Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Snová Lady - 14. kapitola

 No není to nádherný pár?


Snová Lady - 14. kapitola14násta kapitola. Či už konečne vyriešime našu záhadu, to uvidíte. Diel som dala +15, lebo sú tam popisované isté scény, nie je to zase až také hrozné, ale bolo treba dať aspoň upozornenie. Tak, dúfam, že ma nezabijete, už som mala 3 vyhrážky a čoskoro si idem asi meniť identitu:D. Príjemné čítanie, praje Rosie.

Ok, ešte pred tým, než ma začnete zabíjať a preklínať a ja ešte neviem čo, mám na Vás jednu veľkú prosbu. Ako každý z nás, niekedy nastanú chvíle, kedy sa necítime dobre a preto by som Vás veľmi chcela poprosiť, aby každý, kto si prečíta túto kapitolu, alebo čo i len náhodou narazí na tento odkaz, na toto shrnutie: klik vloží takéhoto smailíka. :)* - možno že si na neho pamätáte, už raz boli takéto smailíky niekomu venované. Je to niečo, ako objatie, povzbudenie. Ani mi nemusíte napísať komentár, len poprosím, toho smailíka, na to zhrnutie. Ďakujem.

 

A taktiež Vám, veľmi, veľmi ďakujem za tie krásne komentáre, lebo vy ste naozaj úžasní!!! A proste ja nemám na Vás slov, veľmi mi skrášľujete dni. Hoci, včera som mala trochu strach, keď ste ma chceli zabíjať :D ale inak, ďakujem, veľmi, veľmi pekne.:)

 

Venované:

eMuske, EdBeJi, Blackstar, Ronnie, Viktorii, Scherry, Dorianne, DAalice, Izzie22, Hellokity, Ariane, TayLoORiSsOoCuTeE, Eternity, Cornelii, Nessie, eElis, Rosalie7, Jenn, Mime19974, ClaudiiRosalie, Smili, Elie_Darrem, Ctenarke, Izzie22, Lumo12, Nikki, Lettynke a Raily 96.

 


 

 

14. kapitola

V ten istý večer, zaklopal na moje dvere Ben. Bolo to asi 20 minút, čo som prišiel z lúky. Bál som sa, aby si nemyslel, že sa neradujem s nimi. Len... Nechcel som tam byť, všetci sú šťastní a aj ja chcem byť.

„Smiem?“ spytoval sa a ja som prikývol. Podišiel ku posteli, kde som sedel a posadil sa pri mňa.

„Ja viem, čo ťa trápi a... ono to trápi aj moju sestru. Som skoro presvedčený, že ona tiež miluje teba, preto aj vtedy ušla, ale jediné, čo vám stojí v ceste, je jej tajomstvo. Neveril by som, že to niekedy práve ja poviem, ale ty si to zaslúžiš. Poviem ti Bellin príbeh, prečo je taká, aká je, prečo robí, to čo robí a prečo má tie záchvaty.“

Zmätene som prikývol a Ben pokračoval...

„Ešte pred tým, ako sme prišli sem, bývali sme v Madnesville, štát Montanna. Všetko bolo dokonalé. Rodičia mali skvelú prácu a dve bláznivé deti, mňa a Bellu. Všetko to začalo, keď som mal 7 rokov a Bella 5. Mama dostala lepšiu prácu, lenže to znamenalo, že by sme doma ostávali sami. Do novín dali požiadavku o opatrovanie. Náhodou sa prihlásil náš sused. Damon Stearan. 45 ročný muž, ktorý už poberal dôchodok. Mal problémy s nohami, takže bral invalidný dôchodok. Rodičia boli z neho nadšení a aj mne s Bellou sa pozdával.

