Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šéf za všetky hriechy - 25. kapitola

Jane


Šéf za všetky hriechy - 25. kapitolaNávšteva Charlieho a nečakaná otázka.

25. kapitola

 

„Pripravený?“  spýtala som sa ho s úsmevom a obula si čierne lodičky.

„Myslím, že áno, ale trochu sa bojím. Najdôležitejší je prvý dojem a na tvojho otca ako na teba, neplatí ten môj super sexi úsmev asi, však?“

Vyprskla som od smiechu. „Určite nie, Edward. Myslím, že bude stačiť, ak sa budeš správať prirodzene. Ale nikdy sa príliš nedotýkaj a nebozkávaj dcéru pred zrakom jej otca, hlavne toto si zapamätaj.“

„To bude ťažké,“ zaskučal a omotal mi ruky okolo pásu, keď som ešte upravovala na chodbe pred zrkadlom. „Si neskutočne krásna, ako len môžeš chcieť, aby som sa ovládal?“

„Myslím, že tie dve hodiny to vydržíš. Charliemu pôjde určite nejaký baseballový zápas a to mu nemôže uniknúť,“ odvetila som sucho.

„Baseballový nadšenec? To sa mi páči, určite bude o čom pokecať,“ vydýchol a jeho dych ma pošteklil na krku. Prisal sa mi naň a jemne do seba vtiahol pokožku a hral sa s ňou.

„Edward, ak budem mať cucflek, tak ťa zabijem,“ zamrmlala som. Pobavene sa odtiahol a otvoril mi dvere, aby sme už mohli ísť.

Nasadli sme do auta a ja som navigovala Edwarda, kadiaľ má ísť. Nevyzeral príliš natešene, že ho riadi žena. Tipujem, že mi to večer pekne oplatí, aby mi ukázal, kto tu má navrch.

„Zbožňujem tento pocit,“ povzdychla som si cestou, keď som sledovala cestu.

„Myslíš to ticho?“ tipoval a hneď trafil do čierneho.

„Áno, milujem New York, ale byť bez tisícok áut a hlučných ľudí aspoň jeden deň je pre mňa hotovým rajom. Mohli by sme tu ostať aj na viac ako dva týždne.“ Prosebne som sa naňho pozrela.

„V tom nie je žiadny problém, stačí zavolať do agentúry, aby nám dom prenajali na dlhšie,“ uistil ma. Naklonila som sa k nemu a pobozkala ho na líce na znak vďaky. Ale on ma k sebe pritiahol  ešte bližšie a lačne pobozkal na pery. Telo sa mi pod mocnosťou jeho bozku zachvelo a vzrušenie sa mi rozlialo od hora až po končeky prstov na nohách. No vtedy som si uvedomila, že stále riadi auto. Prudko som sa odtiahla a vystrašene som sa pozrela na cestu.

„Bella, pokoj. Mám to pod kontrolou,“ uisťoval ma.

„To hovoril aj bývalý mojej kamošky a skončili v priekope a potom s trojtýždňovým, nedobrovoľným pobytom v nemocnici,“ povedala som sarkasticky a snažila sa upokojiť zbesilú rýchlosť môjho srdca.

„Zlatíčko, nikdy by som nedovolil, aby sa ti niečo stalo a so mnou sa ti nič nemôže stať. Nezabudni na moje dokonalé, upírske zmysly. A upír, ktorý našiel partnerku svojej existencie, je tým najnebezpečnejším tvorom na zemi, na to nikdy nezabudni.“ Odhalil svoje dokonale biele zuby a mrkol na mňa.

„Znie to fakt nebezpečne,“ poznamenala som so smiechom, ale jeho slová mi vkĺzli do srdca a láskyplne ho pohladili.

O chvíľu parkoval pred otcovým domom, za tie roky sa na ňom absolútne nič nezmenilo, aj keď konečne mal nové záclony. Za to mohla určite Sue a ja som jej mohla byť len vďačná, že sa stará o Charlieho po mojom odchode.

„Tak tu si strávila svoje detstvo?“ spýtal sa a zbožne hľadel na dom.

„Áno.“

Chytil ma okolo pásu a vybrali sme sa do domu. „Viem si presne predstaviť, ako si rozkošne behala po záhrade s dvoma vrkočmi a rúžovými šatičkami." Zasmial sa, ale úprimnosť a láska v jeho hlase boli neskutočné.

„Nenávidela som rúžovú.“ Zašklebila  som sa nad tou predstavou. Zastali sme pred dverami a ja som sa prudko nadýchla, než som zaklopala. No vtedy sa prudko otvorili dvere a vyletel z nich Charlie so šťastným úsmevom. Odstrčil odo mňa Edwarda a objal ma. V tejto chvíli som mala chuť rozplakať sa, ale zatiaľ som držala slzy len v kútikoch.

„Ach, Bells, prečo si mi nezavolala, že prídeš?“ pýtal sa ma natešene, keď ma pustil.

„Chcela som ťa prekvapiť, ocko, a ako vidím, tak sa mi to aj podarilo.“

Zasmial sa. „To teda hej, veľmi si sa zmenila, si krásna, Bella. Teda, niežeby si predtým nebola,“ začal sa vykrúcať, ale veľmi dobre som mu rozumela, ako to myslel.

„To je v poriadku, ocko. Potrebovala som nutne zmenu a ty vyzeráš tiež lepšie. Tuším si začal konečne poriadne jesť a už máš brucho ako správny chlap po štyridsať päťke.“

Zatváril sa trochu zahanbene. „Sue ma poriadnu vykrmuje.“

„To je len dobre, som rada, že si šťastný.“

Asi ho to dojalo, lebo sa mu zaleskla v očiach slza, rýchlo ju zotrel a zamieril svoj pohľad na Edwarda, ktorý sa pri pohľade na nás nežne usmieval.

