Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Samou láskou bych tě zabil 16. kapitola

Bella as Vampire


Ahoj, ahoj, ahoj! Konečně jsem našla trochu času na to, abych sem přidala novou kapitolu... Hehe. Omlouvám se, že to tak dlouho trvalo. Mě teď čekají zkoušky na školy a musím se hooodně učit! Jinak - dneska to bude o nových holkách, co přicházejí na školu. Hlavně o tom... Jo!!! Chci poděkovat adminům, že se mnou mají takovou trpělivost, protože já vím... Pořád chybuju ve stejných chybách a ne a ne se to odnaučit. Prostě čeština není moje velká přednost. Dííííky! TwilightMishka

16. kapitola


Ráno jsem byl trošku víc unavený, než v jakýchkoli jiných dnech. Došoural jsem se do sprchy a pustil - chtě nechtě - na sebe studenou vodu. Probrala mě docela rychle. Na to, jak jsem zařval… Potom jsem se umyl a oblékl do džínů a zeleného, jediného značkového, trika. Asi ne jediného, ale asi jo. Ať se Ness zase trošku líbím, ne? Jelikož dneska bylo hnusně, vzal jsem si i mikinu, aby se neřeklo, že jsem jedinej pošuk, který v 15-ti stupních běhá po škole v triku. Pohladil jsem Boba a vyrazil.

Ve škole jsem zaparkoval na mém místě. Jízda mě probrala ještě víc, takže jsem byl úplně v pohodě. Všude byl rozruch. Zastavil jsem a rozhlédl se. No jo! Nové studentky! Slezl jsem z motorky a řekl si, že si je můžu trochu prohlédnout, když tu ještě není Nessie. Bylo poznat, že jsou bohaté. Jedna byla ráda středem pozornosti. Taková ta Barbie. Blond vlasy, které měla podbarvené růžovou. Ale byla mi sympatická. Ne jako Sára, která se kolem nich motala. Ta druhá byla opřená o auto a četla si. Měla taky blond vlasy, ale měla je do culíku. Byl jsem docela blízko a poznal, jak se jmenují. Když za první zavolala „Laro!“, druhá se odtrhnula od knížky a podívala se na ni a oslovila ji „Co je, Steph?“. Lara a Stephanie. Jo… Nessie je stejně nejhezčí jméno. Steph ukázala na mě, což mě zaskočilo a zamávala mi. Ani jsem se na ni neusmál. Ani na Laru, která si mě prohlédla od hlavy až k patě a pousmála se. Potom se vrátila ke knížce. Steph jí začala nadávat, že jsem kus, proč se nedívá. Uchechtl jsem se. Prý je lesba nebo co. Aha. Jako protože se na mě moc nepodívala? To nechápu. Zase se obrátila na mě. Lišácky se pousmála. Rychle jsem odvrátil hlavu a rozhlédl se znova. Někdo mi tu chybí. Tom? Jo, Tom. Kde je? Viděl jsem všechny ze včerejška, kromě něho. Asi nechtěl jít do školy s monoklem… Na parkoviště se vřítil Mercedes a zaparkoval vedle mě. Steph se ke mně rozešla. A jé! Nessie! Podíval se na mou krásku, která s krásným úsměvem vystoupila. Obešla rychle auto a já se odlepil od motorky.

„Ahoj, lásko,“ usmál jsem se a objal ji kolem pasu.

„Ahoj. To jsou ty dvě? Žárlím!“ začala hned a otočila se k nim. Steph se zastavila a šla rychle zpátky. To je dobře.

„Ale, ale! To je skvělý,“ usmál jsem se a shýbl se k ní. Uchechtla se a přitáhla si mě blíž. Něžně jsem ji políbil a ona mi hned polibek začala oplácet. Chyběla mi - a to byla pryč jen pár hodin! Přimáčkl jsem si ji víc na tělo a chtěl, aby na sobě měla jen to nejnutnější, byla u mě - a vůbec - aby na sobě neměla vůbec nic! Jsem to ale zvrhlík! I když jsem se nad tou představou usmál.

Po chvíli jsem se nuceně odtáhl. Pro sebe se usmála a vlepila mi rychlou pusu. Potom mě vzala za ruku a já propletl naše prsty. Pomalu jsme šli ke škole.

„Povídají si o nás,“ vzdychla po chvíli.

„Jo? Neposlouchal jsem,“ usmál jsem se. „Co říkali?“ zeptal jsem se hned. Zavrčela.

„Sára popisuje jaký jsi. A taky…“ Nemusela pokračovat. Taky jsem zavrčel. Zaposlouchal jsem se.

„Takže není špatný? Ty jo! Závidím ti!“ smála se Steph.

„To bys měla, ale jak vidíš, našel si jinou,“ vzdychla Sára.

„Nechápu, proč to říkáš. To jsou intimní věci, které si máš nechat pro sebe,“ ozvala se naštvaně Lara.

„Nepleť se do toho, Laro. Všímej si radši těch tvých knížek!“ zasyčela na ni Stephanie. Už mi není sympatická.

„No tak promiň, ale co kdyby vás slyšel?“ bránila se. Chvíli bylo ticho a já dělal jakože nic.

„Neslyší nás,“ řekla po chvíli Sára.

