Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Silná touha IV.

2.misulkavec-Zabiják


Silná touha IV.Bella si vyslechne jednu velmi starou historii a dozví se věci, které vůbec netušila. Co a kdo jí bude vyprávět o historii, která provázela upíry, se dozvíte v této kapitole. :)

Nepočítala jsem čas a pročítala jsem listy knihy. Chvílemi někdo procházel, ale nevšímala jsem si toho a četla jsem si. Nacházela jsem začátky historie nejmocnějšího rodu, který tu kdy žil. Aro, Caius, Marcus. Oni všichni jsou staří více jak 3000 let! To jsem nevěděla. Možná proto mají tak jemnou kůži, která na pohled vypadá křehce, i když křehká není.

„To stále čteš?“ promluvil na mě hlas, který jsem poznala.

„Jistěže,“ řekla jsem Alecovi, který přicházel od Ara. Znovu se posadil na jednu ze židlí a pozoroval mě. Oplatila jsem mu pohled a zavřela jsem knihu, kterou jsem četla.

„V té knize je to sice všechno sepsané, ale nemohl bys mi to spíš převyprávět, jak jsi předtím říkal?“ zeptala jsem se ho a on přikývl.

„Jistě. Tvé znalosti historie jsou velmi důležité, protože se od nich může odvíjet tvé budoucí chování,“ řekl, ale já jsem tomu nerozuměla.

„Jak to myslíš?“ zeptala jsem se ho zmateně. Vydechl a začal vyprávět.

„Když se setkáš s těmi, kteří tě v minulosti zradili a tím ohrozili i tvou moc, tak k nim nesmíš být tolik shovívavá, protože to jistě udělají znovu. A proto je důležité, aby jsi historii znala a věděla, co se stalo. Pomáhá ti to v rozhodování. Většinou máš velmi málo času na to, aby ses rozhodla, koho necháš žít a koho zničíš. Měla bys ale vědět, že těch, kteří přežijí, nebývá mnoho. Jen díky své rozhodnosti Volturiovi přežívají!“ objasnil mi.

„Ale není to až moc kruté? Co když zničíte někoho, kdo zrádcem nebyl?“ zeptala jsem se.

„Nikdy si nemůžeme být jisti. My nemáme nikoho, kdo by dokázal číst myšlenky ostatních a tím nám říci, zda se jedná o zrádce či ne. Aro myšlenky čte, ale nemůžeme ho vystavovat riziku, a proto všichni naši mocní zůstávají zde. Stěny Volterry jim přinášejí bezpečí.“ Jeho slova mi vrátila vzpomínky, které jsem se snažila zahnat. Ano, já vím o někom, kdo dokáže číst myšlenky, ale netuším, kde je, ani co dělá! Přemlouvala jsem se, abych na to nemyslela a uklidnila se, a po chvíli se mi to povedlo.

„Dobrá tedy, myslím, že můžu začít vyprávět,“ řekl po chvíli a pustil se do toho.

„Aro, Caius a Marcus se narodili pro to, aby vládli. Pomocí svých darů a svých myšlenek, které v té době byly velmi moudré, si začali budovat společenství. Byla to doba, kdy byl každý nadmíru slušně vychován a většina z lidí i upírů byla čestná. Brzy se našly i skupiny upírů, které chtěly sloužit této mocné trojici, a tak se přijímala spousta upírů, kteří sháněli informace a také potravu. Nikdy nikde nezůstávali příliš dlouho, aby se neprozradili. Své spojence měli ve velmi vysokých kruzích a dodnes jsou někteří upíři i ve vládních budovách po celém světě. Nebyla to otázka chvíle, ale roků a desetiletí, ale nakonec se z nich stali velmi mocní vladaři.

 

Jedním z blízkých spolupracovníků byl i upír, který se jmenoval Stanislav. Byl to silný a mocný upír, který měl podobné vlastnosti jako trojice mocných, ale nikdy nemohl vládnout. Byl služebník a to se mu nelíbilo. Spolu s dalším upírem sjednal povstání. Byla to velká bitva a mnoho upírů zahynulo. Aro, Caius i Marcus přežili a spolu se svojí nejbližší ochranou odjeli pryč. Stejně tak i Stanislav a Solomon. Utekli a na nějakou dobu se po nich slehla zem. Volturiovi se rozhodli, že si musí vybudovat sídlo, které pro ně bude zcela bezpečné a bude jejich základnou. Dlouhá staletí hledali, až se nakonec rozhodli pro toto italské město Volterra. Je to místo, kam upíři nepřijdou ve dne, protože by na sebe okamžitě upoutali veškerou pozornost kvůli své diamantově se třpytící kůži a v noci jsou zde hlídky, které zajišťují bezpečí.“ Odmlčel se a já jsem se přistihla, že pozorně poslouchám každičké jeho slovo. Byl to poutavý příběh, který mě zcela pohltil.

„Je to téměř neuvěřitelné, ale přestože je zde obrovské množství upírů, tak je Volterra nejbezpečnější město pro život! Volturiovi zakázali, aby se lidé lovili ve městě. A každý případný nepřítel je tu ihned zničen!“ kladl důraz na každé slovo, které vyslovil.

„Ale to jsem trochu odbočil od historie do současnosti. Takže... Rozhodli se, že tu zůstanou a po celou dobu svých tří tisíců let vládli ve skrytu. Myslíš si, že mnohá rozhodnutí, které učinili panovníci té doby, byla z jejich hlav? Kdepak! Volturiovi velmi dobře ovládali politiku i kulturu. Všechno bylo jejich. Avšak vzpoura, kterou Stanislav a Solomon vytvořili, nebyla první, ani poslední. Velmi často se od té doby pokoušejí nějakým způsobem infiltrovat se do našich služeb. Snaží se mezi nás proniknout a získat tak moc. Zničením Volturiových by se rozpoutalo peklo. O historii ses jistě učila. Vzpomeň si na mor, který ovládal zemi nebo na španělskou chřipku a jiné nemoci, které zabily mnoho lidí. Nebyly to nemoci, ale přemnožení upírů, které se muselo schovat za nějakou lež! Volturiovi velmi rázně zakročili a zničili velkou spoustu upírů, kteří svou nepozorností téměř prozradili naši existenci. O upírech se vedou různé báje, které jsou podložené velmi dávnými skutečnými událostmi. Všechno nejsou jenom pohádky,“ dokončil a já jsem strnule seděla.

„To je neuvěřitelné, takže spousta věcí, které známe z historie, jsou jenom lež?“ zeptala jsem se překvapeně a dívala jsem se do tváře Aleca, který se zasmál nad mou otázkou.

„Jistěže je to jen lež! Historie je opředena nejrůznějšími povídačkami, ale pravda je velmi dobře ukryta. Za většinu z toho může mocná trojice, která pravdu ukryla. Vypuklo by šílenství, kdyby se to lidé dozvěděli,“ řekl a mě se na malý moment zdálo, jakoby mu na lidech nějakým způsobem záleželo, ale to je velmi nepravděpodobné. Nezáleží mu ani na upírech, které bez špetky citu ničí a zabijí. Ale on musí, protože si to vybral. Je to součást jeho života a mě teď dochází, že tohle je už i můj život. Můj život a mé prokletí, které jsem si zvolila, ale je to daleko lepší, než trpět a prožívat smutek!

3. kapitola - Shrnutí - 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Silná touha IV.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!