Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Slepá Houslistka - 6 - Pokušitelka


Slepá Houslistka - 6 - PokušitelkaŠestý díl s názvem POKUŠITELKA…
Pro klid duše dodávám +18, jinak na vlastní triko.
V tomhle díle se Bella s Edwardem trošičku odvážou, ale budou vyrušeni. Chcete vědět kým? Tak čtěte a dozvíte se víc.
Doufám, že mě nezaškrtíte za to, co jsem napsala, mě osobně se tenhle dílek moc nelíbí, ale co já vím, jak jste na tom vy a já přeci píšu pro vás :o)
Zanechte, když tak nějaký tem komentář ať vím, že se vám tahle kapitolka líbila.
Chobotnicka

6 – Pokušitelka

Bella

Prázdniny se nezadržitelně blížily.

Naše malá partička se rozrostla o další dva kousky. Edwardovi sestřenky z Denali se přistěhovali a hádejte co. Tanya chodí s Michaelem a Celestina s Maxem. No… Krásně jsme se to, ale spárovaly.

Veškerý svůj volný čas trávím s Edwardem nebo všichni dohromady, a někam se vyráží. Jediné dny kdy zůstávám sama, jsou ty slunečné, kterých je tady vážně hodně málo. Celá parta se sebere a jede s Edwardovými rodiči kempovat. No a já zůstávám na koleji. Díky tomu, že nevidím, nemohu jet s nimi. Jednou, když jsme proti tomu protestovala a za každou cenu chtěla jet, mi slíbil, že mě jednou s sebou určitě vezme, ale nebude to hned. A já mu jako vždy ustoupila.

Podvraťák jeden, má až moc dobré přesvědčovací metody.

Bože, jenom ten hlas, rty, které se třou o můj ušní lalůček, když mi šeptá a jak teprve chutnají. Nedokážu si představit, co by na to řekl Charlie, kdyby se to nedej bože dozvěděl. Já mu to tedy neřeknu. Edwardovi se to sice moc nelíbí, ale co je to moje věc. A přeci co oči nevidí, to srdce nebolí.

Je zajímavé, jak se ze slušné tatínkovi holčičky stal rebel, který touží jenom po jednom.

Dlouho jsem si to nechtěla přiznat, ale teď už musím. Jsem závislá na jeho přítomnosti, vůni, hlase, každého letmého doteku, smíchu no prostě všeho.

Seděla jsem s Edwardem u mne v pokoji na posteli, opřená o jeho hruď a poslouchala, jak mi brouká do ucha neznámou melodii, která se mi moc líbila.

Ali byl venku s Emmettem a ani radši nechci vědět, co ti dva dělají.

„Bells,“ zašeptal mi Edward do ucha a přerušil tak moje myšlenkové pochody.

„Hmm…“ jenom jsem zamručela.

„Nechtěla bys o víkendu jet semnou domů? Představil bych ti rodiče a ostatní by byly také rádi, že pojedeš s námi.“ Trošku jsem se zasekla, ale hned jsem se vzpamatovala.

Rychlostí blesku jsem se napřímila, otočila se čelem k Edwardovi, sedla si na něj obráceně, nohy jsem mu obmotala okolo boků a vzala jeho hlavu do svých dlaní. Za ty dva měsíce co spolu chodíme, jsem si už zvykla na jeho ledovou kůži, to že neslyším jeho srdce být, mě nejdříve rozrušovalo, ale nechtěla jsem se ho na to ptát, a co na tom záleží mě je jedno jestli je nebo není člověk miluju ho takového jaký je, a to nikdy nehodlám měnit.

„Myslíš to vážně?“ ptala jsem se nevěřícně. On mě chce ukázat rodičům.

„Naprosto,“ jeho hlas zněl rozhodně, a při to přikyvoval hlavou.

„A nebude jim to vadit?“

„Ne nebude. To oni sami navrhli, ať tě přivezu, moc se na tebe těší.“

„Dobře pojedu.“

Byla jsem šíleně šťastná a samou radostí jsem se začala tetelit na jeho klině.

„Bells,“ zavzdychal z ničeho nic Edward a já cítila, jak moje projevy radosti začali působit na jeho citlivé místečko.

„Ano? Děje se něco?“ ptala jsem se nechápavě a dál se tetelila.

„Tohle nedělej. Prosím!“ začal šeptat ještě vzrušenějším hlasem.

„Myslíš tohle?“ zeptala jsem se a tentokrát se vědomě otřela o jeho mužství.

„B–Bells,“ zasténal a zrychleně oddechoval.

Mě samotnou moje počínání vzrušilo a těžce jsem oddechovala. Nevydržela jsem to a našla jeho rty, které mě začaly ihned vášnivě líbat.

Naše rty a jazyky tančily tanec plný vášně a můj mozek pomalu vypovídal službu.

