Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sorry, I can´t be perfect 7. kapitola


Sorry, I can´t be perfect 7. kapitolaTak po hodně dlouhém čekání je tu další díl. Všem se omlouvám, že mi to tak trvá, ale díky škole nemám moc času. Tentokrát je tady návštěva Belly a odhalení její minulosti z pohledu Emmetta a Rose takže se máte na co těšit. Všem se omlouvám, ale dílek je kratší.

Sorry, I can´t be perfect

7.kapitola

Emmett

 

Když nám Bella vyprávěla svůj příběh musel jsem uznat, že toho hodně zažila, ale to co jsme se potom dozvěděli mi vyrazilo dech. Tak Aro mi chtěl oženit bratříčka, no aspoň by už nebyl nejstarší panic na světě. Ale co mi vyrazilo dech nejvíce bylo, když Victorie řekla, že Bella spala s Caiem a půlkou Arovy gardy, fíha ta holka má teda páru no, ale stejně si to ověřím.

 

„Je pravda to co Victorie řekla?“ zeptal jsem se Belly a ta se jen usmála a odpověděla

„Jo pravda to je jeto totiž jediný čas kdy necítím bolest s odchodu Edwarda. Tak, že jsem se musela ve Volteře nějak zabavit.“

 

Ale to už její pohled padl na Tanyu, která se přímo lepila po Edwardovi, no jo náš Edík má na sobě MUCHU CECE. Na to se Edward šíleně rozchechtal a já se sám sebe musel zeptat co se mu tak líbilo vždyť tu nikdo nic vtipnýho neřekl.

 

„Ne Emmette nikdo tu nic vtipnýho neřekl, ale ty jsi si myslel něco vtipnýho.“

„Jo a to by mě zajímalo co? Když o tom vůbec nic nevím.“

„No přesněji jsi si mysle toto  ´Ale to už její pohled padl na Tanyu, která se přímo lepila po Edwardovi, no jo náš Edík má na sobě MUCHU CECE.´ a Tanya, ale opravdu vypadá jako Mucha Cece, nebo se spíš tak chová, že jo Tanyo.“

„Dovol, ale ty mě miluješ tak se tak chovej a taky mě objímej.“ Začala si zpívat do kola a já se popadal za břicho tak to abychom zařídili blázinec pro upíry, když to tak půjde dál. Edíííííí se nám zbláznil do Bellííííííííííí a Tanya se nám zbláznila do Edíííííííííííííííííí no a to by potom ten milostný trojúhelník mohl skončit pěkně v blázinci. Edíí bude spát s Bellííí a Tanya se na to bude pěkně dívat,hups to sem si zas něco myslel, když na mě začal Edward vrčet ups tak nám tady pan panic na nic začíná vystrkovat růžky. Houby vždyť je upír tak že zoubky.  Sakra Emmette to si zase zvoral to tě Edík zabije a ještě u toho bude tančit. No, ale teď se zase rozchechtela Bella fakt nevím co je tu směšnýho.

 

„Nic jen ty Emme jinak tu opravdu není nic směšnýho. Snad možná ještě Tanya.“ Řekla Bella a to už na ní Eda koukal jak tele na nový vrata fakt ten jeho pohled se nedal vydržet a já se v momentě vále smíchy na zemi a nakopnutá kobyla, kterou chtějí poslat  na záchod.

 

Rosalie

 

To se mi snad zdá tak Bella má tak šílený život jen díky tomu debilovi no tak to je teda šílenost. Z mého uvažování mě vytrhl až Emmett, který se válel smíchy na zemi jako nakopnutá kobyla, kterou chtějí poslat na záchod. Bože můžeš mi říct proč sem si vzala takový ho vola. Já se s něho jednou zblázním a dopadnu jak Aro. Možná, že sem si ho vzala jen protože je dobrý v posteli nebo že ho mám ráda. Rosalie mysli, ksakru mysli vždyť ty ho miluješ tak proč o něm smýšlíš jak o debilovi, když je to tvůj ušáček.

Do háje jak já bych teď nejraději byla někde sama s tím mým ušáčkem. Ach ale sem ráda, že se mu zase vrátil ten jeho roztomilý smysl pro humor. Och jak já ho mám ráda kdyby mu někdo chtěl něco udělat tak ho na místě zabiju to přísahám, ach jak mi chyběl ten jeho nádherný smích.  Tak krásně se nesmál od té doby co ten debil Edward opustil Bell, vím nikdy nevypadalo, že jí mám ráda, ale já ji jen záviděla , to že může mít děti a já ne. Jak bych chtěla dítě, ale vždyť můj manžel je na půl dítě tak to mi to aspoň vynahrazuje jak já ho zbožňuju.

Bože, ale už mi ta Tanya leze na nervy jak se tu furt vykrucuje svojí obří zadnicí a lepí se na Edwarda a přitom by se Edward nejraději lepil na Bell. Ikdyž se mi to těžko přiznává tak Bella je dokonce krásnější něž já. Bože Rose ty už snad měkneš kde je ta tvoje pověstná tvrdá maska, která nic neukazuje, žádné city prostě nic.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sorry, I can´t be perfect 7. kapitola:

 1
1. tewíseQ
28.09.2011 [14:44]

prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím POKRAČOVÁNÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!