Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Soumrak - prolog

Polštáře 1


Soumrak - prologPro upíry jsou roky jako pro nás hodiny, znamenají pro ně příliš málo. Takže co kdyby Cullenovi svůj příjezd do Forks posunuli dejme tomu... o 13 let? Jak by to bylo s Bellou? A jak by pak dopadlo jejich setkání?

Hlavní zlomový bod mého života, samozřejmě až na moje narození, nastal v mých sedmnácti letech. Tehdy jsem se rozhodla žít po zbytek střední školy ve Forks s mým tátou Charliem, protože moje máma Reneé měla nárok být po nějaký čas sama se svým druhým mužem Philem. Přestěhovala jsem se, i když jsem Forks a věčný déšť v něm nesnášela. Ale pak jsem tu objevila slunce. Bylo mé vlastní a jmenovalo se Jacob.

Nejdřív jsme byli “jen“ nejlepší přátelé, ačkoli on chtěl víc, na rozdíl ode mne, nebyla sem si jistá. A pak se z něj stal vlkodlak, jen tak, prakticky přes noc. A ke všem těm problémům, které z toho plynuly, jsem se ještě přidala já. Bez problémů jsem přijala, že je vlkodlak a celý jeho svět s upíry a smlouvou, a nakonec i jednu věc… otisk.

Stala jsem se Jakobovým středem vesmíru a cítila jsem, že nemůžu dlouho odolávat jeho podmanivému dvoření. Nestál mezi námi již jeho věk, protože se fyzicky stal velmi rychle pětadvacetiletým kulturistou, ale jeho nesmrtelnost, přes kterou jsem se ovšem časem naučila přenést a  pak už naší lásce nestálo nic v cestě.

Po tom, co jsem dokončila střední jsem nastoupila na pedagogickou fakultu ve Phoenixu a o dva roky později se tam přistěhoval i Jake a začal chodit na policejní akademii, chtěl být Charlieho nástupce. Toho roku jsme se také vzali, v La Push, samozřejmě. Když mi bylo dvacettři, rok po dokončení školy, porodila jsem dvojčátka Josepha a Elisabeth.

A druhý extrémně zlomový bod, který odchýlil cestu mého života úplně jiným neznámým a nemyslitelným směrem se udál, když mi bylo pětadvacet, učila jsem na střední ve Forks, Jake dělal Charliemu zástupce a dvojčatům byly dva roky. Byl to jediný příjezd, jediné setkání…

 

další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Soumrak - prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!