna. Ako od Piccasa,“ šepol a trochou látky, čo mu ešte visela okolo ruky, ako pozostatok košele, mi otrel líce. Zavrčala som, čo ho ešte viac pobavilo. Odpoveďou mi bolo podobné zavrčanie, ktoré laškovne uniklo z jeho hrude. Neviem, či chcel vyvolať rešpekt, ale mňa rozosmial.

Bez toho, aby nás od seba čo i len na milimeter vzdialil, sa postavil so mnou na páse a prešiel do kúpeľne. Držala som sa ako kliešť jeho širokých ramien a nechty zatínala do jeho tvrdej pokožky. Posadil ma na studené umývadlo mojím nahým zadočkom a ja som spišťala. Edward sa na mne dobre zabával. Odtrhol ten zdrap látky zo svojej ruky. Namočil uterák a ako malému dieťaťu mi začal čistiť tvár. Ja som, samozrejme, robila drahoty a bránila sa. Smiali sme sa a cítila som sa vážne šťastná. Na nič zlé sa nedalo myslieť. Užívali sme si jeden druhého.

Zaryto som ešte minimálne tri hodiny tvrdila, že nebudem spať až do rána a dožadovala som sa Edwardovej manželskej pozornosti. S každým milovaním bol nežnejší a jemnejší. Dotýkal sa ma nežne ako vzácneho čínskeho porcelánu. On bol síce neunaviteľný, ale ja nie. Myslela som, že nebude možné zaspať po tých zážitkoch, ktoré som dnes mala a vlastne ani netuším, ako som zaspala. Len dúfam, že to nebolo pri niečom dôležitom.

 

Epilóg:

Čo je manželstvo? Pre niekoho len slovo, ktoré pomenúva vzťah medzi dvoma ľuďmi, ktorý ma štátne, spoločenské alebo cirkevné uznanie. Pre mňa je to však niečo iné. Manželstvo nie je kus papiera, ale zložitá veda o delení sa. Manželstvo musí obsahovať nehu, lásku, city, dôveru a mnoho ďalšieho. Zaujímavejšie je však to, že v ňom nikdy, ale nikdy, nie ste sám. Ste tam dvaja. Dvaja, ktorí sa delia o tie šťastné chvíle, ale sú tu aj dvaja, na tie menej šťastné. Práve to, že sú pár, im uľahčuje cestu cez ťažobu života. Každý potrebuje raz za čas silné rameno o ktoré sa oprie a každý muž raz za čas potrebuje hebké objatie ženských paží. O tom je manželstvo.

Našla som šťastie, našla som lásku. Na začiatku to všetko vyzeralo priam tragicky, no teraz... Urobila som si vysokú školu. Potom ďalšiu a nakoniec ešte jednu. Užívala som si svoj manželský život, samozrejme, už ako upír. Edward nechcel spočiatku o premene ani počuť, ale predišiel mojou premenou tomu, aby som o to požiadala napríklad Tanyu. Celá rodina bola za a chceli sme si toho v živote užiť viac, než by sa vošlo do jedného ľudského. Prvé mesiace premeny boli neskutočne ťažké. Edward mi pomáhal a rovnako tak všetci členovia rodiny. Po roku som už nemala problém s ľudskou krvou. Chcela som robiť niečo zmysluplné.

Jednu sezónu som strávila na divadelných doskách baletu v jednom menšom meste. Naozaj mi to šlo, ale upíri život má aj svoje nevýhody. Nesmieme príliš vyčnievať z radu a zostať dlho na jednom mieste. Dva roky sme potom strávili na Aljaške v horách. S Alice sme si potom otvorili tanečnú školu v Denali. Nemohli sme to robiť dlho, ale bavilo nás to obe. Tanya chodila ochotne vypomáhať a viedla veľmi úspešný kurz Poole Dance. Ja som sa striptízovým vystúpeniam venovala už len veľmi, veľmi zriedkavo a aj to v pohodlí spálne. Edward sa nakoniec dočkal vytúženého striptízu aj so zmyselnou čerešničkou na záver. Milovala som svojho manžela a stále milujem. Edward pre mňa urobil všetko na svete a aj ja pre neho.

