Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce je nejlepší kompas 40. kapitola

Stephenie Meyer


Srdce je nejlepší kompas 40. kapitolaVyvěste vlajky a tři dny se radujte! Ač se to zdá nemožné, čtvrté kulatiny jsou tu. Ne, taky tomu nemůžeme uvěřit. S touto kapitolou ale přichází konečně nějaká ta akcička a myslím, že budete minimálně překvapené, snad vám nepřivodím infarkt. Dobře, tak hrozné to není, no však uvidíte. Prostě hezké počtení! kajka007 a DarkFireflies

Tohle se nemělo stát, prostě nemělo. Jistě, vyrazit si na dovolenou se svou pubertální dcerou, která se na vás téměř po každé větě podívá pohledem, ze kterého by snad i slepý četl, že to podle ní nemá v hlavě v pořádku, to byl opravdu fajn nápad.

Jenže kdo by byl počítal s tím, že budou v letadle letušky, co se vás mermomocí snaží dostat na záchod pro zaměstnance. Proč asi? To jsem samozřejmě věděl, ale problém byl, že to věděla i Car. Člověk či upír by si normálně myslel, že jej bude jeho dcera chránit a ty slečny se snažit dostat z jeho dosahu, ale pravděpodobně se budu muset smířit s tím, že to by bylo pro Carlie příliš pracné. Ona se mi normálně smála!

„Carlie? Nech toho, ano?“ zasyčel jsem, když zrovna mrkala na nějakou letušku a ukazovala jí zdvižený palec.

„Co je? Hledám si kamarádky,“ poznamenala až příliš nahlas, protože jí do uší bušila hlasitá hudba. Naštvaně jsem se odlepil od sedadla a sluchátka ji vytrhl z uší.

„Slyšela jsi, co jsem říkal?“ zeptal jsem se naštvaně a možná i trošku nahlas, protože jsem tím podnítil letušku, který se okamžitě dala do pohybu, zjistit, jestli je „všechno v pořádku“.

„Ne… A hele,“ usmála se a nechala větu viset ve vzduchu. Zlostně jsem jí zavrčel do ucha, aby to slyšela jen ona.

„Zdravím, nechybí vám něco, vše v pořádku?“ zašvitořila rádoby sladký hlasem blondýna s minisukní.

„No, mně nic, ale jemu toho chybí…“ zamyslela se a prudce se mi podívala do očí. Modlil jsem se, ano já jsem se modlil, aby neřekla to slovo, co začíná na s a končí na x a které jí kolovalo v hlavě stále dokola a dokola. Zamračil jsem se na ni a zatnul pěsti. „Třeba smysl pro humor,“ zakončila svou řeč s úsměvem a rukou letušce naznačila, že může odejít. A ta tak i s nechápavým výrazem učinila.

„Máš štěstí, že jsem v letadle, jinak bych…“ Ne, tohle prostě nešlo, už zase si okamžitě nasadila sluchátka a dělala, že mě nevidí. Naštvaně jsem se zabořil do sedadla a litoval, že jsem nebyl přísnější rodič. Nicméně když byla Esmé na třídních schůzkách, tak se prý ostatní rodiče bavili o tom, že takové jsou všechny lidské děti. Znechuceně jsem si odfrkl.

 

„Pokračujte k východu a hezky pomalu, jen do sebe nevrážejte, ano?“ rozezníval se celým letadlem hlas letušky s mikrofonem, co zběsile mávala rukama na všechny strany. Protočil jsem očima.

„Něco ji bolí?“ Naklonila se ke mně Carlie se stále zacpanýma ušima. To, že je ji slyšet víc než letušku, ji evidentně moc nezajímalo.

„Ne, jenom si myslí, že jsou lidi pitomí a neví, že když se jim řekne doleva, tak nemají jít doprava,“ poznamenal jsem spíše pro sebe.

„Cože?“ zeptala se bez špetky zájmu v hlase. Má to vůbec cenu? Ne, nemá. Mávnul jsem rukou, ústy naznačil, že nic, a nechal se břichem nějakého pána v letech postrkovat kupředu. Car jen kývla hlavou a dál si potichu rapovala do rytmu. Že prý miluje ženy nebo co…

 

Carlie se mnou začala komunikovat, až když jsme přijeli k domu a jí se vybil mobil.

„Na pláž?“ vyhrkla šťastně s rozzářenýma očima, už zase vypadala jako moje malá holčička. Šťastně jsem se usmál, a i když jsem věděl, že by se jí mohlo něco stát, přikývl jsem.

„Dobře, ale jen tak, abych na tebe dohlédl, ano?“ ujistil jsem se a vysloužil si naštvaný pohled á la už jsem dávno dospělá, tak si moc nemysli. Povzdychl jsem si.

„A domluvím se tu?“ zeptala se, když si z obrovského kufru vytahovala plavky s ručním a strkala je do plážové tašky. Nad její otázkou jsem se ale musel od srdce zasmát.

„Zlato, víš, my jsme na Floridě, takže anglicky by ti měli rozumět,“ smál jsem se. Tvářila se, jako bych jí strčil do pusy citrón, a ne jí odpovídal na otázku.

„Moc vtipné, čau.“ Zavřela za sebou dveře a pár kroky překonala vzdálenost mezi ní a plážovým pískem.