Ruce, které byly do teďka zapletené v jeho vlasech, jsem začala přesouvat na jeho hruď. Sjela jsem až k lemu trička a zajela pod něj, sotva jsem se dotkla jeho nahé hrudi, odtrhl své rty od mích a trhavě se nadechl. Znovu se vpil do mích rtů, ale s hodně větší vášní než předtím.

Z ničeho nic jsem už neseděla na Edwardovi, ale ležela pod ním na posteli a jeho ruce opustili moje vlasy a začaly mi bloudit po těle. Z každého jeho doteku mi naskakovala husí kůže.

 

Edward

Když jsem se Belly zeptal, jestli by nechtěla jet se mnou domů, byla nadšená a neuvěřitelnou rychlostí se mi obrátila v náručí. Najednou seděla obličejem ke mně a nohy měla obmotané kolem mých boků.

Ale přesto jsem jí musel ubezpečit, že rodičům to vadit nabude, spíše naopak. Esme ji toužila poznat hned po prvním týdnu.

Jak byla neuvěřitelně šťastná, začala se tetelit blahem a nebezpečně se mi třela zadečkem o rozkrok. Pro mě to bylo neuvěřitelné mučení a přemáhal jsem se, jak nejvíc to šlo tomu vzrušení nepodléhat.

„Bells,“ zasténal jsem v prosbě.

„Ano? Děje se něco?“ Bože ona se ještě ptá!

„Tohle nedělej. Prosím!“ zašeptal jsem ještě vzrušenějším hlasem, než jsem měl v úmyslu.

„Myslíš tohle?“ zeptala se a ještě náruživěji se otřela o můj penis. Tohle bylo už ne mě vážně moc.

„B-Bells,“ trhavě jsem ze sebe dostal její jméno a tím ji i prosil, aby toho nechala.

Byla vzrušená stejně jako já, z celého jejího těla sálala touha, její těžké a zrychlené oddechování tomu jenom nasvědčovalo. Vyhledala moje rty a já ji začal vášnivě líbat.

Rty a jazyky spolu tančili neuvěřitelný tanec vášně a já najednou ucítil, jak se její ruce posunují směrem dolů, přes můj hrudník až k lemu trička. Když se prstíky mé osobní pokušitelky dotkly mojí nahé hrudi, odtrhl jsem své rty od jejích a trhavě se nadechl, i když kyslík k životu nepotřebuji. Vrhl jsem se opět na její rty a začal ji ještě vášnivěji líbat.

Přetočil jsem si ji pod sebe, začal ji oplácet stejnou rozkoš, kterou ve mně vyvolaly její dotyky. Kýžená reakce se dostavila sotva jsem se jí dotkl na nahém bříšku. Naskočila jí husí kůže a se slastným zavrněním se zachvěla. Nedal jsem jí prostor k tomu, aby se vzpamatovala a prsty nahradil svými rty. Líbal jsem jí na každý kousek odhalené kůže a Bella se podemnou svíjela touhou a vzdychala. Když jsem se dostal pod okraj její černé krajkové podprsenky, cítil jsem, jak mi úplně zčernaly oči touhou a malý Edík se nevešel do kalhot.

Její tričko nenávratně letělo do kouta pokoje následované tím mým, které Bella také ihned sundala. Náruživě jsme se vrhly na naše rty a divoce se líbali. Její nenechavé ruce mi bloudily po těle, sem tam se dotkla mojí bradavky a já jí vzrušeně zasténal do úst. Toho jednou využila a přesunula se na ni svými rty, nejprve ji obkroužila jazykem a potom jemně skousla mezi zuby. Silně jsem zasténal, její černá podprsenka dlouho na svém místě nezůstala a letěla na zem. Začal jsem jednou rukou laskat její prso, na kterém jí vzrušením ztvrdla bradavka. Palcem jsem po ní lehce přejížděl a Bella nezadržitelně sténala do mích úst a prohýbala se proti mému hrudníku.

Rty jsem sjel přes její spodní čelist, krk, klíční kost až k jejímu prsu, které jsem špičkou jazyka obkroužil.

„E-E-Edwarde,“ zavzdychala vzrušeně.

Jenom jsem se pousmál a pokračoval k její bradavce, kterou jsem obkroužil a jemně stiskl mezi zuby.

„Bože!“ vykřikla v návalu vášně a při tom se prohla jako luk. Měl jsem z její reakce velkou radost.

Svými rty jsem se věnoval na střídačku jejím bradavkám, které mě neuvěřitelně fascinovaly. Po dlouhé době jsem je opustil a začal rty sjíždět níž na její bříško, které jsem zasypával polibky. Jazykem jsem jí zajel do pupíku a rajská hudba pro moje počínání byly její vzdechy. Posunoval jsem se stále níž a níž, až jsem se dostal k lemu kalhot. Strašně zrychleně oddechovala a já rozepnul knoflík u džín. Zip jsem rozepnul zuby a políbil jí ne lem jejích kalhotek.

