Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Snová Lady - 12. kapitola

ofic. poster


Snová Lady - 12. kapitolaTak, ďalšia kapitola uzrie svetlo sveta. :) Ako dopadne Edward tento raz? Je to všetko v mojich rukách, ja viem, takže vôbec všetko, čo sa deje nemusí byť tak, ako to vyzerá. Radšej nič neočakávajte :D. Tak, hádam sa Vám bude aspoň trochu ľúbiť a ako som aj písala na svojom shrnutí, táto poviedka bude mať už len pár kapitol, tak, ale hádam, že sa Vám aj tak bude ľúbiť. Príjemné čítanie praje vaša Rosie :)

Vy si ani neviete predstaviť, ako ma tie vaše krásne komentáre tešia, pár ľudí ma tam aj preklína, tak sa aspoň zasmejem:D, ale inak sú neskutočné a proste vás, my musí každý na stmívku závidieť. Veľmi Vám ďakujem a pravdaže, venovanie: eMuske, EdBeJi, Blackstar, Ronnie, Viktorii, Scherry, Dorianne, DAalice, Izzie22, Hellokity, Ariane, TayLoORiSsOoCuTeE, Eternity, Cornelii, Nessie, eElis, Rosalie7, Jenn, Mime19974, ClaudiiRosalie, Smili, Elie_Darrem, Ctenarke, Izzie22, Lumo12, Nikki, Lettynke, Raily 96.


Miluj ma tak, ako milujem ja teba,

nikoho iného nám ku tomu netreba.

 

12. kapitola

Prešiel ďalší týždeň a mňa to už naozaj nebavilo. S Bellou sme sa od seba začali vzďaľovať. Stávala sa z nej komunikatívnejšia osoba a mal som pocit, že viac času trávila s Alice, ako so mnou. Bolelo to, veľmi, veľmi to bolelo. Už som prestával byť kamarátom, a začínal byť iba známym. Všetci okolo mňa boli šťastní, pravdaže, aj mňa to tešilo, aj to, že Bell bola šťastná, ale nemohla byť šťastná so mnou?

Každú voľnú chvíľu som trávil s ňou, bol som pri nej, vodil som ju po miestach, ktoré by, podľa Emma, ostatné dievčatá dostávali do kolien. Ale ju, nie. Prišlo mi to, že som všetko pokazil pri našom rozhovore. Keď som na ňu naliehal, akoby sa bála, že to jej tajomstvo odhalím. Ale čo mohlo byť horšie, ako mať tajomstvo, ktoré som mal ja? Aj keby bola vrahom, alebo niekým iným. Ale aj sám Ben, i Bella, mi tvrdili, že jej niekto ublížil, takže ona nebola tá zlá.

Bella si posledné tri dni na mňa nevedela nájsť čas. S Benom som sa o tom rozprával a povedal mi, aby som Bellu pozval na večeru a povedal jej o svojich citoch. Hovoril mi, že sa mu Bella s takým niečím nezdôverí, nikomu. Ale že možno, ak bude vedieť, na čom je, rozmyslí si svoje konanie. Nechcel som naliehať, ale pre mňa to už bolo nevydržateľné. Tak veľmi som chcel vedieť, či vôbec opätuje moje city, či vôbec pre ňu niečo znamenám.

A tak som Belle volal, že by som jej chcel niečo dôležité povedať. Našťastie prikývla na moje pozvanie na večeru. A tak som sa večernými ulicami, hnal na svojom aute, ku domu Belli. Alice mi ešte doma dala kázanie, ako najlepšie jej to povedať, ale bohužiaľ nič nevidela. Takže to už ostalo len na mne.

Zaparkoval som tesne pred Belliným domom. Vonku pršalo, blížila sa zima a tak som nechcel, aby sa zašpinila, alebo prechladla. Stál som tam sotva tri minúty a už Ben otváral dvere. Nenápadne na mňa mrkol a ja som vďačne zakýval hlavou. Trochu sa uhol z dverí a potom sa v nich objavila Bella. Na sebe dlhý čierny kabát, vlasy vyčesané dohora. Keby ten kabát nebol čierny, bola by ako Anjel. Pri predstave, aké šaty skrýva pod tým kabátom sa mi krútila hlava. Budem vôbec schopný, vyznať jej svoje city?

 

Black eyed peas - Dont lie

V tej chvíli mi prišlo na um, že by bolo lepšie, keby jej to poviem v jej izbe, niekedy nad ránom, kedy, by ešte nebola upravená a menej by vnímala. Myšlienku som zahnal niekde do kúta mysle. Keby to bolo tak, nikdy by som ju neuvidel takú krásnu.

„Ahoj,“ usmiala sa na mňa a venovala mi jemnú pusu na líce. Blahom som sa skoro rozpúšťal. Takmer som zabudol odpovedať.

„Ahoj.“ Do rúk som jej vložil menšiu slnečnicu. Bell sa krásne usmiala najprv na slnečnicu a potom na mňa. Tíško mi poďakovala. Nasledovne som jej otvoril dvere, aby mohla nastúpiť. Vybral som celkom peknú reštauráciu, ktorá sa nachádzala tesne za Forks. Tým pádom tam chodilo menej ľudí a budeme mať viac súkromia pre seba. Po celú cestu Bella skoro vôbec neprehovorila, len sa na mňa dívala.

