Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sorry, I can't be perfect 1.kapitola

Stephenie Meyer


Tak a je tu první kapitola. Bella náhodou narazí na Cullenovi co se stane? Ja se Bella zachová? A co udělají Cullenovi?

Sorry, I can't be perfect.

1.kapitola

Bella

Je to už 50 let, co mě opustil a já zůstala sama, dokud se na mě nepřišla Viktorie pomstít za jejího Jamese, ale když mě viděla zoufalou a odhodlanou zemřít, zrodil se jí plán, jak mi víc ublížit. Místo toho, aby mě zabila, mě přeměnila a potom mi řekla, že to udělala proto, aby nebyla jediná s šílenou bolestí po tom, kdo jí opustil. Nakonec jsme spolu zůstaly a dohodly se, že začne pít zvířecí krev, abychom nemusely stále cestovat, ale abychom se také mohly někde usadit. Po několika letech jsme vydělaly velké peníze na akciích a něco málo na modelingu. Já vystudovala čtyři vysoké školy a několikrát střední a Vicky na tom byla stejně.

 

Nyní se stěhujeme do nového města kde nastoupím na vysokou v oboru Psychologie a Vicky jde na obor Chirurgie, protože díky mému daru necítíme lidskou krev. Abych nezapomněla mám hned několik darů a podle Ara jsem nejmocnější upírka a proto když jsem nepřijala jeho nabídku na místo v gardě mně nechal odejít, prý aby si ze mě neudělal nepřítele. Při té vzpomínce jsem se musela usmát. Právě přijíždíme k městu Edmonton v Kanadě. Dům jsme si koupili kousek za městem.

Právě jsem vystupovala u domu, když ke mně přiběhla Vicky.

„Is ty máš opravdu dobrý vkus, tohle je senzační. Děkuju.“ Já se jen pousmála, protože na mně bylo koupit a vybavit dům a na Vicky obstarat nějaká pěkná auta a taky bohužel oblečení, bohužel proto že je šílený maniak, kterého zastaví jen to, že já si postavím hlavu a táhnu jí pomocí svého fyzického štítu do auta.

„Vždyť víš, že mně to baví, ale myslím, že tady nemáme oblečení takže jedem na nákupy a ty se kroť.“ Mluvila jsem k ní jako k malému dítěti, protože se tak i občas chová a to je i jako upír starší než já.

„Skvělý už potřebuju nový šatník a tady toho oblečení taky moc nemám.“ Když to říkala tak se uculovala jako malý dítě a to mně při tom už táhla do svého  BMW, který si pořídila před týdnem.

 

Byly jsme zrovna v obchodě ze spodním prádlem, když k nám od vchodu dovála vůně čtyř upírů a já zůstala v šoku stát, protože jsem si všimla jedné z upírky, byla  to Alice, když jsem se otočila viděla jsem i Rose a Esmé s nimi tam potom byl taky Jasper, který  jim sloužil jako věšák aspoň myslím, protože byl ověšen taškami jak vánoční stromeček. Vicky byla zrovna v kabince a tak na mně zavolala a jak jsem se otočila moji vůni to doneslo až k nim a oni zůstali v šoku stát na místě, ale já věděla  co musím udělat, oni mi ublížili tak já si před nimi budu hrát na tvrdou a nedostupnou ledovou královnu, proto jsem se na ně jen podívala a šla za Vicky.

„Skvělý tohle si vem, v tomhle kompletu ti Demetri jednoznačně podlehne.“ Utahovala jsem si s ní, protože když jsme byli před pár lety ve Volteře a ona ho potkala tak se jí zalíbil a já to vždycky používám proti ní, když už nechci nic zkoušet a ona to moc dobře ví a taky ví, že kdyby mně neposlechla tak by šupem jela do Voltery a já řekla Demetrimu pravdu. Když uznala, že semnou už žádné nákupy nebudou tak si vzala věci a šla je zaplatit, ale když si všimla Cullenů, kteří na nás čekají chtěla je na místě zabít a tomu jsem musela zabránit.

„Vicky jedem nebo ty nákupy byly poslední a já zavolám Arovi ať pro nás pošle, že jsme si to rozmysleli a jeho nabídku příjmem.“ Řekla jsem jí na rovinu a Cullenovi měli strach, protože naše  oči byli černé jako uhel, ale to bylo jen kvůli tomu, že jsem použila svůj dar a kdybychom potkali upíry, kteří se živí krví zvířat, protože by na nás z největší pravděpodobností zaútočili.

Než jsme stačili vyjít z obchodu zastavila mně Alice.

„Bello jseš to opravdu ty?“ zeptala se jako by mě nikdy jindy neviděla a vlastně mně neviděla díky mému štítu museli si myslet, že jsem mrtvá, protože já zemřela když odešli a opustili mně.