Bella se posadila a přitáhla si moje rty k pobilku. Nebránil jsem se, náruživě jsme se líbali a já začal pomalu sunout svojí ruku k svému cíli. Přejel jsem přes vzrušenou bradavku, vzdouvající se bříško až jejím kalhotkám, kde jsem se na chvilku zastavil a přejel prsty po jejich obvodu. Nakonec jsem zajel pod lem a pomalu postupoval níž a níž, až jsem se dostal k jejímu nejcitlivějšímu místečku. Odtrhla své rty od mých a v návalu vášně se prohla jako luk.

„Edwarde!“ zasténala a pro mě to byla úplná symfonie.

Pomalu jsem ji začal dráždit a její vzdechy byly čím dál zrychlenější a naléhavější. Rukou jsem pomalu sjel ještě níž a pomalu do ní pronikl prsty, byla neuvěřitelně vlhká. Jakmile ucítila moje pohybující se prsty, silně se zajíkla, zaryla nehtíky do mého ramene, silně zavzdychala a začala se pomaloučku přirážet v rytmu, který jsem udával.

„E-E-Edwarde,“ vzdychala moje jméno.

Fascinovaně jsem koukal na Bellu, bylo to, jakoby mě uhranula a já nemohl, odtrhnou oči od jejích přivřených očí a pootevřených rtů rozkoší.

Byl jsem tak zabrán Bellou, že jsem úplně přestal vnímat okolí a až moc pozdě si uvědomil, že se právě Emmett vrátil s Alim.

Bella byla na pokraji vrcholu a mohutně sténala.

,Oni… no to se mi snad zdá. To musím vidět na vlastní oči,´ zněly nevěřícné myšlenky Emmetta.

Rychle jsem se s Bellou přetočil na bok a přitiskl ji co nejvíc k sobě, aby Emmett vůbec ni neviděl.

„Co se děje,“ zmučeně vydechla Bella a dožadovala se vysvětlení, proč jsem přestal.

„Emmett,“ zašeptal jsem jí do ucha. Zčervenala rozpaky a hlavu mi zabořila do hrudi.

„Ahoj děti moje, copak jste tu vyváděli za nevhodné věci, když jsem tu nebyl?“ ptal se vysmátým hlasem. Jenom jsem na něj tichounce zavrčel.

,No snad se tolik nestalo. Doufám že jste si to pořádně užili. Jo a abych nezapomněl, chci podrobnosti brácha. Alice mi je totiž odmítá říct,´ bavil se Emmett.

„Vypadni!“ řekl jsem mu naštvaně.

,Takže zase nic. Pořád stoletý panic,´ povzdechl si a já zavrčel.

,Vždyť už jdu,´ řekl a vypadl z pokoje.

Bella zvedla hlavu a než stačila něco říct, okupoval jsem opět její rty a ona mi to s chutí oplácela, ale dneska nám prostě nebylo přáno. Ali skočil na postel a začal se mezi nás cpát, dožadoval se také objetí.

„Necháme to na jindy,“ řekl jsem Bell.

„Hmm…,“ jenom zamručela v odpovědi.

Zvedl jsem se z postele a zvedl ze země naše věci, podal je Belle a sledoval, jak se obléká. Byla to pastva pro moje oči, nejspíš cítila můj upřený pohled, protože tváře jí ještě víc zčervenaly. Snad se nám to povede dotáhnout do konce u nás. S touhle myšlenkou jsem se loučil s Bell´s ve dveřích jejího pokoje velice vášnivým polibkem a kdyby nás nepozorovala půlka osazenstva patra, zatáhl bych jí zpět do pokoje a navázal tam, kde jsme byly, než nás Emmett vyrušil. Bellu jsem od sebe lehce odtrhl, obratem se mi dostalo nesouhlasné zamručení. Jenom jsem se pousmál a přitáhl si jí blíž k sobě.

„Neboj, u nás to zkusíme znovu,“ zašeptal jsem jí do ouška a při tom jí zlehka kousnul do ušního lalůčku. Slastně zamručela a její malá ručka pohladila nepatrnou bouli v mích kalhotách. Rychle jsem se od ní odtáhl, dal jí rychlí polibek na rty a zapadl co nejrychleji do svého pokoje, který mám spolu s bratry.

„Bože Edwarde!“ zaskučel Jasper pod návalem mích emocí a nejrychlejší lidskou chůzí vystřelil z pokoje a šel hledat Alici. Emmett tu neštěstí nebyl. Už vím jak se ho zbavit, uculoval jsem se sám pro sebe, stačí jenom myslet na Bells.


Doufam že se kapitolaka líbila :o)

5.kapitola << Shrnutí >> 7.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Slepá Houslistka - 6 - Pokušitelka:

 1
1. ZEJBLIK
09.06.2012 [21:09]

no me je trinact a ziju stale po precteni Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!