 

29. kapitola - zhrnutie


Je koniec ďalšej mojej poviedky. Ďakujem Vám za priazeň a za to, že ste ju čítali, aj keď bola miestami stresujúca a surová. Ďakujem tiež, že ste za túto poviedku mnohokrát hlasovali. Veľmi si to vážim. Naozaj poctivo čítam každučký komentár a teším sa z každého smajlíka, ktorého tu zanecháte. Som rada, že mám toľko úžasných čitateliek a dodávate mi energiu. Lolalita



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 31. kapitola + Epilóg:

 1 2 3 4 5 6 7 8   Další »
74. D.
01.08.2017 [20:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

73. ria
15.12.2013 [3:01]

riaTak som dočítať včera nestihla - brat chcel pomôcť s úlohami. No ale dnes som to dočítala. Bolo to úžasné nemohla som oči odtrhnúť. Ďakujem za úžasnú poviedku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.01.2013 [22:47]

AhaLuciaprvé, čo ma napadlo po dočítaní bolo: "............". Pri posledných kapitolách som plánovala enormne dlhý a chválou nasýtený komentár, no teraz zrazu neviem, čo by som ti napísala.
V prvom rade sa ospravedlňujem, že som nekomentovala každú kapitolu, ale bola som do tvojej poviedky tak zabraná, že som nedokázala urobiť nič iné, ako kliknúť na odkaz na ďalšiu kapitolu.
Poviedka bola úchvatná a dych berúca, originálna a brilantne napísaná. Postavy boli uveriteľné, nevtieravé a veľmi príjemné. Dej bol realistický a neraz som sa pristihla s otvorenými ústami bez slov.
A opisy?! Neskutočne si zahrala na moju predstavivosť a som naozaj rada, že si netlačila svoju predstavu do popredia, ako som si všimla u mnoho iných autorov (mám na mysli aktívne odkazy s presnými outfitmi,...).
Veľká vďaka za úchvatnú poviedku, dúfam, že ti ešte pôjdu od ruky rovnako výborné kúsky.
Emoticon

22.08.2012 [13:37]

dost silná povídka, moc se mi líbila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

70. iv
26.07.2012 [0:23]

Skvelá poviedka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

69. LeahCc
16.06.2012 [17:45]

LeahCcBylo to nádherné!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Nevím, jestli si to někdy přečteš, ale stejně si myslím, že bych tu měla nechat komentář Emoticon

Tuhle povídku jsem si četla asi čtyři hodiny a stálo to za to. Emoticon Působilo to na mě neuvěřitelně (v dobrém)
Možná to bylo občas drsné a brutální, ale s velkou dávkou romantiky a dobrodružství (aspoň tak to vnímám já) Emoticon Emoticon Zamilovala jsem se do toho Emoticon Emoticon
Všechno, i ty nejmenší podrobnosti jsi popisovala zvláštně a poutavě. Když jsem to četla, viděla jsem ten příběh před sebou Emoticon Už se mi tu nechce rozepisovat, to co píšu jsi určitě slyšela a četla nejmíň milionkrát. Emoticon
Byl to nádherný příběh a jsem ráda, že jsem si dala ten čes a přečetla si ho Emoticon
Přeju hodně štěstí do další tvorby Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

68. kacenka1409
20.02.2012 [12:26]

Na začátku jsem tuto povídku vůbec nechtěla číst a nevěřila jsem jí. Emoticon
Teď se z ní stala jedna z nejlepších povídek, které jsem četla. A to nepřeháním. Emoticon Emoticon Emoticon
Také píši. Již dlouho se odhodlávám k tomu, něco zveřejnit. Ale vždy když přečtu něco od Tebe, tak mě to přejde. TObě se jen tak někdo nevyrovná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Opravdu nádherná povídka, gratuluji ti k Tvému talentu slova. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

67. Kačka
17.12.2011 [1:45]

super, super, super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

66. anet
11.12.2011 [18:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

65. Gemm
07.12.2011 [18:48]

Gemmlepší konec si tomu nemohla dát. Emoticon
Tohle si oba dva jednoduše zasloužili a u srdce mě to zahřálo stejně tak, jako to dokázala Steph n konci Rozbřesku. Jedinečná povídka, úchvatná. Jedna z mých dvou nejoblíbenějších. Z těch nejlepších, z tý elity... Emoticon
Takže jednoduše děkuju za tak nádhernou povídku, kde si toho Bella hodně vytrpěla, ale taky se jí všechno krásně vrátilo. Dokonalost. A stejně tak jsem ráda za ten skvělý konec Tanyi. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6 7 8   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!