Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce a myseľ - 16. kapitola

Paul


Srdce a myseľ - 16. kapitolaBella nám odkryje niečo z toho, čo má v úmysle. Pekné čítanie.

Bella:

„Je vo Forks,“ oznámila nám Alice svoju víziu.

„Dobre. Pôjdeme vlakom alebo budeme utekať?“ opýtal sa Nath. Alice sa zamyslela, ale potom sa radšej pozrela na Jaspera.

„Budeme utekať. Chcem to mať čím skôr za sebou,“ odsekol bez záujmu a ja som len nemo pozerala ako môžu plánovať vraždu svojho brata. Nechcela som sa znovu hádať, tak som radšej len mlčala.

„Mali by sme si ešte pred cestou zaloviť,“ povedal Nath a ostatní prikývli.

„Mohol by si vyskúšať zvieraciu krv, tie krvavo červené oči sú desivé,“ šepla som, aj keď som poznala jeho odpoveď.

„Dobre,“ povedal a ja som sa zastavila a zmätene som ho sledovala.

„Vážne?“ opýtala som sa akoby som ho zle počula.

„Ty pre mňa riskuješ život, ja by som mohol pre teba spraviť aspoň to málo.“ Keď to povedal, pozrel sa na mňa tým svojím okúzľujúcim úsmevom, ktorý som tak milovala.

„Čo máte v pláne?“ opýtala som sa ich, zatiaľ čo sme pri splne mesiaca opúšťali New York.

„Neviem, prídeme do Forks a zabijeme Edwarda,“ povedala pohŕdavo Alice a ja som len žasla nad tým, že oni mohli byť niekedy rodina.

„Vážne? A taký detail, že ich je päť a my sme len štyria, vám neprekáža?“ opýtala som sa ich a predbehla Natha, aby som sa im mohla pozrieť do očí.

„Možno áno, ale oni nevedia, že prídeme, tak to nebudú čakať. A my máme ešte tú výhodu, že máme teba, tak ani Edward nebude tušiť, že sme na blízku, tak ich všetkých zabijeme,“ vysvetlil mi Jasper, ale ja som na mieste zastavila. Ostatní môj pohyb opakovali a hneď im došlo, že Jasper nemal niečo hovoriť.

„Všetkých? Čo si myslel tým všetkých?“ opýtala som sa ich so zvýšeným hlasom.

„Bells, to si mohla čakať. Keď pôjdeme po Edwardovi, ostatní ho budú chcieť brániť a bez obetí sa to nezaobíde. Buď oni alebo my, Bella. Včera sme si to vysvetlili,“ povedal mi Nathaniel akoby o nič nešlo.

„Čože? Nath, ty robíš z jednej zbytočnej vraždy päť. Do toho nepôjdem s vami,“ oznámila som im otočila sa späť do mesta. Po pár sekundách ma samozrejme Nath chytil a obopol ma rukami okolo pásu.

„Bells, zlato, počúvaj ma. My im naschvál neublížime. Pôjdeme len po Edwardovi. Pre teba to urobíme tak, že ho vystriehneme samého, dobre? Ostatných necháme na pokoji. Ty sa do toho vôbec nemusíš zapájať. Potrebujeme len tvoj štít. Budeš niekde ďalej, len aby nás Edward nepočul. Máme čas, pretože do Forks našou rýchlosťou prídeme do troch dní, tak nám ešte ostane skoro celý mesiac. Bella, pomôž mi,“ šepol mi do ucha a potom ma pobozkal vrch hlavy.

Pomaly ma pustil zo svojho náručia, aby som náhodou neutiekla. Ja som sa k nemu otočila a prikývla. Nath sa usmial a pobozkal ma na pery. Neviem prečo, ale nebránila som sa. Ešte včera by som mu jednu vlepila, ale dnes nie. Dnes mu musím ukázať, že som s ním, a že mu pomôžem, zatiaľ čo budem rozmýšľať nad mojím plánom.

 

S Nathom som išla do lesa, ktorý bol pár kilometrov od mesta. Alice s Jasperom išli trochu ďalej, pretože chceli súkromie. Rozmýšľala som nad tým, že možno aj oni majú nejaký plán. Veď prečo by pomáhali Nathovi, s ktorým sa poznajú len dva roky, zatiaľ čo Edward je ich brat polstoročie. Ale potom, prečo ja chcem pomôcť Edwardovi, ktorého poznám pár mesiacov, a nie Nathanielovi, ktorého poznám od mojej premeny? Zatriasla som hlavou. Nath nemôže nič poznať.

„Bella, ideš?“ zobudil ma Nath z mojich myšlienok. Rozbehla som sa za ním do krovia, zatiaľ čo on číhal na pár jeleňov.

„Chceš jedného?“ opýtal sa ma a ja som sa naňho zmätene pozrela. Nikdy sa o svoju korisť nedelil. To som sa u neho naučila už dávno, tak prečo teraz? Chcel si zaručiť, že neodídem? Odpoveďou mi bol Nath utekajúci za jedným z jeleňov, tak som sa rozhodla, že tu jeho dobrosrdečnosť využijem a utekala som za ním. Chudák zviera nestihlo ani zareagovať a už som sala jeho krv. Po pár sekundách som hodila jeho bezvládne telo na zem a otrela si pusu od tej sladkej tekutiny.