Milovali sme ho, bol pozorní, hrával sa s nami a bolo nám s ním super. Prešli dva roky a on sa stále o nás staral. Možno to už ani nebolo potrebné, ale on chcel a rodičia boli tomu len radi. A potom sa to začalo meniť. Stearan bol fajn, ale Bella začala byť divná. Mávala veľa modrín a nejako stíchla. Už ani so mnou sa nechcela hrať, baviť. A pri Stearanovi bola nesvoja. Rodičia modriny pripisovali jej mladému veku. Všetky deti mali vtedy modriny a aj ja. Takže sme si toho nik nevšímali, boli sme naozaj hlúpi.

Lenže po čase, sa rodičia prestali o nás tak zaujímať, ako predtým. Bol tu Stearan a to im stačilo, skôr sa zaujímali o svoju kariéru. Mne sa to všetko prestalo páčiť vtedy, keď som si všimol rezné rany na Belliných rukách a stehnách. Bola utiahnutá, ako nikdy, so mnou sa už vôbec nebavila.

Pýtal som sa jej na to, čo sa stalo, od koho to má, ale ona len zakrútila hlavou a rýchlo odišla. Nechápal som tomu všetkému, ale rodičia, sa o to nezaujímali, aj keď som im to apeloval. Bol som asi jediný, ktorý som ju tak dobre poznal, aby som vedel, že nie je niečo v poriadku. Všetko som pochopil až jedného dňa, kedy ma uvoľnili z vyučovania, lebo som sa pobil s jedným chalanom. Vtedy som už mal trinásť a Bella jedenásť. Stearan ešte stále ku nám chodil, veď to bol náš sused a vždy rodičia boli radi, keď sme neboli doma sami.

V škole som sa pobil a ten chalan mi zlomil nos. Po tom, čo mi ho napravil doktor, som bol poslaný domov. Už keď som sa blížil ku domu a počul som divné pišťanie, sa mi to nezdalo. Zrýchlil som krok a prudko som otvoril dvere. Obraz, ktorý som mal pred očami sa mi vryl bolestivo do pamäte. Chcel som ho zabiť a to okamžite.

Stál pri schodoch, nahý a za ruku držal Bellu, ktorá bola len v nohavičkách. Uplakaná, s hlbokou ranou na tvári sa mu pokúšala vyšklbnúť. Nerozmýšľal som a vrhol sa na neho, pokúšal som sa ho dať od Belli čo najďalej, ale on bol až príliš silný a po pár ranách, ktoré som utŕžil, som sa zrútil na zem. Vtedy som ho počul zašeptať prvý a posledný krát tú vetu.

„Je to len sen zlatíčko, len sen,“ šeptal a približoval sa ku Belle. Do otvorených dverí, ktoré som zabudol zavrieť sa vtesnali susedia, ktorí bývali oproti. Asi počuli môj a Bellin krik. Pán Gorens mal v rukách poľovnícku pušku a skoro bez rozmýšľania ňou vystrelil po Stearanovi. Našťastie ho zasiahol. Hoci len do nohy, ale aspoň niečo. S prudkým výkrikom dopadol na zem pri Bellu, ktorá už asi vtedy bola v hlbokom šoku.

Stále opakovala len to, je to len sen, len sen. Vzal som ju do náruče a odniesol na pohovku. Suseda, pani Gorensová, sa hneď ujala Belli a začala jej ošetrovať rany. Ja som volal rodičom a pán Gorens na políciu a sanitku. Doktor, ktorý prehliadal Bellu, skonštatoval, že bola zneužívaná. Chcel som jeho smrť. Rodičia sa od tej chvíle o nás začali lepšie starať a vyčítajú si toho naozaj ešte dodnes.

Bella sa z toho prekvapivo skoro dostala. Bola dieťa a asi sa nejako s tým vyrovnala. Vedela, že ten zlý “bubák“ jej už neublíži a tak sa jej strach stal nehmatateľným a vrátila sa ku svojmu životu. Bola šťastná, usmievavá a nejavila skoro žiadne známky, že by jej niekedy niekto ublížil.

