Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce a myseľ - 7. kapitola

Sraz Ostrava!!! 34


Srdce a myseľ - 7. kapitolaV tejto kapitolke sa dozviete kto Edwarda udal. A ako na to zareaguje? Pekné čítanie.

Bella:

Na letisku som bola za pár minút, keďže to nebolo ďaleko. Problém bol v tom, že tam je veľa ľudí, a ja neviem, či sa dokážem tak dobre ovládať, aby som tam mohla vstúpiť. V očiach by nebol problém, pretože som pre každú príležitosť nosila vo vrecku šošovky. Stála som pred letiskom a čakala na svoje rozhodnutie. Som schopná tam vojsť a nikoho nezabiť? Na čo toľko riskovať, keď Edward je aj ak pravdepodobne už v Taliansku. Na čo by tu ostával ďalšie dva dni.

Chcela som sa otočiť a odísť, ale nedalo mi to. Síce som na diéte len necelé tri týždne, ale už predtým som sa dosť slušne ovládala, a keď je len malá šanca, že tam Edward je, tak sa mu chcem skúsiť ospravedlniť. Vošla som dnu a prebodávala pohľadom každého človeka, ktorý prešiel okolo. Snažila som sa čo najviac vyzerať ako človek, ale aj tak sa po mne pár ľudí otočilo. Pomalým krokom som sa dostala k veľkej tabuli, ktorá ukazovala časy letov. Za päť minút by mal odletieť let do Talianska. Možno to nevýjde, ale aj tak to musím skúsiť. Rýchlo, ale pre mňa pomaly, som sa dostala až k pracovníčke letiska.

„Prosím, mohla by som sa spýtať, či je na najbližšom lete do Ríma muž menom Edward Cullen?“ opýtala som sa najslušnejšie ako som len vedela.

„Prepáčte, ale takéto informácie nemôžeme poskytovať len tak hocikomu,“ odpovedala mi. Dostala som paniku. Ubehli možno už aj tri minúty a ja som nevedela čo mám robiť.

„Ale... hm... Ale on má bombu!“ skríkla som po nej tak, že sa pár ľudí otočilo a rýchlo zutekali z letiska. Pracovníčka na mňa vyvalila oči a hneď začala telefonovať.

„Mali ste pravdu, taký muž je na palube. Prosím, mohli by ste tu počkať, aby ste ho identifikovali?“ opýtala sa ma a ja som jej prikývla. Bola som šťastná, že som zastavila Edwarda odletieť, ale neuvedomovala som si za akých okolností.

 

Odvtedy čo som „udala“ Edwarda, ubehlo len pár minút, ale jeho som stále nevidela. Ja som čakala na lavičke aj s tou ženou, ktorej som to povedala. V tom momente som videla ako vedú Edwarda v putách dvaja muži, pravdepodobne ochrankári. Teraz mi došlo, čo som to spravila. Môžu ho súdiť ako teroristu. Môžu ho zavrieť. Má vôbec nejaké záznamy ako Edward Cullen? Ale on nemá ani rodný list, takže aj to im môže byť divné. Začala som zrýchlene dýchať, aj keď neviem prečo. Tá ženská, čo tam bola so mnou, ma chytila za rameno.

„Ste v poriadku? Zľakli ste sa toho muža, keď ste ho uvideli?“ opýtala sa ma. Ja som na ňu vytreštila oči. Nevedela som čo jej odpovedať. Síce som dosiahla to, že Edward neodletel, ale teraz som mala ďalší problém, ako jeho aj mňa z toho vykrútiť.

„Hm... nie. Ja len asi som sa zmýlila, to nie je ten muž, o ktorom som vám hovorila,“ šepla som jej ospravedlňujúco. Ona sa len na mňa matersky pozrela, pretože nebola práve najmladšia, a chcela niečo povedať, ale to už pri nás stáli dvaja muži v oblekoch.

„To ste vy, čo ste nahlásil tú bombu?“ opýtal sa ma jeden z nich.

„Áno, ale to bolo len nedorozumenie...“

„Toto nie je sranda, slečna. Musíte ísť s nami a identifikovať toho muža,“ povedal nekompromisne. Ja som sa stiahla a cupitala za ním. Prišli sme až k dverám, kde bol pravdepodobne Edward. Dokonca som ho aj počula ako sa panicky pýta, čo tam robí. Teraz mi bolo ešte horšie.