„Hm. Hele, kdo je ta jeho holka?“ zeptala se Steph zaujatě. S Nessie jsme došli ke vchodu a tam jsem si ji opřel o sloup. Objímal jsem ji a jen se na ni díval a tajně poslouchal.

„To je Renesmé. Ale říkají jí Nessie. Je krásná, hodná, milá, chytrá, ale podle mě ho jenom využívá. Jo, to já bych si ho vážila víc,“ vysvětlovala Sára. Zakroutil jsem hlavou. Ani pomyšlení na to, že by mě jenom využívala... Ness se pobaveně usmála.

„Děvka!“ zavrčela Stephanie a já zavrčel Nessie do obličeje. Nechtěně. Uchechtla se a přitáhla si mě blíž.

„Nepůjdeme? Je mi z nich špatně,“ zašeptala.

„Asi jo, nebo jim zakroutím krkem,“ vrčel jsem pořád.

„Miluju tě,“ usmála se. Pousmál jsem se a políbil ji.

Šel jsem zrovna na druhou hodinu, když do mě někdo vrazil. Ten někdo byla Lara. Všechny učebnice jí spadly na zem.

„Promiň,“ pípla a ani se nepodívala s kým se srazila. Jen se shýbla a začala sbírat učebnice. Automaticky jsem jí začal pomáhat.

„Ne, já promiň. Nekoukám na cestu,“ omluvil jsem se a tím si získal její pozornost. Usmála se. Stoupl jsem si a podal jí učebnice. Ještě na mě koukla a na jedné z učebnic měla mapku. Vzdychla a chtěla jít.

„Počkej! Kam potřebuješ?“ ptal jsem se hned až mě překvapila moje reakce.

„Em… sem,“ řekla a namáhavě ukázala na třídu. Uchechtl jsem se.

„Jdeš opačně,“ usmíval jsem se pobaveně.

„Aha.“ Otočila se.

„Půjdu s tebou. Mám třídu hned vedle,“ zasmál jsem se a vzal jí učebnice z rukou.

„Díky,“ uchechtla se. „Já jsem Lara,“ usmála se a chtěla mi podat ruku, ale když uviděla ty učebnice, dala ji zpátky.

„Jacob,“ zasmál jsem se a v pohodě jí ruku podal. Byla trošku překvapená a ještě překvapenější, když jsem se jí dotkl.  „Vy jste tady ty nový?“ zeptal jsem se.

„Jo. Táta umřel a tak jsme museli za mámou a dědou,“ vysvětlila.

„Aha. Tak tvýho táty je mi líto,“ řekl jsem hned.

„Ne. To je dobrý. Už je to lepší. Jen mě trápí, že už ho nikdy v životě nebudu moc vidět, obejmout…“ vzlykla.

„Promiň,“ pípl jsem. Pokusila se usmát.

„Ty žiješ s kým?“ změnila téma.

„Sám. Nebo… jestli se bere kocour,“ zasmál jsem se a ona taky.

„Jasně že! Teda já osobně radši psy, ale když je to hodný zvířát…“

„Ahoj, Laro! Máš novýho kamaráda?“ zasmála se Steph, která k nám přiběhla.

„Em… asi ano,“ pípla a sklonila hlavu.

„A představíš mi ho?“ pokračovala.

„Jasně. Jacobe, tohle je moje sestra Steph,“ řekla rychle a dodala vzdychnutí.

„Ahoj!“ usmála se na mě.

„Ahoj,“ přikývl jsem nevzrušeně. Pomalu jsme došli ke třídě.

„Díky,“ špitla Lara a vzala si učebnice. Namáhavě mávla a zmizela ve třídě.

„Kolik ti je, svalovče?“ zeptala se.

„16,“ odpověděl jsem a šel k mojí třídě. Dohnala mě.

„No teda! Nevypadáš na to!“ zasmála se. Dotěrná bárbína! Nesnáším takový holky. Ale možná že lepší než Sára.

„Co děláš zítra?“ zeptala se z ničeho nic.

„Zítra budu se svojí holkou. Třeba někdy jindy,“ odsekl jsem rychle.

„Ou. Jasně. Promiň… Em… Hádám, že nikdy,“ uhodla.

„Jo. Sorry,“ uchechtl jsem se a uviděl mojí záchranu. „Nessie!“ vykřikl jsem a ona se na mě otočila. Přivřela oči, když ji vedle mě viděla. Pak nahodila úsměv a šla směrem k nám.

„Představíš mi ji?“ zeptala se Steph.

„Jasně,“ zasmál jsem se. Pokud ti nevytrhá ty tvý růžový vlasy…

„Ahoj, Jaku,“ usmála se na mě Nessie a koukla na Steph.

„Ahoj, lásko. Ness, to je Steph. Ta nová,“ představil jsem ji.

„Ahoj,“ odsekla.

„Ahoj. Přeju ti tvýho kluka. Já jdu. Tak ahoj, vy zamilovaný!“ zasmála se ještě a šla pryč jako by se nic nestalo.

„Už teď ji nesnáším,“ zavrčela Nessie. Objal jsem ji kolem pasu a opřel si ji o skříňky.

„Nápodobně. Ale Lara je docela fajn,“ vzdychl jsem a když jsem viděl Nessiin výraz, rozesmál jsem se.

„Nežárli tolik!“ smál jsem se. „Ty víš, že miluju jenom tebe,“ usmál jsem se a něžně ji políbil.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Samou láskou bych tě zabil 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!