Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sorry, I can´t be perfect 3. kapitola


Hele lidi je tu další díl, ale předem varuju beru antibiotika takže mi to trochu leze na mozek tak to bude možná krapánek vtipný díl, kdyby se nelíbil pište komenty, ale i stížnosti a pak bych ho mohla skusit nějak předělat. Tady se konečně dozvíme co řekla Jane Belle a jak na to Bella a Cullenovi reagovali? A co si myslel Aro když posílal Jane pro Bellu.

Sorry, I can´t be perfect

3. kapitola

Bella

„Isabello jsem tu proto že mně sem poslal tvůj otec chce abys přijela na návštěvu když už ses ve Volteře víc jak pět let neukázala. Nezlob se, ale byl to rozkaz a znáš Ara ten když si něco umane tak to musí mít.“

„Já  se na tebe nezlobím Jane jen mně naštval Aro a to už včera takže myslím, že i když jsi dostala rozkaz tak ho nedodržíš jen mu předej můj vzkaz a nejlepší bude přes myšlenky, aby zase nemyslel, že ho před celou Volterou zesměšňuju. ´ Pokud si myslíš, že přijedu po každé když řekneš tak se pleteš otče a mimochodem mám sto chutí ti nakopat zadek.´ můžeš jet Jane a nezapomeň mu říct, že se doma objevím za tři měsíce.“ S tím jsem se otočila na Vicky a vyrazila ke svému autu a ani jednou jsem se nepodívala na Cullenovi a Vicky se jen na Jane otočila a zeptala se jí.

„Jane až to vyřídíš co kdyby sis vzala volno a přiletěla dlouho jsem nebyla na pořádných nákupech?“

„Je to dobrý nápad Vick, ale nevím jak na to zareaguje Aro, protože je teď poměrně ve stresu z toho, že mně musel poslat za jeho vlastní dcerou, která se odmítá dostavit k němu na návštěvu aspoň každých pět let.“

„No tak se aspoň pokus a já už půjdu nebo mně Is zabije a to bych ty nákupy fakt nestihla.“ Odpověděla jí Vicky a sedla si ke mně do auta a já vyrazila rychle domů.

 

 

Edward

 

No tak to si ze mě dělá srandu nebo ne. Já jí opustím pro její dobro a ona se spolčí s prvním upírem na kterého narazí a ještě se nechá Arem adoptovat, ona je fakt magnet na potíže a to hodně velké, protože jako dcera Ara má snad stejnou cenu jako sám Aro a tak by po ní někdo mohl jít.

Musím okamžitě za Carlislem a promluvit si o tom . Proto jsem hned po tom co opustili parkoviště nehleděl na to že tam Volturiovi zůstali a běžel jsem do nemocnice za Carlislem. Vešel jsem za ním do pracovny a on se hned strachoval co se stalo.

„Můžeš být v klidu no aspoň relativním, protože jsme se dozvěděli nemilou zprávu a to tu, že Bells je adoptovaná dcera Ara dneska pro ni do školy přijela Jane a Bella jí s spolu s pozdravem pro Ara poslala do pr*ele.“ Řekl jsem mu docela naštvaně ve zkratce a čekal na je ho reakci.

„Synu a myslíš, že to mám říct Esmé víš jak by jí to ranilo a to si Bella vůbec  neuvědomila, že takhle z Volturiovími jednat nemůže. Počkat tys říkal, že je dcera Ara.“

„Ano říkal jsem to, jsem na sebe i na ní hodně naštvaný, protože jak víš jsem jí opustil, aby se nestala jednou z nás a ona se spolčí s prvním upírem na kterého narazí a ještě k tomu se stane dcerou Ara. Ona snad největší magnet na potíže na planetě.“ Ještě chvíli jsme si povídali a pak Carlisle skončil v práci a jeli jsme domů kde si ještě promluvíme se zbytkem rodiny.

 

Aro

 

Ach už je to dlouho co tu naposled byla Is proč se neukázala a neozvala? Chci jí vidět, ne já jí musím vidět vždyť je to moje dcera. Ach jak se mi stýská. Co asi dělá? Už jsem na to přišel pošlu pro ní, jó já jsem ale hlavička, že mně to nenapadlo dřív no nic, ale koho bych tak poslal. No tak koho pak tu tak máme Alec- ne ten by se jí zase pokusil svést a to by nedopadlo dobře fajn tak toho si škrtám,  no tak kdo tu je dál Felix- ne s tím by se zas jen  vyspala a nechala ho být, nepotřebuju tady upíra, který furt brečí protože ho nechala, no tak dál kdo by tam mohl jet . A už jsem na to přišel Jane a Demetri  a ne to nepude  jestli pošlu Jane a Demetriho společně tak se možná nevrátí ani za měsíc, že je ty dva musela dát zrovna do hromady a už to mám pošlu jen Jane a potom jim nechám týden na to ať se z Demetrim vyblbnou. Jsem to, ale hlavička chytrá a hlavně, že tu bude ano ona musí přijet už se mi stýská a ani ty myšlenky už nemám srozumitelný. Vstal jsem a vydal se ke dveřím za kterými držel stráž Felix a tiše fňukal.