„Ne nejsem Alice, Bella kterou jste znali je mrtvá a už se nikdy nevrátí.“

 

S tím jsem od ní odešla do auta a přemýšlela o mém návratu do Voltery, abych nezapomněla byli jsme tam trochu déle a Aro mně prohlásil za jeho dceru, prý abych byla chráněná, protože jsem nejnebezpečnější upír. Pche to spíš on, aby si chránil zadek nebo mu ho v nejbližší době nakopnu, moc dobře ví, že mi má hlásit kde se momentálně nacházejí Cullenovi a on si mlčí tak tohle mu rozhodně nedaruju.

 

Alice

 

Je to už 50let co jsme opustili Bellu a Edward se s toho stále nedostal, nechtěla jsem nic říkat, ale zavinil si to sám neměl jí opustit po tom co jí James napadl. Ach je to už dávno co jsem viděla svojí nejlepší kamarádku, jak se asi má? Má vůbec děti a vnoučata? Žije ještě? Ach tyhle otázky si pokládám už dobrých 20let.

Dnes jsem konečně někoho vytáhla na nákupy jela se mnou Rose, Esmé a můj miláček Jasper.  Žijeme právě v Kanadě v Edmonton a já už se těším až nastoupíme do školy, přistěhovali jsme se sem před 2 dny a hned se nahlásili ve škole. Já a Jasper jsme si vybrali Filozofii, Rose a Emmet si vybrali Psychologii a Edward po dlouhém dohadování nastoupí také do školy a to na Chirurgii.

Ale zpět k tématu tak začneme spodním prádlem, potom kalhoty a sukně, pak trička a topy a nakonec boty. Musím se pochválit jak to mám vymyšlený. Tak a můžeme vyrazit, všichni jsme šli nejdříve do jednoho malého obchůdku z prádlem, ale moc hezkých kousků tam neměli tak jsme se přesunuli do dalšího, ale jak jsme vešli tak se mi tady něco nezdálo a já nevěděla co, až když jsem uslyšela mně známý hlas jak na někoho volá mi to došlo jsou zde i jiní upíři a jedním z nich je Victorie. Doufám, že se nebude chtít mstít za Jamese, ale když jsem se otočila na osobu na, kterou volala tak jsem zůstala v šoku, byla to Bella. Bože to upírství jí ještě přidalo na kráse až Rose zalapalo po dechu. Ale najednou jsem se zasekla, protože jsem viděla její oči byly černé jako uhel, dlouho nebyla na lovu a ještě se pohybuje mezi lidmi, to je chce zabít nebo co. Když si nás všimla Victorie tak jsem myslela, že se na nás vrhne a to jsem ani neslyšela jejich rozhovor když mně z přemýšlení vyrušil hlas Bells.

 

„Vicky jedem nebo ty nákupy byly poslední a já zavolám Arovi ať pro nás pošle, že jsme si to  rozmysleli a jeho nabídku příjmem.“ona se zná z Arem a bylo jí nabídnuto místo v gardě a podle toho jak o tom mluvila tak asi hodně vysoké místo. Victorie jí poslechla a už odcházeli, ale já chtěla mluvit z Bellou.

„Bello si to opravdu ty.“

„Ne nejsem Alice, Bella kterou jste znali je mrtvá a už se nikdy nevrátí.“

S tím odešla a z nás se zase staly přízraky, které nežijí. Už jsem dokonce nechtěla nakupovat, ale chtěla jsem být doma, proto jsem všem řekla.

„Jdeme domů tam to dořešíme.“ Všichni se na mně chápavě podívali, ale v jejích očích se značil smutek tak jako v těch mých. Společně jsme došli k autům a odjeli domů kde k nám hned přiběhl zbytek, protože slyšely jak Esmé vzlyká, protože znovu ztratila nalezenou dceru.

„Alice co se stalo?“ ptal se vyděšeně Carlisle, který jen tak tak držel vzlykající Esmé.

„Carlisle z Belly je upírka a my jí dnes potkali a ona nás od sebe odehnala s tím, že naším odchodem zemřela žalem. Ale nebyla sama kdo tam byl, s ní tam ještě byla Victorie družka Jamese a myslím, že kdyby jí Bella nezadržela, že by se na nás s chutí vrhla. Ale co mně šokovalo nejvíce, je to že se zná z Arem a to osobně, protože jí řekl a to přesně: Vicky jdeme nebo ty nákupy byly poslední a já zavolám Arovi ať pro nás pošle, že jsme si to rozmysleli a jeho nabídku přjmem.“  Teď se na mně všichni kdo s námi nebyli na nákupech dívali jak na zjevení, které jím přináší špatné zprávy, ale nejhůř na tom byl asi Edward, protože se jeho mysl určitě musela zabývat Bellou, která asi zabíjí lidi pro potravu, protože v mých vzpomínkách viděl její černé oči, které byly temné jako noc.  Mně se, ale v hlavě honily myšlenky typu: Uvidím jí ještě někdy? Odpustí nám? Bude s námi? Co jsme jí to provedli? A jediný kdo zná řešení je jen a jen Bella a jen ona rozhodne jak se bude chovat k nám a jak se tím pádem my budeme chovat k ní.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sorry, I can't be perfect 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!