Celou dobu jsem ji sledoval z okna a ani neměl v plánu s tím přestat. Pochyboval jsem, že by si toho nebyla vědoma, a tak jsem se ani nedivil, když si osušku naštvaně roztáhla pár metrů od moře a nepřítomně se na ní rozplácla.

Netrvalo dlouho a u její hlavy zakotvil nějaké kluk, mohl mít tak sedmnáct a podle jeho myšlenek ji už delší dobu pozoroval. Zavrčel jsem a ještě víc se nosem natlačil na okno. Vedli spolu na můj vkus docela krátkou konverzaci, když ji pozval na zmrzlinu. Bolestně jsem zakňučel a zaťal pěsti.

Carlie se zkušeně otočila na okno, u kterého jsem sídlil. Rychle jsem zvedl hlavu a nenápadně si začal prohlížet strop.

„Počkej,“ pokusila se o milý tón, ale v hlase se jí jasně značil vztek. „Musím se zeptat bráchy, má mě tu hlídat,“ dopověděla otráveně a už se zvedala a mířila k domu. Já jí dám takovýho bráchu, že…!

„Počkej, tak by klidně mohl jít s náma, ne?“ usmál se. Podlejzák.

„Tak to v žádném případě, on je…“ rychle se na mě podívala a andělsky se usmála, „staromódní, řekněme. Počkej chvilku, ano?“ ujistila se a znovu se rozešla.

Přešel jsem ke dveřím a čekal.

„Tati?“ sykla potichu přes dveře. Otevřel jsem je, opřel se o futra a pozvedl jedno obočí.

„Copak, ségra?“ opáčil jsem jí ironicky a na poslední slovo dal velký důraz.

„Můžu? Prosííím,“ sepjala ruce a házela po mně jeden prosebný pohled za druhým.

„Tady máš můj mobil, budu ti volat co deset minut z pevné linky,“ řekl jsem a z kapsy vytáhl telefon, který jsem jí následně vrazil do ruky.

„Tatí…“ zakňučela, ale už předem věděla, že má smůlu. „Dobře. A peníze?“ Nechápavě jsem se na ni podíval. „Prosím?“

„Pokud vím, tak tě pozval, tak by ti to měl jako správný gentleman zaplatit, pletu se snad?“

„Jdu,“ oznámila mi a se stále naštvaným výrazem pokračovala na pláž, kde vzala toho chudáka za ruku, a rychle ho táhla pryč. Ani ty věci si neposbírala.

Pohled Carlie:

Nesnášela jsem to, nesnášela jsem, když mluvil, jak z jiného století. Ne, pozor Carlie, on je z minulého století! opravila jsem se v duchu a jen okrajově si uvědomovala, že za sebou stále táhnu toho kluka a že už jsme minuli tři stánky se zmrzlinou.

„Wow, holka zastav, už nemůžu. Ty máš ale výdrž,“ zafuněl a prudce zastavil. Omluvně jsem se na něj podívala. No co… Když bydlíte v domě, kde jsou všichni superrychlí a supersilní, tak si zkuste být superpomalej a superslabej. Dlouho byste nevydrželi, věřte mi.

„Promiň, nechtěla jsem. Doma chodíme… rychle,“ zasmála jsem se a udělala k němu krok. „Chceš se někam posadit nebo tak něco?“

„Ne, to je-“ nedořekl, protože ho přerušilo vyzvánění telefonu. Mávla jsem rukou, abych mu naznačila, že má počkat.

„Jsem-v-pořádku,“ odsekávala jsem a užuž chtěla telefon položit, jenže mě zastavil pisklavý hlásek Alice. Určitě jsem si doma nechala nějaké úžasné plavky. Protočila jsem očima.

„Car, poslouchej mě, běž domů, hned!“ zakřičela na mě, ale než jsem stihla cokoliv udělat, ten kluk mi mobil vytrhl z ruky a zahodil ho.

„Co to… Mm, mm.“ Jeho ruka mi v půlce věty zacpala ústa a znemožnila mluvit či křičet. 


Proč mám pocit, že to nikdo nečekal? :) :D Tak co, uhádne někdo z vás podstatu tohoto problému? Budeme rády za každý komentář, i malého smaila. Děkujeme! ♥


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce je nejlepší kompas 40. kapitola:

 1 2 3   Další »
23. Adus15
03.06.2012 [10:48]

Adus15 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. Wera
30.05.2012 [19:43]

Wera Emoticon Emoticon

21. Domik
30.05.2012 [18:08]

Domikmoc se těším na další díl!

20. Terushka
29.05.2012 [18:47]

úžasné...a letím vyvěšovat vlajky na počest čtyřicáté kapitolky :)) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. martty555
29.05.2012 [17:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Mňamka
29.05.2012 [15:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2012 [12:45]

no to snad neeee Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon proč umí Edward číst myšlenky kdž je neposlouchá????? Snad jí neublíží Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jinak parádní puberťačka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2012 [10:08]

marcellekruci, to je ale konec Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2012 [9:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. E.T.
28.05.2012 [23:40]

Koukám se, že těch smajlíků je tu požehnaně. Po pravdě musím říct, že začínám mít v hlavě guláš, ale to určitě není vaše vina holky. Snad přidáte další kapitolu dřív, než stihnu pozapomenout, co bylo v předešlé. Napínáte nás docela dost a já doufám, že Carlie někdo pomůže, pokud si s tím klukem neporadí sama. Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!