Prešli ďalšie štyri roky. Bella pätnásť a ja sedemnásť. O Bellu som sa už toľko nestaral. Začali fungovať hormóny a ja som sa díval za všetkými možnými dievčatami. Chcel by som to všetko vrátiť späť. Bol to deň, ako každý iný. Raňajky, pozdrav s rodičmi, škola, obed, škola a príchod domov. Bolo to prvý raz, čo Bella neprišla domov. Mala byť skôr, ako ja doma, keďže ja som mal sedem hodín a Bella len päť.

Volal som rodičom, ale ani oni sami sa jej nemohli dovolať. Vyzváňali jej, ale nebrala to. Dostal som strach, či náhodou Stearan neušiel z väzenia. Ale tak to nebolo. Asi hodinu na to, volala rodičom Bellina triedna učiteľka. Ich autobus, sa skrížil s kamiónom. Hovorila, že skoro nik nebol zranený, lebo to stačil autobusár ubrzdiť, ale že sa Bella buchla prudko do hlavy a zatiaľ sa nezobudila.

Okamžite po mňa prišli rodičia a išli sme za Bellou. O dva dni na to sa zobudila, ale keď sme povedali slovo SEN, ona, dostala nejaký zvláštny kŕč, zle sa jej začalo dýchať a upadla do kómy, v ktorej bola ďalšie tri dni. Doktori ju vyšetrovali a prišli na to, že je to nejaký druh šokovej choroby. Rozpamätala sa na minulosť a v tom slove videla hrozbu, teda hlavne jej mozog a bol vždy pripravený pri zmienke tohto slova vypnúť.

Od doktorov dostala injekcie. V nich je látka, ktorá automaticky naštartuje mozgovú funkciu, takže neupadne do žiadneho šoku, či kómy. Ide o to, že je dosť možné, ak si nevpichne injekciu, bude počuť to slovo a upadne do kómy, nikdy sa z nej nepreberie, alebo mozog ukončí funkciu jej orgánov, zomrie.

Ona ti to nemohla povedať Edward, čo i len myšlienka na to slovo, je ťažká. V ten večer, keď si jej povedal, že ju miluješ, prišla domov s ďalším záchvatom. Stačilo tak málo a už to začalo. Nikdy sa toho nezbaví, tak to tvrdia doktori. Ale od vtedy, čo si tu, je omnoho veselšia. Ale pochop ju. Ona si je stopercentne istá, že čoskoro umrie.

Spáva maximálne štyri hodiny denne, je to šialené. V snoch ju sleduje, bojíme sa. Zabíja ju to a ja som si myslel, že keď si prišiel do jej života ty, všetko to bude lepšie. Bola tak šťastná a tak veselá a ja dúfam, že som teraz spravil niečo preto, aby ti konečne otvorila tvoje srdce. Všetko je to len kvôli nemu. Nenávidím ho z celého srdca, ale nenávidím aj sám seba, keby som bol všímavejší, mohol som to všetko zastaviť.“

Stratil som reč a všetko sa mi pred očami rozmazalo. Ben mi ukázal v mysli tú scénu, bola mierne rozmazaná a niektoré detaily chýbali, ale vidieť tak Bellu mi trhalo srdce. Ja zistím, v ktorom väzení je a zabijem ho. Moje srdce sa trhalo. Ja som ju nútil, prežiť to znovu, ubližoval som jej ešte viac. Zaslúžim si vôbec aj ja žiť.

„Dúfam, že si nič nevyčítaš Edward, ty si za nič nemohol. Nevedel si to a aj kvôli tomu ti to všetko hovorím. Ja... mal by som na teba ešte jednu prosbu,“ priznal sa Ben.

Na druhý deň ráno, som vedel, čo urobím. Pôjdem za Bell.

Zapol som správy a díval som sa, ako reportérka nadšene rozprávala o záhadnej smrti, istého trestanca... muža menom Stearan. Všetko bude už len lepšie.


Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Snová Lady - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!