Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozvod nie je vždy na škodu! - Prológ

elegantná twilight torta :D :D


Rozvod nie je vždy na škodu! - Prológ Hlavnou hrdinkou je Klára, slovenka, ktorej rodičia spolu už dlhší čas nežijú a majú nových partnerov, a ktorý sa po dvoch rokoch konečne odhodlali podať žiadosť o rozvod. Klára ma svojho otca síce rada, no žiť s ním si nevie predstaviťa tak pevne dúfa, že ju súd dá k mame, tak ako aj jej 7-ročného brata... Jej otec sa naopak netají tým, že by chcel po rozvode odísť aj so svojou novou priateľkou do Ameriky, a už vôbec sa netají tým, že by chcel aby Klára išla s ním aspoň kým nespraví strednú. Súd si myslí, že pre Kláru by bolo lepšie a výhodnejšie, keby mala strednú školu spravenú v Amerike, a tak ju nakoniec zverí do opatrovníctva jej otca... Pre Kláru, vernú twilight fanúšičku sa začne nový život, snaží sa tváriť, že sa jej predstava odletu zo Slovenska nepáči, už len kvôli jej mame, no keď jej otec povie meno mestečka, do ktorého sa sťahujú, a ktoré je jej ako zarytej fans známe, jednoducho nedokáže skrývať nadšenie...

Rozvod nie je vždy na škodu!

Prológ

... na dobu až do ukončenia strednej školy, súd prideľuje neplnoletú Kláru Jurkovičovú do starostlivosti jej otca... ten tučný pán ešte niečo hovoril, no to som už nevnímala. Do starostlivosti jej otca? Čo sa zbláznil? Ja nechcem ísť k svojmu otcovi. Ach, ešte som sa nepredstavila, volám sa Klára, mám 15 rokov a od budúceho mesiaca by som mala nastúpiť na gymnázium. Čo sa asi konať nebude... Ako môj otec sám povedal, on na Slovensku po rozvode neostane, takže sa zrejme sťahujem do USA. Mala by som sa tešiť, ale idem s mojim otcom, to bude nočná mora!

Odrazu ku mne pribehla moja mama, s ktorou som strávila celý svoj doterajší život, bez nej si to neviem predstaviť! Ja od nej nechcem ísť preč!

„Ach Klára!“ mama mi vzlykala na ramene a ja som sa začala spamätávať.

„Kde, ku komu dali Jakuba?“ Jakub je môj mladší, 7 – ročný brat.

„Jakub ostáva so mnou. Do 28. augusta si so mnou ešte aj ty.“

„Takže sa stihnem so všetkými rozlúčiť. Mami má povolenie so mnou odísť do zahraničia?“ mame vyhrkli ďalšie slzy, čo znamenalo len súhlas...

„Poď Klári ideme domov.“

„Ako často sa budeme vídať?“

„Každé tri mesiace, ale nemôžeš prísť naspäť na Slovensko, ja budem chodiť za tebou.“

„Takže s ním vážne idem preč?“

„Áno, ideme preč. Dali mi dobrú ponuku v Port Angeles. Vieš kde to je?“ jasné môj otec a jeho ponuky... Má celkom dobrú prácu. Robí to už šesť rokov a vlastní firmu. Jeho firma robila elektrinu hádam vo všetkých predajniach New Yorker, na Slovensku, v Čechách, Rakúsku, Poľsku, Maďarsku, Nemecku, Švédsku,  proste skoro v celej Európe, takže ak dostal dobrú ponuku to môže znamenať len to, že sa spojil so „svojim známym“, ako mu hovorí a ktorý má na starosti to aby sa o jeho firma dozvedel, mierne povedané celý svet. A keď sa chce sťahovať do Port Angeles môže to znamenať len to, že sa chytil v Amerike...

„Budeme bývať v Port Angeles?“ to by mohla byť dobrá príležitosť navštíviť Forks. Áno, som maniak...  Čo už...

„Nie, budeme bývať v malom mestečku blízko Port Angeles, vo Forks, mám tam jedného známeho, ktorý sa presťahoval do Seattlu, takže nám predal jeho dom, čo ty na to?“

„Forks?“

„Áno Forks. Zuzi prídem po ňu toho 28., ja musím ešte všeličo povybavovať, Klári ty sa dovtedy zbaľ, ber si hlavne hrubé veci, ak bude málo, niečo dokúpime. Ahojte!“ pozdravil nás a odišiel k Marte. 35-ročnej zlatokopke, ktorá sa naňho zavesila pre tromi mesiacmi... Má červené, kučeravé vlasy, malé kozy, strašnú pleť a nosí okuliare. K nej odišiel môj otec... Čomu úprimne nerozumiem. Už som si na ňu zvykla, síce je mi zle z toho ako sa naňho vešia, ale ku mne sa správa milo, akurát jej dcéry mi lezú na mozog. No to je jedno, keď sa ona rozvádzala, tak ich sú dal k otcovi, tak ako mňa...

Bože, ja to s nimi nevydržím... Jej dcéri majú jedna 5 a jedna 6 rokov, staršia sa volala Tereza a mladšia, tak ako ja, čiže Klára. Marta ale nevyzerala veľmi zrútene, keď sa dozvedela, že ich bude vídať len dvakrát za rok a to tiež len v prítomnosti ich otca. Nemala som ju rada už len preto! Ale inak sa s ňou dalo vychádzať, komunikovali sme spolu, len keď sme museli a vtedy sa správala milo. Nad otcom, Martou a tými dvoma krpaňami som rozmýšľala na ceste domov. Vedela som, že môj život sa po rozvode zmení, no nemohla som tušiť, že až tak. Otec od nás odišiel už pre dvomi rokmi a mama už rok žije s Jarom, toho veľmi nemusím, no človek si zvykne...

Takže Forks... WOW!!!  Keď som sa už postupne zmierila s myšlienkou, že tam bude môj otec a Marta, tak...

Zbohom Slovensko!

Zhrnutie 1.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozvod nie je vždy na škodu! - Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!