Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Stranger 14. kapitola

Bells a Jake


Stranger 14. kapitolaTak je tu další dílek. Na copak se chce Carlisle zeptat a jaká bude odpověď na jeho otázku? To si přečtěte. Myslím, že je zbytečné psát, abyste nezapomněli na komentáře.

14. kapitola – Nabídka a nakonec i nákupy?

Pohled bells

„Fajn nevadí, ale teďka bych se chtěl zeptat, jestli…“

*****

„Fajn nevadí, ale teďka bych se chtěl zeptat, jestli by ses k nám nechtěla nastěhovat.“ Co že? On my teďka nabídl, abych bydlela s nimi se svojí rodinou i přes to všechno. No páni, ale nebude to nikomu vadit?

„Hm.“ Odkašlal si Carlisle, zřejmě jsem nějak zamyslela.

„No, je to lákavá nabídka, ale jsi si jistý, že to nikomu vadit nebude?“ Zeptala jsem se ho a pohlédla na Edwarda. Protože ten by mohl mít problému s tím, že budeme spolu bydlet pod jednou střechou. Myslím, že všichni pochopili moji otázku a tak se pozornost obrátila na Edwarda.

„Myslím, že to nebude problém.“ Zabručel, ale moc přesvědčivě to neznělo, ale než jsem stačila, nabídnou, že si postavím domek nedaleko nebo na stejném pozemku. Začala Alice skákat po pokuji a vřískat.

„Budou nákupy, budou nákupy, budou nákupy…“ Pak se ovšem zastavila.

“A nikdo se z toho nevyvleče.“

„No, ale já mám službu, takže budu muset být v nemocnici, je mi to líto.“ Řekl otec, ale nadšení z toho že se vykroutí, nedokázal zakrýt. Alice se chvíli koukala do budoucnosti a pak kývla.

„Musím restaurovat jeden dům, jsem docela pozadu a oni to chtějí už zítra, vlastně když se tak koukám na hodiny tak dneska a musím uvařit Bells jídlo.“ Tentokrát se z toho chtěla vycukat Esme a té se to nakonec povedlo a radši rychle zmizela do pracovny, než si to Alice rozmyslí. Pomalu nás začalo ubývat.

„No já má rozečtenou jednu knížku a…“ Ani to Edward nestihl doříct a už na něj Alice skoro křičela.

„Edwarde Cullene, žádnou knížku rozečtenou nemáš a nesnaž se najít výmluvu, protože ty jedeš, ať chceš nebo ne.“

Mezitím co Alice domlouvala Edwardovi, se Emmett snažil vyplížit.

„Kampak to jdeš Emme?“ Zeptala se ho přeslazeně.

„Jdu spát.“

„Emmette ty nepotřebuješ spát.“ Zlobila se All.

„Musím na lov, dlouho jsem nebyl.“ Přidal se Jazz a musím uznat, že jeho výmluva byla dost dobrá, kdyby neměl oči čistě zlaté, což vypovídalo o tom, že byl nedávno na lovu.

„Jazzy je hezké jak se z toho chceš, vykroutil, ale oči máš krásně zlaté.“ Smála jsem se mu.

„Ty se nesměj, ty taky jedeš, ať chceš nebo ne, jinak tě osobně do toho auty nastrkám.“ Promluvila Alice ke mně a mě smích okamžitě přešel. Už už jsem otevírala pusu, ale All se na mě podívala takovým pohledem, že jsem jí radši rychle zavřela.

„No já výjimečně pojedu dobrovolně.“ Ozval se poprvé Rose a bylo vidět, jak Alici potěšila.

„Takže za hodinu tady.“ Rozkázala a už mě táhla k sobě do pokoje, prý mě musí upravit.

***

Po hodině nekonečného lítání kolem mě, mě Alice navlíkla do krásných modrých šatů, vlasy mi narovnala a lehce nalíčila. Musela jsem uznat, že mi to docela sluší. Ovšem než jsem se stihla zase nadát tak mě tahala dolů, kde už všichni poslušně čekali.

„Sluší ti to, Bells.“ Pochválila mě Rose a já se na ní jenom usmála, pak jsem pohlédla na kluky a uchechtla se, koukaly na mě s otevřenou pusou. Uchechtla jsem se, což je docela probudilo.

„Sluší ti to, Bello.“ Promluvili všichni najednou a já se musela smát, byli tak roztomilí a rozhodně jsem nebyla samo, kdo se smál All s Rose se ke mně přidali.

„Tak nastupovat. Já, Jazz Emmett a Rose jedeme jeepem a Bella s Edwardem volvem.“Rozkázala a já než jsem stihla se probrat a protestovat, byli už pryč. Nedobrovolně jsem tedy nasedla do auta s Edwardem a vyjeli jsme.

Nejeli jsme moc rychle, ale jelikož nejsem zvyklá jezdit rychleji než 180km za hodinu moc mi nezvětšilo, že si to Edward šine okolo 200km za hodinu a někdy i více.

Snažila jsem se radši nevnímat tu rychlost a pokoušela jsem se vymyslet nějaké téma, na které bychom se mohli bavit. Nic mě nenapadalo, a proto jsem se vrátila k tématu, které my fakt vrtalo hlavou, a já chtěla vědět pravdu.

„Ehm Edwarde, chtěla jsem se tě zeptat, jestli ti doopravdy nevadí, že s vámi budu bydlet, stačí to říct. Nechtěla bych, aby kvůli mně se musel někdo omezovat.“

„Ne to je dobrý nevadí a i kdyby myslím, že bych to kvůli rodině přežil.“ Odpověděl mi nezaujatě a mě začalo vrtat, jestli mu to doopravdy nevadí anebo jestli se jenom přetvařuje kvůli rodině. Sakra, nasadil mi do hlavy brouka a to pořádného.

 

Cestou jsem se ještě párkrát snažila navázat konverzaci, ale nakonec jsem to vzdala, nevypadal na to, že by se chtěl se mnou vybavovat. A proto cesta proběhla v tichosti.

Když už jsem konečně vystupovala z auta, v garáži obchodního centra nebylo mi moc dobře, ale to bude tím, že nejsem zvyklá jezdit tak rychle, moje normální rychlost byla 180km/h a to byla hranice, sice to je blízko ke 200, ale zvyk je zvyk. Jsem zvědavá, jak přežiji cestu zpět.

 

 

 

---------------

Shrnutí Další kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stranger 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!