„Počkajte tu dokým vás nezavoláme.“ Prikývla som mu a oni vstúpili dnu. Namiesto nich vyšli dvaja ochrankári, ktorých som videla ísť s Edwardom v putách. Čakali tam so mnou, aby som nebodaj neutiekla. Pýtali sa ma na veci ako koľko mám rokov, či má rodičov, a odkiaľ viem, že má Edward bombu. Našťastie pri tej poslednej ma jeden z tých chlapov v oblekoch zavolali do vnútra. Keď som vošla dnu videla som ako Edwardovi padla sánka.

„Bella? To si zo mňa robíš srandu? Prečo?“ Šokovane kýval hlavou a ja som nevedela čo mu odpovedať. Chvíľu som tam len zmätene stála a sledovala jeho reakciu.

„Prepáč, ja som nechcela... Prosím, pustite ho ja som sa zmýlila,“ snažila som sa ich obmäkčiť, ale oni boli nekompromisný.

„To mi je jedno, musíme ho prehliadnuť.“ Potom sa na mňa ten muž otočil a celú si ma premeral.

„A vy si nemyslite, že z toho vyjdete len tak? Falošné obvinenie je závažný trestný čin a z polície si tu nikto nebude robiť srandu, rozumiete?“ Prikývla som a chcela odísť. Ale pre istotu som nepočuteľne pre ľudské uši, Edwardovi povedala, že ho počkám vonku. Ten sa na mňa len spoza vlasov naštvane pozrel. Ja som otvorila dvere a k môjmu počudovaniu tu stály ďalší muži v oblekoch. Mohla som si myslieť, že ma nenechajú len tak odísť.

„Prosím, mohla by ste ísť s nami?“ opýtal sa ma jeden z nich. Ja som prikývla a nasledovala ho. Našťastie on išiel predo mnou aj s ostatnými a išli sme cez zadnú uličku, kde nikto nebol. Normálny človek by im nemohol utiecť, ale ja nie som ani človek. Rýchlo som sa otočila a utekala opačným smerom. Dúfala som, že tam bude nejaká cesta na únik, ale bolo tam len malé okienko, z ktorého to bolo dosť vysoko, ale pre mňa to nie je žiadny problém.

Keď som sa strkala cez okno, započula som, ako jeden z tých chlapov zanadával a rozbehol sa mojím smerom. Asi mu došlo, že tam nie som. Dokým dobehol až k oknu, ja už som bola dole. Rozbehla som sa smerom k lesom a nepočúvala rozhovor tých mužov, ktorí nechápali, ako som utiekla.

 

Po hodine som sa nenápadne ukryla v stromoch blízko letiska a čakala na Edwarda. Videla som, ako stále von vybiehajú nejaký muži, ktorí ma hľadajú. Možno to pre mňa nebolo dobré, ale mne sa uľavilo, že teraz im skôr záleží na tom, aby ma našli a že na Edwarda kašľú.

 

Čakala som ešte asi takých tridsať minút, keď konečne vyšiel. Vedela som, že pôjde mojím smerom, pretože ma cíti. Nenápadne sa rozbehol za mnou, ale keď bol pri mne tak len urazene prešiel okolo.

„Edward, prepáč...“

„Bella, uvedomuješ si, čo si spôsobila? A prečo si to robila? Čo som ti urobil?“ Naštvane sa rozbehol do lesa a nevšímal si či idem za ním.

„Edward, ja som sa ti len chcela ospravedlniť za to všetko a nevedela som ako to mám urobiť. To, že máš bombu, zo mňa len tak vyšlo,“ ľútostivo som mu povedala a dúfala, že to zaberie. Edward zastal na menšej lúčke a vážne sa na mňa pozrel.

„Vážne si sa mi chcela ospravedlniť?“ opýtal sa ma.

„Jasné,“ povedala som trochu veselšie, pretože sa konečne upokojil.

„Takže to prijímaš?“ S úsmevom mi prikývol.

„Aj za tú bombu?“ On sa len tomu zasmial.

„O tom sa ešte porozprávame. Vieš, že ma kvôli tebe kompletne prehľadali? Dokonca mi robili aj análne vyšetrenie,“ povedal mi. Ja som sa neudržala a začala sa nekontrolovateľne smiať. Pravdu povedať, neviem si predstaviť ako to pri upírovi prebiehalo, ale rada by som to videla.

„Vážne, Bella? Takto sa mi chceš ospravedlniť?“

„Prepáč, ale toto bola podpásovka,“ povedala som mu so smiechom. On len prekrútil oči a rozbehol sa hlbšie do lesov.

„Dobre, Edward, počkaj na mňa.“ Rozbehla som sa za ním s neutíchajúcim smiechom.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce a myseľ - 7. kapitola:

 1
13.05.2012 [21:33]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.05.2012 [20:56]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Roel
13.05.2012 [14:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.05.2012 [13:58]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
13.05.2012 [12:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!