„Felixi nech už toho a zajdi pro Jane potřebuju s ní mluvit a jestli ještě budeš brečet tak tě nechám zavřít do vězení, protože se to nedá poslouchat.“ S tím jsem zase zavřel a šel si sednout za stůl a přemýšlet. Co to plácám vždyť  já nikdy nepřemýšlím to za mně obstarává Marcu a to mně přivádí na otázku kde vůbec je dlouho jsem ho neviděl. Vtom někdo zaklepal.

„Jane pojď prosím dál a posaď se.“

„Pane co si přejete?“

„Jane víš kde je teď momentálně Isabell?“

„Jistě že vím pane chcete ještě něco?“

„Ach ano, aby si pro ní zajela stýská se mi a už nedokážu ani pořádně myslet.“

„Samozřejmě pro ní zajedu, mohu už jít.“

„Jistě a jak se vrátíš tak za mnou i s Demetrim přijdete.“

„Jistě.“ Sotva to dořekla byla zase pryč  a já mohl zase přemýšlet , no jo ale o čem bych tak mohl jenom přemýšlet, no jo vždyť už vím jak se asi dělají děti? No nic půjdu se někoho zeptat.

 

Jane

 

Aro se v poslední době choval dost divně chodil po hradě a každého se ptal na blbosti a navíc jsem měla tušení, že mu na mozek začala lest senilita, no nic dal mi úkol tak ho splním. Seděla jsem v letadle a přemýšlela o Aro, když jsme na jednou začali přistávat aha tak jsem se trochu zamyslela. Tak auto jsem měla na letišti tak jsem se vydala ke škole na které by měla studovat společně s Vicky a opravdu když jsem tam přijela vycházela právě ze školy, ale na parkovišti stáli ještě Cullenovi, hm že bych se zeptala Carlisla jestli může upír trpět senilitou. No můžu to zkusit.

Vystoupila jsem a jedna z Cullenů přišla ke mně a zeptala se.

„Zdravím Jane, potřebujete od nás něco.“ V duchu jsem doufala, že mně Is odmítne a pošle mně s nějakou kravinou  zpátky a že tady Cullenovi zůstanou dost dlouho abych si mohla promluvit s Carlislem.

„Alice můžeš se uklidnit po vás nic nechceme.“řekla jsem jí a otočila se na Is

„Isabello jsem tu proto že mně sem poslal tvůj otec chce abys přijela na návštěvu když už ses ve Volteře víc jak pět let neukázala. Nezlob se, ale byl to rozkaz a znáš Ara ten když si něco umane tak to musí mít.“ Hned na to mi odpověděla a já už věděla, že mám vyhráno.

„Já  se na tebe nezlobím Jane jen mně naštval Aro a to už včera takže myslím, že i když jsi dostala rozkaz tak ho nedodržíš jen mu předej můj vzkaz a nejlepší bude přes myšlenky, aby zase nemyslel, že ho před celou Volterou zesměšňuju. ´ Pokud si myslíš, že přijedu po každé když řekneš tak se pleteš otče a mimochodem mám sto chutí ti nakopat zadek.´ můžeš jet Jane a nezapomeň mu říct, že se doma objevím za tři měsíce.“ No tak na to jsem pro jistotu jen kývla a Is se chystala k odchodu dokud na mně nepromluvila Vicky.

„Jane až to vyřídíš co kdyby sis vzala volno a přiletěla dlouho jsem nebyla na pořádných nákupech?“

„Je to dobrý nápad Vick, ale nevím jak na to zareaguje Aro, protože je teď poměrně ve stresu z toho, že mně musel poslat za jeho vlastní dcerou, která se odmítá dostavit k němu na návštěvu aspoň každých pět let.“

„No tak se aspoň pokus a já už půjdu nebo mně Is zabije a to bych ty nákupy fakt nestihla.“

Hned jak nasedla do auta tak a odjela spolu s Is šla jsem ke Cullenovým.

„Alice přeci jenom bych něco potřebovala,nevíš kde bych našla Carlisla.“

„No toho bys našla v nemocnici, ale pokud máš čas tak počkej raději do večera než se vrátí domů, byla bych nerada kdybys někoho v nemocnici vysála.“

„Jo to je dobrý nápad a můžeme jet k vám.“

„Jo v pohodě.“ Tak jsem nasedla do auta a jela za Alicí a Jasperem do jejich domu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sorry, I can´t be perfect 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!