Nechápal som ju. Ako keby to ani nebola ona. Zrazu bola prítulnejšia, ako posledné dni, jemnejšia a nežnejšia ku mne. S krásnym úsmevom na perách na mňa hľadela a kedykoľvek som sa na ňu obrátil, nesklopila hlavu, červenajúc sa. Práveže nie. Oddane mi ďalej hľadela do očí a jej úsmev sa každým mojím pohľadom na ňu zväčšoval. Dokonca som rozmýšľal nad tým, či ju Ben neopil, aby išla vôbec so mnou. Taktiež som myslel na Jazza, ale toho by som istotne počul, keby je niekde na blízku. Jednoducho to bola Bella.

Zastavil som na parkovisku pred reštauráciou. Belle som pomohol z auta a následne, za ruku, odvádzal dnu. Veľmi sa jej tam ľúbilo, keďže na stenách boli veľké obrazy kvetín. Úplne sem zapadla, teda hlavne, keď som jej pomohol z kabátu a následne ostal omámene stáť. Dlhé žlté šaty sa jej jemne zavlnili. Pod prsiami ich mala uviazané kontrastujúcou čiernou stuhou. Vyzerala naozaj kúzelne a mňa prebrali až jej slová.

„Môžeme ísť?“ spytovala sa tíško. Jemne som so sebou trhol a taktiež zatvoril ústa, otvorené ohromením.

„Bell, si prekrásna... Teda, veľmi ti to svedčí,“ opravil som sa a keby som človek, už by som sa isto červenal.

„Ďakujem,“ pípla s úsmevom a ja som ju jemne za ruku viedol ku nášmu stolu. Následne som sa jej spýtal, čo by si dala. Obaja sme si dali kura na ázijský spôsob s bambusovými výhonkami. Hoci som nevedel, ako to chutí a bolo mi jasné, že mi bude zle, pre Bell by som urobil aj tak všetko. Obkukanú vec, z amerických seriálov a to šampanské pred večerou, som taktiež objednal. Bell sa jemne napila a usmiala sa znovu na mňa. Teraz je tá chvíľa.

„Bell, chcel som sa s tebou rozprávať.“

„O áno, preto som tu.“ Znovu sa usmiala. Toto bude asi ťažšie, ako som si myslel...

„Ja... vieš, že si pre mňa veľmi dôležitá.“ Jemne prikývla a ja som sa znovu nadýchol.

„Urobil by som pre teba všetko, úplne všetko. Sme najlepší kamaráti a ty vieš o mne veľa, veľmi veľa.“

„Ak ti ide o to, aby si vedel to... moje tajomstvo, tak prepáč, ale ja odchádzam.“ Už, už sa zdvíhala, ale ja som ju zastavil.

„To nie Bells, ja som pochopil. Ja si počkám, ak mi to teda niekedy povieš.“ Trochu sa ukľudnila a znovu sa posadila.

„Prepáč,“ pípla a mierne sa zapýrila. Tak, pokus číslo dva.

„Takže, čo si mi to teda chcel povedať, kým som ťa tak škaredo prerušila?“

„Ja... mám ťa naozaj rád a Bell...“

Zrazu predo mnou pristál tanier plný nejakého mäsa.

„Dva krát kura na ázijský spôsob s bambusovými výhonkami, prajeme Vám dobrú chuť,“ zašvitoril nadšene čašník a ja som mal chuť zabiť ho. Bella sa len usmiala a pozrela sa na mňa.

„Tak?“ spytovala sa.

„To má času, zatiaľ sa najeme.“ Si srab Edward, otrasný srab.

Bella sa nadšene pustila do jedla a ja som sa v ňom “nadšene“ prehraboval. Dnes mal byť náš večer. Mal som s Bellou prežiť krásny večer, ísť na úžasnú večeru v úžasnej reštaurácii. Byť pozorný a vyznať jej city. Potom sme mali prežiť náš prvý bozk a žiť šťastne až... do neviem kedy. Ale toto vôbec tak nevyzeralo.

V reštaurácii sme sedeli ešte asi hodinu a ja som zatiaľ, čo Bella pomaly jedla večeru, premietal nad tým, kedy jej to poviem. Naberal som dostatok sily a plánoval, povedať jej to, keď budeme pred jej domom. Možno romantická chvíľa v mojom aute. Lenže pochyby o tom, ako tú skutočnosť prijme, boli viac než hmatateľné. Keby som bol človek, bol by som mokrý, ako myš.

Viezol som Bellu ku nim domov. Mala celkom dobrú náladu a stále sa na mňa usmievala, tým sa moje šance zvyšovali. Ticho som zastavil pred ich domom a vypol motor.

„Môžem ti to teraz povedať?“ spytoval som sa a cítil sa ako malý chlapec. Bell jemne prikývla a ešte viac sa usmiala.

„Tak... Bell, ja ťa milujem,“ skoro som zašeptal posledné písmeno a pozrel sa na ňu. Jej zbožný úsmev bolo niečo, čo som chcel vždy uvidieť.

„Veď aj ja teba,“ odpovedala mi a ja som ju jednoducho musel objať.

„Milujem ťa, lebo si ten najlepší kamarát na celom svete,“ zašeptala a ja som v tej chvíli ztuhol. Jemne som sa od nej odtiahol.

„Čo sa deje Edward?“ spytovala sa Bella zarazene a dívala sa mi do očí, ako keby sa snaží vo mne čítať.

„Ja ťa nemilujem, ako kamarátku Bell, ale ako ženu... ktorá je pre mňa všetkým, za ktorú by som položil život. S ktorou by som chcel mať láskyplný vzťah, nie kamarátstvo,“ priznal som. Vtedy sa Bella prudko zdvihla, otvorila dvere, vyšla z nich a priam utiekla domov. Ani sa na mňa nepozrela, jednoducho odišla... nechala ma tam... samého a zlomeného.

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Snová Lady - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!