„No tak toto určite nechutí ako ľudská krv, to ti môžem zaručiť,“ povedal mi Nath s tím jeho hollywoodskym úsmevom, ktorý som mu opätovala.

„Mali by sme nájsť Alice s Jasperom,“ povedala som mu.

„Dobre, cestou si môžem nájsť ešte nejaké nevinné zvieratko,“ zasmial sa Nath.

 

Edward:

„Ideme na lov?“ opýtal sa ma Emmett.

„Nie, boli sme pred chvíľou. Nebuď nenásytný, dobre?“ povedal som mu drzo.

„Nechaj môjho macka, keď chce loviť, tak bude loviť,“ povedala mľaskajúcim hlasom Rose a ja som sa jej len zasmial.

„Vy si robte čo chcete, ja sa idem prejsť,“ odsekol som im.

„Prejsť? Edward, nejdeš snáď do Bellinho domu, že?“ opýtala sa ma Rosalie neveriacky.

„Vážne si to o mne myslíš? Nie, nejdem do Bellinho domu. Spokojná? To už je za mnou, nechcem sa za to už trápiť, je to jej rozhodnutie,“ povedal som jej a odišiel. To si fakt myslí, že som taký zúfalec, že nedokážem myslieť na nič iné ako na Bellu? Dobre, niekedy to tak bolo, ale teraz je to inak.

Ona ma nechce. Ľudské city sa menia a tie upírske asi patrili Nathanielovi. Život ide ďalej. Zo začiatku som to nevedel prejsť a snažil som sa jej zapáčiť pri každej príležitosti, ale život je taký. Niečo vezme a niečo vám dá. Teda mne vždy len berie. Rozmýšľal som nad tým ako by to dopadlo, keby som neodišiel. My by sme spolu ďalej chodili, ona by zmaturovala, asi by sme sa vzali a ja by som ju premenil. Čo potom? Povedala by mi, že ma už nemiluje? Alebo by to dopadlo inak, ak by si ma pamätala? A prečo si ma dofrasa nepamätá?

„Cullen?“ začul som svoje meno z niečích úst. Jacob. Tak toto som potreboval. Asi som nemal provokovať osud tým, že som si myslel, že nič horšieho sa mi už stať nemôže.

„Čo robíš na našom území?“ Chcel som dodať nejakú urážku, ako psisko, ale nebudem to ešte zhoršovať.

„Ja? Čo ty robíš v meste? To ti nestačilo, keď si tu bol naposledy a nechal si za sebou spúšť?“ štekol po mne a ja som sa automaticky postavil do obrannej pozície.

„Pokoj, ja som sa neprišiel biť. Tvoj ešte len príde! Prídem aj so svorkou a zabijeme aj tú tvoju podarenú rodinku! To ti vôbec nevadí, že ste zabili Bellu?!“ vykrikovalo na mňa to decko akoby nič.

„Prestaň ma obviňovať, dobre?“ skríkol som po ňom, ale on na mňa použil niečo horšie ako slová alebo útok. Svoje myšlienky. Ukázal mi Bellu potom, ako som odišiel. Ako ležala v lese na mieste, kde som odišiel, ako nejedla, s nikým sa nebavila a to všetko len kvôli mne. Ale potom mi ukázal to najhoršie. Ako Bella skákala z útesu.

„Prestaň!“ zvreskol som a chcel som po ňom skočiť, ale ďakoval som posledným zvyškom svojich nervov, že som vydržal. Ale on, samozrejme, neprestal. Ukázal mi, ako skočil do vody po ňu a nenašiel ju tam a hneď potom pohreb. Ako tam jej rodičia a priatelia plakali. Neuniesol som to. Neuniesol som, ako som Belle ublížil a ako teraz ubližoval tento psisko mne. Chcel som, aby cítil rovnakú bolesť ako teraz ja a to sa dalo len jediným spôsobom.

„Bella žije! Áno, ty psisko! Je upír! Alice ju potom páde zachránila a premenila! Stretol som ju v Seattli a šťastne žije s ďalším upírom a zabíjajú ľudí! Aké to je? Tvoja láska je tým, čo najviac nenávidíš!“ chrstol som mu to do tváre. Jacob na mňa naštvane pozeral a ja som sledoval jeho reakciu. Stalo sa to čo som očakával a čo som v tomto momente aj chcel. Vybuchol a zaútočil na mňa.


Snáď sa kapitolka páčila a týmto by som sa chcela na niečo opýtať. Mám naplánované dva konce a chcem sa opýtať, aký by sa vám viac páčil. Koniec s Nathanielom alebo s Edwardom? Dúfam, že mi zanecháte komentár aj s odpoveďou. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce a myseľ - 16. kapitola:

 1
20.07.2012 [23:21]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon s Edwardem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.07.2012 [23:02]

BellaSwanCullen8samozrejme že s Edwardom! Emoticon Emoticon Nathaniela neznášam Emoticon Emoticon
skvelá kapča Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BabčaS
20.07.2012 [21:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lelus
20.07.2012 [21:39]

s Edwardom Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!