Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Slepá houslistka - Prolog

5.Anup - Rosalie


Slepá houslistka - PrologBella je velice nadaná a talentovaná dívka.
Otec ji přemluví k podání přihlášky na uměleckou školu na Alijašce.
Nakonec odjíždí na kolej spolu se svým novým a věrný kamarádem Alim, pomocníkem, bez kterého by se neobešla.
Edward a jeho rodina se stěhují na Alijašku.
Sourozenci Cullenovi se dostávají na uměleckou školu a Carlisle bere místo školního lékaře.
Edwarda na přijímacích zkouškách v divadle omámí neznámá dívka svou hrou na housle.
Budou nakonec spolu nebo si osud pro ně přichystal nečekané překážky a vše dopadne jinak, než si představovaly?
Doufám že se bude líbit... podle toho budu přidávat nebo smažu.
Chobotnicka

Prolog

 

Edward

Jmenuji se Edward Anthony Masen Cullen a jsem upír, tedy vlastně celá naše rodina.

Byl leden a my se měli rozhodnout, kam půjdou naše přihlášky. Už jsme na jednom místě moc dlouho a je nejvyšší čas odejít. Rodina ze mě byla jako na trní. Já byl jediný, kdo se zatím nerozhodl. Alice na mě házela vražedné pohledy kdykoli jsem se ocitl v její blízkosti a v myšlenkách mi nadávala. Neviděla mojí budoucnost a z toho byla nervózní nejen ona, ale celá rodina.

V tuhle chvíli jsem se už ale plně rozhodnul. Posadil jsem se na posteli a chtěl se vydat dolů za ostatními, když se náhle rozlítly dveře od pokoje a v nich stála Alice a zářivě se usmívala.

„Jupííí. Jedeme všichni.“ a skočila mi kolem krku. Padl jsem spolu s ní zpět na postel. Pod tíhou našich těl mučeně zaúpěla, ale naštěstí to vydržela. Rychle ze mě slezla a čapla mě za ruku.

„Rodino, budeme se stěhovat.“ křičela na celý dům a táhla mě do obýváku, kde se mezitím sešla celá rodina a koukali na nás.

„Edward se už rozhodl. Nebojte, bude se vám to líbit.“ říkal svým zpěvavým hláskem a tančila po místnosti.

„Jdu balit.“ s těmi slovy odtančila nahoru do patra a mě nechala ať to vysvětlím ostatním. Koukali na mě a čekali.

„Rozhodl jsem, že se budu zase věnovat hudbě.“ a pozoroval tváře své rodiny.

Esme mě najednou objala. ,Ach, konečne bude zase veselo.´

Carlais se usmál a položil mi ruku na rameno. ,To ti schvaluji. Dobrý nápad, synu.´

Emmett s Rose měli v očích jiskřičky. ,Děkujeme.´

A Jasper přímo zářil štěstím, jak vnímal okolní atmosféru. ,Díky, bráško.´

S těmito myšlenkami se rozběhli po domě a začali balit.

Vítej Aljaško, zabručel jsem si pro sebe.

Bella

Jmenuji se Isabella Marie Charlotte Swan, bydlím se svým otce Charlim od svých osmi let, kdy mi zemřela maminka. Charlie pracuje jako šerif v městečku Forks.

Ráda bych vám tohle malinké městečko popsala, ale jelikož jsem od malička nevidomá, tak nemohu. Charlie mi říkal, že jsem dříve velmi špatně viděla. Bohužel si to vůbec nepamatuji.

Vždycky jsem milovala hudbu a mamka s tátou mě k ní vedli. Umím hrát na několik nástrojů například zobcová flétna, piano, sem tam si brnkám na kytaru, ale to, co vyloženě miluji, jsou housle. Táta mě přemluvil, abych si podala přihlášku na uměleckou školu na Alijašce a já, abych mu udělala radost, přijala. Sice to znamená postavit se na vlastní nohy a být na koleji, ale já si věřím.

Byl konec ledna a táta přijel domů dříve z práce.

„Bells, mohla by jsi sem na chvilku? Potřebuji si s tebou o něčem promluvit.“ zavolal na mě z kuchyně. Co jenom může chtít.

„Tati, jsem tu. Co potřebuješ?“ optala jsem se a nahmatala sedačku na kterou jsem si sedla.

„Mam pro tebe jedno překvapení. Víš, říkal jsem si, že když teď budeš na té koleji a nebude ti nikdo k ruce.“ s vypětím jsem čekala co z něj vypadne.

„Tati? Co jsi udělal?“ zeptala jsem se s hrůzou v hlase.

„Neboj, pořídil jsem ti kamaráda. Natáhni ruce před sebe a řekni ke mně.“ Co? Fajn tak dobře.

„Ke mě!“ slyšela jsem dusot tlapek. Co? Pes. Najednou se mi něco otřelo o ruce a dalo tlapky na kolena.

„Tati... Ty... Ty jsi mi koupil psa?“ neuvěřitelné.

„Jo. Myslel jsem, že by se ti hodil.“ posmutněl trošku.

„Jo to určitě. Mam hroznou radost. Jenom tomu nějak nemůžu uvěřit. Jsem v šoku.“ pořád jsem se z toho nemohla vzpamatovat.

„Jakou má barvu?“ ptala jsem se táty. Sedla jsem si na zem a mému novému kamarádovi přejížděla prsty po srsti a studovala jeho stavbu těla. Byl nádherný.

„Je čokoládově hnědý jako tvé oči, ale ty jeho jsou zelené. Jmenuje se Ali a plemeno se nazývá labrador. Když jsem viděl ty jeho oči, jsou takové inteligentní, ale přitom v nich je radost, oddanost a vychytralost. Cvičitel říkal že lepšího psa nenajdeme.“ myslím že si s Alim budu dobře rozumět.

„Kde bude spát?“

„Myslím, že ho dáme k tobě do pokoje, vypadá to že se mu hrozně líbíš. Nemůže z tebe spustit oči.“ propukl v hrozný smích.

„Ali?“ jenom to jméno stačilo. Najednou jsem se ocitla na zádech a cítila jak mi radostí oblizuje obličej. Propukla jsem v šílený smích. Po chvilce se přidal i táta a Ali se nenechal zahambit a radostí zaštěkal.

 



 

SHRNUTÍ >> 1. kapitola

 


 

Prosím komentíky... pokud se bude líbit budu pokračovat... 10 komentíků jinak nic nebude


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slepá houslistka - Prolog:

 1
10.08.2011 [22:30]

AddyCullenwaw super první povídka na kterou mám koment v zásobě po prologu.....fakt super.....jen se neboj a pokračuj ve psaní :)

02.07.2011 [0:20]

Rosemarie8Wow, niečo také originálne som zatiaľ ešte nečítala. Veľmi sa mi páči začiatok a už sa čo chvíľa vrhám na ďaľšie kapitoly.
Som rada, že je to niečo nové. Bella huslistka a ešte k tomu nevidomá... Ali jej určite bude robiť dobrého spoločníka a už teraz mám také tušenie, že bude Bella chodiť s Edwardom na rovnakú školu a možno aj do rovnakej triedy...? No dnáď, len som zvedavá ako bude reagovať Ali na Edwarda-upíra! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!