„Ocko, toto je môj priateľ Edward Cullen,“ predstavila som mu ho. Edward mu podal ruku, Charlie ju hneď prijal. Vyzeral dosť prekvapene, keď naňho pozeral.

„Počúvaj, nevolal sa náhodou aj tvoj šéf takto?“ spýtal sa podozrivo Charlie.

„Áno, ocko, to je on.“

„Rád ťa spoznávam, chlapče. Podľa toho, čo o tebe Bella rozprávala, musíš byť správny chlap,“ povedal mu Charlie a ja som ostala naňho prekvapene pozerala. Síce som mu cez telefón hovorila párkrát o Edwardovi, ale očividne naňho urobil ešte väčší dojem, než som si myslela.

„Aj ja vás, pane. Môžete si byť istý, že je vaša dcéra v správnych rukách,“ uistil ho Edward a ja som ostala znovu prekvapene pozerať. Vyznelo to ako z iného storočia a Charlieho to na pohľad dosť upokojilo. Mrkol na mňa a rukou nám pokynul, aby sme vošli dnu.

Páni, vnútri to vyzeralo úchvatne. Sue im to tu urobila oveľa útulnejšie a krajšie. Čakala som, že tu aj ona bude, ale nikde som ju nevidela.

„Ocko, kde ju Sue?“

„Išla do mesta nakúpiť niečo na večeru, Seth s Leah išli do rezervácie, ale každú chvíľu by sa mali vrátiť.“

Prikývla som a posadila sa na sedačku vedľa Edwarda. Pritúlila som sa k nemu a dali sme sa do reči s Charliem. Najskôr som mala pocit, že ma doslova vypočúva a ja som mu musela hovoriť o všetkom, čo sa mi stalo za posledné roky. No keď už ma doslova boleli ústa, začal vypočúvať Edwarda, ktorý mu poslušne na všetko odpovedal. Videla som v ockových očiach, ako sa mu Edward veľmi páči, až naňho vypálil s otázkou, kedy sme ostali obaja zarazene sedieť.

„A svadbu neplánujete?“ spýtal sa Edwarda. Trochu vystrašene som sa pozrela na ocka, ale ten sa tváril akoby nič.

„Ešte sme o tom nepremýšľali,“ odvetil mu chrapľavo Edwarda a pozrel sa mi do očí. Hneď som uhla pohľadom, srdce mi stále prudko bilo. Nikdy som nemala v pláne sa vydať, prišlo mi to zbytočné. Štvrtina manželstiev končí rozvodom a ja som nepotrebovala byť tá, na ktorú budú ukazovať, že sa rozviedla a rozoberať, čo bolo dôvodom. Nedokázala som si ani seba predstaviť v svadobných šatách, pri tej predstave ma striaslo.

„Idem sa napiť, akosi mi vyschlo v krku,“ oznámila som im a takmer som sa rozbehla z izby. V kuchyni som sa musela oprieť o linku, aby som sa upokojila a vypila som veľký pohár ľadovej vody.

„Si v poriadku?“ ozval sa za mnou po chvíli jeho hlas.

Otočila som sa k nemu a pousmiala sa. „Áno, pokojne choď za otcom.“

„Poslal ma za tebou.“ Podišiel ku mne a ruky mi omotal okolo pásu, aby ma mohol pritúliť k jeho telu.

„Vieš to, čo Charlie povedal... nikdy ti nenapadlo, že by si mala niekedy svadbu?“ pýtal sa tlmeným hlasom.

„Edward, ja sa nechcem absolútne nikdy vydávať. Som šťastná s takýmto vzťahom, aký máme aj napriek tomu, že nie si celkom človek. Nepotrebujem, aby ma muž vlastnil, chcem byť zadaná, ale zároveň aj slobodná.“

 

24. kapitola - 26. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šéf za všetky hriechy - 25. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
42. Wera
03.05.2012 [8:36]

Wera Emoticon

29.10.2011 [23:26]

KikketkaWow, tak jsem měla strach, že tam na ně bude čekat banda vlkodlaků, ale naštěstí se tak nestalo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jen mi je trochu líto Edwarda. Vyznává se jí, a přímo z něj ta láska srší, navíc jí nazve partnerkou existence a ona i přesto všechno si ho má strach vzít. Emoticon Tak to teda ne! Bello, Bello! Emoticon Takhle se Edí netrápí!!! Emoticon Doufám, že se časem umoudří. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon A ke kapitolce? Není co dodat, je to dokonalé jako vždy!!! Nádherně se to čte... Jedním dechem!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

40. MyLS
25.10.2011 [21:06]

MyLSpěkné

39. Luccííík
25.10.2011 [19:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon moc pěkné!!!!! už se mocinky moc těšim na další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

38. Jula
25.10.2011 [17:35]

No jo, ta její věčná nechuť ke svatbě Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

37. martty555
25.10.2011 [10:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

36. ssendy
25.10.2011 [10:10]

ssendy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.10.2011 [0:03]

AfroditaAliceCullenSuper. Líbilo, jak se Charlie choval, ale pořád jsem se zároveň i bála, jestli se někde neobje Leah popřípadně Seth a Edwarda nám nezakousnou. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. viki
24.10.2011 [22:48]

Moc hezký díl !

24.10.2011 [22:02]

SemiskaAu, tak to asi muselo Edwarda bolet, že se nechce vdávat, ale pokud ji požádá on, tak by si to mohla rozmyslet. Emoticon Emoticon o, uvidíme. Krásná kapitola, fakt jsem si ji užila. charlie byl skvělej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!